Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag kinderopvangtoeslag BSO

<<

Anoniem261

Bericht 10 Okt 2016 10:36

Vraag kinderopvangtoeslag BSO

Vanaf januari gaat de oudste 1 middag per week vanuit school naar de BSO.
Ze hebben verschillende pakketten; ik had het pakket 1 dag BSO incl 6 vakantieweken aangevraagd.
Nu kreeg ik een mailtje terug dat het zou kunnen lonen om een proefberekening te maken qua KOT en welk pakket ik neem.
De proefberekening zegt dat het kleinste pakket (die ik dus gekozen had) het duurst is (69,- per maand zelf bijbetalen) en het meest complete pakket (BSO met alle vakanties) het goedkoopst (44,- per maand zelf bijbetalen).

Dat is toch niet logisch? Is dat bij jullie ook zo? Of zit ik nou helemaal verkeerd te rekenen haha?
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 10 Okt 2016 10:57

Re: Vraag kinderopvangtoeslag BSO

Hebben wij ook met kdv en bso. De uurprijs bij het meest complete pakket is lager waardoor we goedkoper uit zijn uiteindelijk.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 10 Okt 2016 14:02

Re: Vraag kinderopvangtoeslag BSO

Ja, wij ook! We hebben het grootste pakket (kdv 52 weken) en zijn uiteindelijk netto het minste kwijt. Ideaal! De weken dat ze niet gaan vanwege vakantie, kunnen ze binnen drie maanden extra inhalen.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem236

Bericht 10 Okt 2016 15:54

Re: Vraag kinderopvangtoeslag BSO

Klopt dat is hier ook. Steeds als ik zeg ik wil voor de oudste 40 wkn ipv 48, dan zeggen ze; reken eerst goed uit, vaak is dat goedkoper om 48wkn te nemen. Maar aangezien wij flexibel nodig hebben, betalen we toch het hoogste uur tarief en dan is 40 weken alsnog goedkoper.

Betalen anderen ook standaard van 15.00 tot 18.00? Ik vind dat hier zo stom geregeld, wij halen hem om 16.30 op. Dus betalen altijd 1,5 uur voor de kat z'n violool. Op de vraag of ik van die 1,5 uur dan in de ochtend een half uurtje gebruik mag maken, is het nee mevrouw, dat is een ander pakket.
Jongste straks ook naar en ander kdv als waar de oudste nu heen gaat, x aantal weken, vaste tijden waarvoor je betaald. Wij zijn dat niet gewend, kdv waar de oudste nu heen gaat betalen we echt alleen wat we afnemen, op het kwartier nauwkeurig.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers