Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bureaustoel op het werk (i.c.m. RSI-klachten)

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Okt 2016 18:14

Re: Bureaustoel op het werk (i.c.m. RSI-klachten)

I know, ware het niet dat het een loeizwaar eikenhouten bureau is. Maar goed, dat kan altijd nog. Die stoel van Marktplaats zat fijn en leek me ook goed! Heel toevallig werkt die jongen in mijn nieuwe woonplaats, dus hij komt hem woensdagochtend vroeg even bij ons thuis brengen. Daarna moet ik dan weer zorgen dat ie naar A'dam komt. Lekker omslachtig, maar ben allang blij dat ik een andere, verstelbare stoel gevonden heb. Nu moet ik het morgen nog opbiechten aan m'n leidinggevende. Ik heb nu in elk geval een (nog goedkoper) alternatief, dus misschien is het dan toch niet zo erg.
❤ 7 juni 2018
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 17 Okt 2016 19:24

Re: Bureaustoel op het werk (i.c.m. RSI-klachten)

Wat vervelend Bliss! De stoel kun je gewoon retourneren hoor, ongebruikt en met verpakking. Wij zitten op het werk op deze: http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/spr/99031738/

Ik heb nooit rugklachten door het zitten en werk 32 uur.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Okt 2016 19:40

Re: Bureaustoel op het werk (i.c.m. RSI-klachten)

Die ziet er ook wel een stuk beter uit!

Ik heb de stoel dus wel in elkaar gezet en er een paar uur op gezeten, dus de onderdelen zijn wel uit het plastic. Hoop dat dat niet erg is.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Okt 2016 19:52

Re: Bureaustoel op het werk (i.c.m. RSI-klachten)

Afbeelding
Deze krijg ik nu trouwens.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem187

Bericht 17 Okt 2016 20:44

Re: Bureaustoel op het werk (i.c.m. RSI-klachten)

Daar zit ik op mijn werk ook op Bliss! Mocht je er wua instellen niet uitkomen heb ik de handleiding nog wel ergens liggen. Fijne stoel, je kunt hem helemaal zelf instellen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Okt 2016 20:55

Re: Bureaustoel op het werk (i.c.m. RSI-klachten)

Klinkt goed! Waar is ie eigenlijk van?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem187

Bericht 17 Okt 2016 20:56

Re: Bureaustoel op het werk (i.c.m. RSI-klachten)

Goede vraag. De bureaustoel was er eerder dan ik ;)
Ik vernoed IKEA daar ons gehele interieur daar vandaan komt.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 18 Okt 2016 08:14

Re: Bureaustoel op het werk (i.c.m. RSI-klachten)

Die hebben wij ook op het werk! Ik ben er geen enorme fan van, omdat ze hier in het pand ook betere hebben staan, maar ze zitten an sich best prima! af en toe krijg ik er een beetje een harde kont van, maar goed: dan ga ik maar weer thee halen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Okt 2016 10:35

Re: Bureaustoel op het werk (i.c.m. RSI-klachten)

Heb je de rode stoel nog bekeken en gekocht,Bliss? Zo ja, hoe bevalt die?

Als ik dit zo lees ben ik heel blij met de goed verstelbare stoelen en bureau's op kantoor.

Wel mooi hoor zo'n oud bureau, maar klinkt inderdaad niet echt handig.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Okt 2016 11:14

Re: Bureaustoel op het werk (i.c.m. RSI-klachten)

De stoel is vanmorgen bij ons thuis gebracht en morgen nemen m'n vriend en ik hem mee naar mijn werk. De stoel van IKEA zit inmiddels weer in de doos (op twee onderdelen na, die ik met geen mogelijkheid uit elkaar krijg :palm: ) en die brengen we morgenavond terug naar de winkel (we moesten toch nog naar IKEA). Ben dus benieuwd hoe hij bevalt, ik kan je er morgen meer over vertellen :)
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers