Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doen jullie elke zondag?

<<

saskias

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 483

Geregistreerd: 12 Jul 2016 22:21

Bericht 09 Okt 2016 14:26

Wat doen jullie elke zondag?

Wij gaan altijd lopen op de zondag met tussendoor drinken en wat lekkers meestal een broodje. Nu zitten we weer bij een restaurant na een uur gewandeld te hebben in een bos, zo weer verder. Man en ik aan de cappuccino, meiden aan Fristi en (warme) chocolademelk. Alle aan een tosti en we hebben er een grote bord met patat bij bestelt en bitterballen :smile:
Bij slecht weer hebben we een pyjamadag ook mijn man en gezellig ouderwetse spelletjes doen of achter de spelcomputer. Soms ook wel een puzzel maken met zijn alle of gewoon filmpje kijken met popcorn.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 09 Okt 2016 14:33

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Wij gaan bijna elke zondag naar de kerk, daarna koffie drinken bij mijn ouders, schoonmoeder of opa's/oma's. In de middag rommelen we thuis wat. 's Avonds gaan we vaak weer ergens koffie drinken, filmpje kijken of spelletje doen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 09 Okt 2016 14:39

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Geen zondag is hetzelfde, soms spreek ik met familie af, verjaardagen, met vriendinnen wat leuks doen, ergens heen met ons gezin (zwembad, strand, bos, pretpark, dierenpark, kinderboerderij, bios), pyjamadag, thuis spelletjes doen, mensen bij ons op visite, klussen, schoonmaken, winkelen.
<<

Anoniem221

Bericht 09 Okt 2016 14:44

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Op zondag slapen we steevast uit. Daarna douchen, aankleden, boodschappen doen en dan gaat mijn vriend meestal de hort op. Vandaag is hij met zijn broer naar oma. Ondanks dat ik een 'vrije dag' heb gekregen, ben ik aan het poetsen geslagen. In het verleden hoorde dat niet standaard bij een zondag, maar ik hoop echt dat het een standaard wordt. Ik word rustig van een schoner dan schoon huis.
<<

Anoniem313

Bericht 09 Okt 2016 15:07

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Ik heb niet zo'n behoefte aan een vaste routine voor m'n vrije weekend dus hier doen we ook niet steeds hetzelfde. Toevallig zit mijn vriend nu in het buitenland en zijn de kinderen uit logeren, die verwacht ik ieder moment terug. Ik heb vanochtend hardgelopen en ben rendang gaan maken, en heb op de bank gehangen met Netflix.
Als de rest wel thuis is, doen we vanalles. Soms naar vrienden of familie, vaak ook naar het bos en ergens wat drinken, mijn vriend en ik gaan los van elkaar ff sporten, we koken vooruit omdat maandag en dinsdag crazy busy zijn, naar een museum, nouja, net waar we zin in hebben dus.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 09 Okt 2016 15:14

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Het enige dat we standaard op zondag doen zijn de boodschappen voor de hele week.
Voor de rest wisselt het. Niksen, naar buiten, zwemmen, fietsen...
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem245

Bericht 09 Okt 2016 15:21

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Ik heb altijd repetitie op zondagochtend, daarna drink ik nog wat, en dan ga ik thuis beetje rommelen of naar mijn vriend. Soms 's avonds nog lekker uit eten, net waar we zin in hebben.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 09 Okt 2016 16:12

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Hier ook geen vast programma. We rommelen wat aan in en om het huis, gaan bij mensen op visite, ik doe wat aan mijn studie of ik ben alleen thuis met mijn zoon omdat mijn man naar de voetbal is. Vroeger (als thuiswonende kinderen zijnde) hadden we thuis als vaste prik dat we 's morgens bij de ene oma langs gingen en 's middags bij de andere. Dat soort vaste afspraken hanteren wij nu niet, we gaan langs als we daar zin in hebben en dat geldt andersom voor onze schoonouders en ouders ook. Dus het is iedere week een verrassing wat de zondag ons brengt! Ik vind het heerlijk zo.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 09 Okt 2016 16:14

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Wij hebben geen vaste dingen die we op zondag doen, behalve dan lekker lang in bed liggen met onze dochter en lekker knuffelen met haar! Maar wat we daarna doen is elke zondag weer anders.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Okt 2016 16:17

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Bij mij verschilt het ook elke week. Het liefst doe ik weinig op zondag, lekker luieren! Heb vandaag ook wel geluierd, maar zit nu in de trein naar Utrecht, waar ik naar een concert ga.
❤ 7 juni 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 09 Okt 2016 16:21

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Zondag rommelen we vaak maar wat aan, het komt ook best wel regelmatig voor dat we bij schoonouders op visite gaan. Meestal J.'s vader en stiefmoeder of de ouders van J.'s overleden vrouw.
Meestal beginnen we de dag wel heel lui in pyjama en doen we verder de ochtend niet zo veel. Alleen rond het middaguur beginnen de kinderen de tent af te breken dus dan moeten we er wel even uit.

De laatste 6 maanden zijn we in de weekends ook meestal wel even in het nieuwe huis te vinden, om klusjes te doen, om te kijken hoe het gaat, om gewoon even rond te lopen en te genieten of om te picknicken in de tuin.
<<

Anoniem281

Bericht 09 Okt 2016 16:31

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Zondag is mijn uitslaapdag! Dan gaat m'n man rond 7 uur, half 8 naar beneden met onze zoon en blijf ik nog even dutten/luieren tot een uur of 9. Dan gaat m'n man douchen en speel ik op bed even met Tobias. Daarna ga ik ook douchen en dan hangt 't er helemaal van af waar we zin in hebben.

We proberen vaak wel iets te ondernemen samen, omdat we maar één dag vrij samen hebben en die dan ook samen willen doorbrengen door iets anders te doen dan bankhangen :smile: Maar als we allebei een drukke week hebben gehad, komt niksen ook voor.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 09 Okt 2016 16:35

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Zondag slapen we in principe altijd uit en doen we de wekelijkse boodschappen. Verder is de daginvulling altijd verschillend.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Okt 2016 17:01

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Wij doen ook geen vaste dingen op zondag, soms hebben we een hangdag, winkelen, naar een markt, op visite en vandaag naar Beverwijkse markt geweest.
De laatste tijd veel gedaan op zondag, dus volgende week wil ik even lekker helemaal niks.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 09 Okt 2016 17:25

Re: Wat doen jullie elke zondag?

In ieder geval de weekboodschappen. En verder wisselt het.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 09 Okt 2016 17:36

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Ik moet vaak werken op zondag :thumbdown:

Als ik niet werk dan hou ik meestal een bank-hang-dag omdat de rest van mijn weekend druk is geweest.
<<

Anoniem331

Bericht 09 Okt 2016 17:41

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Op de zondagen dat de kinderen thuis zijn gaan we eigenlijk altijd koffiedrinken en eten bij mijn ouders. En na het eten gaan we er vaak met mijn vader en de honden er op uit. Est van de dag heerlijk luieren. Vanmiddag zijn de kinderen een dik uur in bad geweest en net hebben we Pietje Bel gekeken. Lekker rustig aan dus.
Als de kinderen er niet zijn bedenk ik altijd de dag zelf wat ik doe, dat kan van alles zijn, ook werk ik op zondags 1x in de maand.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 09 Okt 2016 18:18

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Ik kijk dan vaak een paar afleveringen Criminal Minds, of een andere serie, of ik ga lunchen in de stad met vriend/vriendinnen, meer eigenlijk niet :smile:
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 09 Okt 2016 18:58

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Ik werk al jaren op zondag, maar dat vind ik eigenlijk wel prima. In de avonduren spreek ik af met vrienden of familie, of vermaak ik me met een film of serie. Ik heb doordeweeks vaak één vrije dag, dan neem ik wel de tijd iets leuks te doen.
<<

Anoniem288

Bericht 09 Okt 2016 19:02

Re: Wat doen jullie elke zondag?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 17:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

anoniem203

Bericht 09 Okt 2016 19:03

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Vandaag hadden we met z'n allen ern pyjama dag. Heerlijk!

Maar normaal gaan we iets doen met de kinderen zoals een stukje wandelen, naar de speeltuin enz. Of we gaan in en om het huis wat klusjes doen of de de tuin doen. Dat vind de oudste heel erg leuk om te doen met zijn papa en we hebben een grote tuin. En vaak gaan we even op bezoek bij opa en oma.
<<

saskias

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 483

Geregistreerd: 12 Jul 2016 22:21

Bericht 09 Okt 2016 19:30

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Leuke zondagen allemaal :good: en sterkte, succes die moeten werken
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 09 Okt 2016 19:33

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Heel wisselend normaal, ik werk vaak op zondag en anders gaan we vaak motorrijden, shoppen, wandelen of aanrommelen in huis.
Vandaag heeft vriend wel lekker motor gereden en heb ik tot 17:30 in pyjama op de bank gehangen :P
10.04.17
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 09 Okt 2016 19:39

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Ook niet echt een vaste routine, maar als we geen verjaardag of andere feestjes hebben gaan we vaak wandelen, ergens lunchen of koffie drinken, winkelen, boodschappen doen of op visite bij de familie. Wel maak ik bijna elke zondag het huis goed schoon
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 09 Okt 2016 19:44

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Heerlijk lang op bed met de kinderen, samen ontbijten, bij goed weer lekker naar buiten, broodje mee en heerlijk buiten opeten.
Na het avondeten spelen we een spelletje samen.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers