Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 10 Okt 2013 23:47

Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik was even aan het opruimen in huis, en toen vond ik 2 fotoboeken van mij en mijn ex. Eentje met alle foto's, kaartjes en briefjes, en eentje van een vakantie.

Ik heb zo'n fotoboek ook nog van mijn allereerste vriendje. Ik doe er niks meer mee, maar toch zijn het mooie herinneringen en kan ik het niet weggooien (of ritueel verbranden :silent: )

Dus ik vroeg me af; Wat doen jullie met dat soort spullen? Weggooien? Of bewaar jij het ook?
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 10 Okt 2013 23:53

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik heb alles weggedaan. En ondertussen woon ik al 2j tegenover hem. AARGH. Hoe vaak ik al niet op zijn auto heb willen trappen. En ik kom hem ook echt altijd tegen als ik ongewassen van de bakker kom... Hij heeft een keer tegen mijn vriend gezegd dat ik hem bedroog omdat hij altijd mannen bij ons binnen ziet... (dat zijn dus gewoon de vrienden van mijn vriend)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 10 Okt 2013 23:54

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik heb ze uiteindelijk weggegooid toen we gingen samenwonen. Ik vond het toch raar dat soort spullen nog in huis te hebben.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 11 Okt 2013 00:07

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Oh ja dat kan ik me ook wel weer voorstellen. Denk dat de kans dan ook groot is dat ik het weggooi.
Het boek van mijn eerste vriendje heb ik wel bewaard tijdens mijn relatie met mijn ex, maar ik vraag me af of mijn ex wel wist dat ik dat boek had.
Dat boek zal ik sowieso nooit weg doen, ik was 16, het was mijn eerste liefde en dat blijft toch altijd een beetje speciaal.

Zelfde als de sieraden die ik van beide vriendjes gehad heb. Ze liggen ergens in een sieradendoosje, maar ik zal ze nooit als afsluiting in een meer kunnen gooien ofzo :laughcry:
<<

Anoniem91

Bericht 11 Okt 2013 00:16

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik heb een half jaar geleden ongeveer de tas met dat soort spullen allemaal weggegooid, ik wilde een hoofdstuk afsluiten.
<<

Anoniem 48

Bericht 11 Okt 2013 00:19

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik bewaar foto's ed gewoon wil dat echt niet kwijt. De ring die ik van mijn ene ex kreeg voor mijn verjaardag draag ik nog steeds elke dag. Ook de ketting die ik van mijn eerste friend voor mijn verjaardag kreeg draag ik (nu weer) regelmatig. Vind het mooie sieraden en daarom zonde om in de kast te lagen liggen
<<

Anoniem7

Bericht 11 Okt 2013 00:24

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Die liggen ergens in de berging. Zelfs de trouwring van m'n ex heb ik nog, die moest ie niet :laughcry: m'n eigen trouwring heb ik ook nog, én een gouden ring van m'n oma, soms twijfel ik wel eens om er een sieraad van te laten maken (alles ligt nu toch maar te liggen en dat vind ik zonde, en ik wil een unieke gouden ring), maar het idee staat me tegen dat dat bij een stuk verleden hoort. Dus ik doe er maar niks mee.

Maargoed. Foto's van m'n exen heb ik ook nog. Ik kijk ze nooit maar wil ze ook niet weg doen. Het hoort gewoon bij in. Alle andere herinneringen uit je verleden gooi je doorgaans toch ook niet weg?
<<

Nyx

Bericht 11 Okt 2013 00:28

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Eigenlijk bewaar ik alles. Het ligt niet in de weg. Ik heb het ook nooit hoeven af te sluiten, toen het hoge woord eruit was dat het over was waren we het eens en dus konden we vrienden blijven. Heb dan ook eigenlijk alleen maar aandenkens aan een mooie tijd.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 11 Okt 2013 02:50

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik heb 2 dozen bij mijn moeder op zolder staan (naast alle schoolboek dozen en de dozen met onze inboedel) met 1 daarvan alle exen rotzooi als foto's, spulletjes van ons samen etc. En een kleinere doos met daarin liefdesbrieven van vroeger, sieraden die ik van mijn exen heb gekregen etc. Mijn vriend vond mijn liefdesbox niet zo heel erg leuk natuurlijk maar ik denk dat ik er veel plezier aan ga beleven dat ooit nog eens allemaal door te bladeren of mijn dochters te laten zien, dus gooi niks weg :D
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 11 Okt 2013 02:58

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik heb een grote herinneringendoos en daar zit naast dingen van familie en vrienden óók spul van exen in, ik zou niet weten waarom ik het zou weggooien.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Okt 2013 06:12

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik heb de foto's nog bewaard. Ik heb een grote mand waar ik alles in bewaar zoals kaarten, brieven en foto's en daar zitten ze tussen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 11 Okt 2013 08:58

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Alles weg gedaan. Op enkele foto's na die in een plakboek zitten waar ook foto's van mijn leven zonder hem zitten.
Make happy memories
<<

Anoniem321

Bericht 11 Okt 2013 09:26

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Van 1 ex heb ik stelselmatig alles weggegooid.
Van andere heb ik nog wel foto's en kaartjes e.d. bewaard, die zitten in een doos op zolder (waar overigens ook oude kaartjes en brieven e.d. van vriendinnen tussen zitten. Is wel grappig om nog eens te bekijken.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 11 Okt 2013 09:28

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Mijn vriend heeft hier een enorme doos met allemaal liefdesbrieven, Van mij hoeftie ze niet weg te doen hoor. Best leuk om te lezen op een regenachtige vrijdagmiddag. :wink:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Okt 2013 09:29

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik heb niks meer van exen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Okt 2013 09:29

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik heb een verhuisdoos bij mijn ouders staan met daarin dingetjes van m'n eerste vriendje en m'n ex. Ook zitten er brieven en dingetjes in van mijn vroegere beste vriendin.
Aan de ene kant wil ik het niet weggooien, maar aan de andere kant wil ik het ook niet in huis hebben.
Mochten mijn ouders ooit gaan verhuizen ofzo, dan gooi ik het denk ik wel weg.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Okt 2013 09:33

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik vind het nu wel jammer dat ik geen foto meer heb van mijn eerste vriendje, gewoon als herinnering, maar toen hij het uitmaakte heb ik een heel grote baard op zijn foto getekend.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 11 Okt 2013 10:15

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik heb amper dingen van exen (zoveel stelde het ook allemaal niet voor), maar dingen als kaartjes en foto's díe ik heb, bewaar ik. Zit in een vuilnioszak die op zolder staat. Doe er eigenlijk niks mee, maar het zijn leuke herinneringen dus die bewaar ik graag en eens in de zoveel tijd, kijk ik er nog eens naar. Scheelt wel ook dat de ene ex die wel iets voorstelde een goede vriend van me is, dus heb ook geen nare herinneringen waarom ik het weg zou doen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem44

Bericht 11 Okt 2013 10:19

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik heb er nooit hele fotoboeken van gemaakt, maar de foto's die ik heb, die bewaar ik gewoon. Het is een deel van mijn verleden en dat ik mijn verleden tijdelijk deelde met een vriendje, dat doet niks af aan de goede herinneringen die ik aan die periode heb overgehouden. Mijn man heeft een lange relatie gehad voor mij en heeft ook nog wel foto's van haar, ik vind dat eigenlijk heel normaal. Ik vind het eerder vreemd dat mensen alles zo rigoureus weggooien.
<<

Anoniem23

Bericht 11 Okt 2013 10:28

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik heb een doosje met oude spulletjes er in. Is leuk om ooit eens terug te lezen. Mijn vriend heeft ook een tas vol zooi met spullen van z'n ex. Alleen maar omdat ik zei dat hij het moest bewaren haha.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Okt 2013 10:38

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik heb op 5 of 6 foto's na alles, maar dan ook alles weggegooid van mijn laatste ex. Toen ik thuiskwam nadat ik gedumpt was, hebben mijn lieve vriendinnen zelfs alle foto's weggehaald in huis en vervangen met lieve vriendinnenfoto's <3 Ik ben daar nog steeds zo blij mee. Alleen mis ik wel mijn eigen foto's van onze laatste vakantie. Ook waar ik alleen op sta. Dat vind ik wel jammer, maar daar kwam ik pas na een jaar achter ofzo.

Trouwens ik weet wel waar de foto's liggen, kom deze elke keer tegen als ik verhuis of een enorme schoonmaak doe. Vind ik nog steeds niet leuk, maar wil deze ook nog niet definitief wegdoen.

Mijn mama heeft trouwens nog wel een doos vol liefdesbrieven die ik over de jarenheen heb gekregen. Die zijn zo vermakelijk! :yes:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Okt 2013 10:40

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Tabbie schreef:Toen ik thuiskwam nadat ik gedumpt was, hebben mijn lieve vriendinnen zelfs alle foto's weggehaald in huis en vervangen met lieve vriendinnenfoto's <3


Dat is zeker lief.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem44

Bericht 11 Okt 2013 10:41

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Tabbie schreef:Toen ik thuiskwam nadat ik gedumpt was, hebben mijn lieve vriendinnen zelfs alle foto's weggehaald in huis en vervangen met lieve vriendinnenfoto's <3

Dat is echt een lieve vriendinnenactie!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Okt 2013 10:44

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ja, ik was ook echt zo verbaasd en voelde me zo geliefd ondanks mijn verdriet toen. Ik wil ze ook echt nooit kwijt!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 11 Okt 2013 10:45

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Lief Tabbie!

Ik begrijp niet zo goed waarom je al je spullen definitief weg moet gooien. Iemand is toch een belangrijk deel in je leven geweest? Er is een reden geweest waarom je samen met iemand iets bent gestart. Ik begrijp dat haat en liefde soms heel dicht bij elkaar liggen, maar dump die spullen dan ergens op zolder ergens ver in een donkere hoek.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers