Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doen jullie elke zondag?

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 11 Okt 2016 16:40

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Klinkt heel lief en leuk jullie routine Saskias :) Miepen de meiden nooit dat ze mee moeten lopen?? Wat goed ook dat je gewoon tosti's EN patat hebt haha! Dat zou ik nou dan ook echt graag willen maar het niet doen omdat ik dat echt te gek vind haha :D

Wij hebben geen standaardinvulling van de zondag. Het liefst iig geen boodschappen meer, liever al gedaan op zaterdag, en verder vooral leuke dingen met z'n 3!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

saskias

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 483

Geregistreerd: 12 Jul 2016 22:21

Bericht 11 Okt 2016 16:54

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Zora schreef:Klinkt heel lief en leuk jullie routine Saskias :) Miepen de meiden nooit dat ze mee moeten lopen?? Wat goed ook dat je gewoon tosti's EN patat hebt haha! Dat zou ik nou dan ook echt graag willen maar het niet doen omdat ik dat echt te gek vind haha :D

Wij hebben geen standaardinvulling van de zondag. Het liefst iig geen boodschappen meer, liever al gedaan op zaterdag, en verder vooral leuke dingen met z'n 3!


Nee de meiden miepen niet Zora, ze kijken zelfs uit naar elke zondag om te lopen :smile: hahahaha. Als het slecht weer is vinden ze het jammer. Het is meer voor hun onder het lopen alles ontdekken aan natuur en andere interessante dingetjes, we lopen daarom elke zondag een andere route. Maar ze lopen ook wel eens hand in hand, huppelt of zingend.

Onze meiden zijn met iets simpels tevreden en ook met eten en drinken. Bijna is het zelfs alleen maar een tosti, grote bord patat voor zijn alle en bitterbalen of andere hapjes.
<<

Anoniem197

Bericht 11 Okt 2016 18:41

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Mijn man werkt vaak op zondag. Dan blijf ik thuis of ga wandelend naar schoonouders.

Als man thuis is gaan we ergens op de koffie. Kijken tv en doen niet veel. Ik kook wat uitgebreider en man gaat dan wandelen of fietsen met zoon. Of naar het verzorgingshuis waar een familielid zit.
<<

Anoniem187

Bericht 11 Okt 2016 20:29

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Iedere zondag is anders, ik probeer wel altijd om de zondag niet vol te plannen met van alles. Het is meestal een ik-zie-het-wel-dag.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 11 Okt 2016 20:58

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Wat lief en schattig Saskias :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 12 Okt 2016 09:24

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Mijn zondagen zijn nooit gelijk. Eigenlijk is er geen enkele dag in de week die volgens routine verloopt. Zondags werkt mijn man en ik kijk soms de hele dag series, meestal ga ik met een vriendin op pad. Nu het weer weer mooier is, in elk geval lekker naar buiten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 12 Okt 2016 09:37

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Bij ons is ook geen zondag hetzelfde. Vaak gaat mijn man 's ochtends 1,5 uur hardlopen en sinds kort ga ik daarvoor of erna baantjes zwemmen. Dan is de ochtend al zo'n beetje voorbij. 's middags spreken we af met vrienden of familie, of we gaan lekker ergens wandelen, even de stad in of we doen niks. Hoewel dat niks doen niet meer zo relaxed is sinds E er is, want de hele middag ongestoord Netflixen is er niet meer bij :nopompom:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Okt 2016 11:01

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Het enige wat ik echt wel bijna elke zondag doe is de paarden buiten zetten. Verder is het zo wisselend. Of we doen niks, of we gaan naar vrienden/familie toe of ik ga iets leuks doen met mijn dochters.
:heart: :heart: 2011
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Okt 2016 12:20

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Teun schreef:Bij ons is ook geen zondag hetzelfde. Vaak gaat mijn man 's ochtends 1,5 uur hardlopen en sinds kort ga ik daarvoor of erna baantjes zwemmen. Dan is de ochtend al zo'n beetje voorbij. 's middags spreken we af met vrienden of familie, of we gaan lekker ergens wandelen, even de stad in of we doen niks. Hoewel dat niks doen niet meer zo relaxed is sinds E er is, want de hele middag ongestoord Netflixen is er niet meer bij :nopompom:


Ik vind toch dat E jullie dat eens moet gunnen!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 12 Okt 2016 12:26

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Ja he! Wil je haar een middagje lenen :^^: ?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Okt 2016 12:28

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Hahahah ik wil best een keer oppassen als jullie hier ein-de-lijk wonen! Wanneer gaat dat nu gebeuren?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 12 Okt 2016 12:31

Re: Wat doen jullie elke zondag?

In ieder geval per 1 feb, we krijgen uiterlijk 9 januari de sleutel. Maar het kan zomaar een maand eerder worden, dat horen we binnenkort.

Waar zijn jullie momenteel aan het zoeken eigenlijk? Niet weggaan, hoor!

Haha en ik zal het tzt in gedachten houden, maar ook al is er geen tijd voor Netflix dan zijn zondagmiddagen met z'n drieën alsnog heel fijn :heart:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem186

Bericht 12 Okt 2016 14:01

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Hier is de zondag nooit hetzelfde. Of ik ben thuis met de kinderen, rommelen we wat in huis, gaan op visite, naar het zwembad of de dierentuin. Of ik ben een nachtje weg geweest en slaap m'n roes uit bij vrienden.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Okt 2016 15:24

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Teun schreef:In ieder geval per 1 feb, we krijgen uiterlijk 9 januari de sleutel. Maar het kan zomaar een maand eerder worden, dat horen we binnenkort.

Waar zijn jullie momenteel aan het zoeken eigenlijk? Niet weggaan, hoor!

Haha en ik zal het tzt in gedachten houden, maar ook al is er geen tijd voor Netflix dan zijn zondagmiddagen met z'n drieën alsnog heel fijn :heart:


Nee ik ga niet weg! Dat mag ook niet van Carra :-)! We zijn hier dus in de buurt aan het zoeken dus we blijven wel beetje hier rondzwerven maar het is echt lastig momenteel! Gelukkig blijven we allebei kalm en laten ons niet gek maken, dat scheelt al de helft maar alsnog is het echt gekkenwerk.

Ik kan me voorstellen dat die zondagmiddagen toch wel heel knus en gezellig zijn hoor :-). Maar ik meen wel dat ik heus wel eens wil oppassen als je een date night oid wil!
<<

Anoniem222

Bericht 12 Okt 2016 15:27

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Ik hockeyde altijd op zondag en was daar meestal het grootste gedeelte van mijn dag wel aan kwijt. Sinds ik gestopt ben weet ik dan ook bijna niet wat ik aan moet met zoveel vrije tijd in het weekend haha! Heerlijk! Heb geen vaste routine, juist omdat ik dat dus wel altijd had. Zo fijn!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 12 Okt 2016 20:31

Re: Wat doen jullie elke zondag?

Mijn zondag ziet er altijd anders uit. Ik doe meestal zondagmorgen boodschappen. Verder spreek ik regelmatig af met vrienden of familie. Ga ik naar het theater, bios of gewoon lekker een zondag helemaal niks.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers