Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het bezorgen van grotere spullen en de bezorgdatum

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 10 Okt 2016 20:33

Het bezorgen van grotere spullen en de bezorgdatum

Nu bestel ik niet zo vaak grote spullen maar ik vind het kiezen van het bezorg moment vaak zo raar.
Onlangs met meubels, ze konden op 2 dagen in de week, allebei mijn werkdagen maar konden van te voren niet vertellen of ze in de ochtend of de middag kwamen dat zou ik de avond van te voren horen. Ik heb dus een dag vrij moeten nemen.

Nu met het cadeau van mijn kinderen, ook wat groter. Ik had besteld en ik kreeg een mail dat ik melding zou krijgen wanneer ze kwamen en dat er verwacht werd dat ik dan thuis was. Las ik zondagochtend een mail, die zaterdagavond iets voor 12 was gestuurd dat ze maandagochtend tussen 7 en half 8 kwamen.. tja wie moet ik op zondag bereiken dan als dat niet uit komt?

Aan de ene kant snap ik het van het bedrijf want ja als je met iedereen rekening moet houden word het misschien een chaos, aan de andere kant vraag ik me wel af of het wel zo fair is als je van mensen verwacht dat ze op een door het bedrijf gekozen tijdschrift thuis zijn.

Hoe denken jullie hier over?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem185

Bericht 10 Okt 2016 21:10

Re: Het bezorgen van grotere spullen en de bezorgdatum

Ik vind het niet zo erg, als ze maar ook echt die dag tussen die genoemde tijd het langs komen brengen. Heb vaak genoeg gehad dat er niemand langs kwam terwijl ik er speciaal voor thuis bleef, of in mijn nieuwe huis ging zitten wachten terwijl ik daar nog niet woonde.
<<

Anoniem192

Bericht 10 Okt 2016 21:36

Re: Het bezorgen van grotere spullen en de bezorgdatum

Ik heb meerdere lieve buren die niet werken en bijna altijd wel thuis zijn, dus ik maak me daar nooit druk om, het komt altijd ergens terecht. Wat ik vooral vervelend vind is dat ik bv. met mijn telefoon de bezorging op een tijdstip zet dat ik thuis kom, en dat ze dan 4 uur eerder komen, ja, dan ben ik er dus niet.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 11 Okt 2016 06:54

Re: Het bezorgen van grotere spullen en de bezorgdatum

Onze babykamer zou in week 44 bezorgd worden. Ik had een maandag opgegeven als voorkeur. Komen ze as maandag al, dat is 2 weken te vroeg. Komt eigenlijk helemaal niet uit, omdat nu alles in de woonkamer moet staan...mAr de dame van de planning kon niet garanderen dat het twee weken later ook op een maandag kon. En ik weiger er vrij voor te nemen.

Dus ik laat het nu maar komen, maar vreemd is het wel dat ze zich niet aan de afgesproken leverdatum houden.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem304

Bericht 11 Okt 2016 09:40

Re: Het bezorgen van grotere spullen en de bezorgdatum

Haha ik moet wel een beetje lachen hoor. Toch super fijn dat je het 2 weken eerder kunt krijgen. Manman.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 11 Okt 2016 12:41

Re: Het bezorgen van grotere spullen en de bezorgdatum

Cotton schreef:Haha ik moet wel een beetje lachen hoor. Toch super fijn dat je het 2 weken eerder kunt krijgen. Manman.


Naja ik snap wel dat dat met grote dingen als meubels echt niet altijd handig is. Soms ben je het oude nog niet kwijt of is de ruimte nog niet af qua vloer/schilderwerk en dan kun je het nog niet uitpakken/in elkaar zetten en zit je vervolgens wel met dat het in de weg staat en retourneerperiode.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Okt 2016 12:44

Re: Het bezorgen van grotere spullen en de bezorgdatum

Ik ga er vanuit dat een babykamer nog niet in elkaar zit, maar dat kan ik mis hebben.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 11 Okt 2016 12:49

Re: Het bezorgen van grotere spullen en de bezorgdatum

Cotton schreef:Ik ga er vanuit dat een babykamer nog niet in elkaar zit, maar dat kan ik mis hebben.

Nee precies maar dan kunnen dozen wel in de weg staan als je de kinderkamer nog niet af hebt en daar nog aan het bijv. schilderen of vloer leggen bent. En/of kan het best zijn dat je elders niet echt dingen in elkaar kunt zetten/door deurposten heenkrijgt/makkelijk versjouwt of (afhankelijk van winkel natuurlijk) dat ze vervolgens over drie weken moeilijk doen met retourneren als je er dan bij het in elkaar zetten achter komt dat er dingen ontbreken/beschadigd zijn.

Ik snap gewoon best dat twee weken later soms gewoon handiger is.
Laatst gewijzigd door Whatever op 11 Okt 2016 12:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem197

Bericht 11 Okt 2016 12:49

Re: Het bezorgen van grotere spullen en de bezorgdatum

Klopt cotton maar het zijn wel veel dozen :s
<<

Anoniem304

Bericht 11 Okt 2016 13:59

Re: Het bezorgen van grotere spullen en de bezorgdatum

Hmm weird, ik dacht toch echt dat ik nog gereageerd had.

Ik snap heus wel dat het natuurlijk beter uit komt op het moment waarop de afspraak stond. En het zijn ook veel dozen, dat geloof ik graag, maar wij hebben veel ruimte dus dan kan ik me daar niet zo druk om maken. Maar ik moest gewoon een beetje lachen. Meestal wordt er geklaagd over te laat en dit is precies omgekeerd.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 11 Okt 2016 14:14

Re: Het bezorgen van grotere spullen en de bezorgdatum

Als ze het komen leveren wanneer afgesproken dan konden zij het mooi in de babykamer zetten (dat is een service). Nu wordt onze woonkamer vol gezet en moeten we het zelf versjouwen. En met het klussen waar we nu mee begonnen zijn is het niet echt handig inderdaad.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Okt 2016 10:59

Re: Het bezorgen van grotere spullen en de bezorgdatum

Katie, ik heb ook hele lieve buren en die nemen altijd kleinere pakketjes aan, maar ja die kunnen niet de hele middag thuis blijven omdat mijn meubels komen. Of een ander enorm pakket.

Jip ik kan me ook voorstellen dat 2 weken eerder soms helemaal niet uit komt zeker niet als je niet super veel ruimte hebt om het ergens anders zo lang neer te zetten.
:heart: :heart: 2011

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers