Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind jij nou écht eng?

<<

Anoniem280

Bericht 10 Okt 2016 19:23

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Paar jaar geleden ben ik naar the Amsterdam Dungeon geweest.
Daar kwam een acteur echt dicht bij je staan en kwam je recht in de ogen aankijken.
Normaal vind ik dat doodeng om iemamd lang in de ogen aan te kijken, maar daar moest je wel, anders werd je overal de uitverkorene bij.
<<

Anoniem181

Bericht 10 Okt 2016 19:52

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Oh zo'n fright night vind ik zo afschuwelijk! Ik ben ook eens naar Walibi geweest en ik vond het doodeng. Mijn toenmalige vriend liet mijn hand los en toen kwam er zo'n griezel naar me toe dus ik graaien naar de hand van m'n vriend, had ik een vreemde kerel vast :palm: Ik heb zo'n hekel aan schrikken, ik vind dat zo'n rotgevoel.

Diep (donker) water vind ik ook eng, ik weet nog wel dat ik een aantal jaar geleden in Egypte nog vrolijk mee ging snorkelen, het jaar daarna ging ik voor geen goud nog de zee in. Geen idee waar die angst vandaan komt.

Ik ben ook bang in het donker. Op mijn achttiende ben ik eens overvallen in een hele donkere straat en sindsdien durf ik niet meer alleen over straat in het donker, doe ik altijd overal het licht aan als ik alleen thuis ben 's avonds en check ik alle ramen en deuren tig keer.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 11 Okt 2016 05:51

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Dat er in mijn wijk iemand in een clownspak (compleet met schmink) met mes achter mensen aan rent. De politie is op zoek naar diegene. Lekker idee om in mijn eentje te gaan hardlopen...
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem197

Bericht 11 Okt 2016 09:09

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Dat er iets met mijn kind(eren) gebeurt of met mijn man. Of dat er iets met mij gebeurt terwijl ik alleen ben met mijn kind(eren).

Verder heb ik niet echt iets wat ik echt eng vind. Bovenstaande beheerst ook niet mijn leven ofzo maar af en toe sta ik daarbij stil. Vooral als er weer een dodelijk ongeval heeft plaats gevonden met kinderen of met een vrachtwagen.

Zo had ik dat een paar weken terug. Ik kon mijn man uren telefonisch niet bereiken en dat gebeurt wel vaker. Daarna las ik op internet dat er op een snelweg een ongeluk was gebeurd waarbij de vrachtwagenchauffeur om het leven was gekomen. Net op dat stuk snelweg moest mijn man komen en dat tijdstip ongeveer.
Ik heb meteen het nummer van zijn vrachtwagen gebeld. Achteraf bleek zijn telefoon uitgevallen. Maar die angst van dat moment wil ik niet nog een keer ervaren.
<<

Jennings

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 09 Sep 2014 18:54

Bericht 11 Okt 2016 17:25

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Dit topic doet me denken aan een link die ik ooit op facebook (of hier op het forum?) tegenkwam, met allerlei hele korte zinnetjes die je stuk voor stuk de stuipen op het lijf jagen. Ook iets met portretten op de muur en dat je er bij zonsopgang achter komt dat het ramen waren ipv portretten. Ik durfde niet meer verder te lezen :')
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 11 Okt 2016 20:02

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1. Balonnen (opgeblazen)
2. Vliegen (in een vliegtuig zitten)
3. Donkere ramen zonder gordijnen ervoor.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem280

Bericht 14 Okt 2016 07:01

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Nu ik hoor dat die horror clowns zich wat als een olievlek gaan verspreiden, vind ik het eng worden.
En het komt nu dichterbij. Leeuwarden en Oosterwolde beide gesignaleerd.
<<

Anoniem321

Bericht 14 Okt 2016 07:53

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Ik vind slangen doodeng. Ook als ik ze op tv zie. Ik kan er niet naar kijken anders krijg ik nachtmeries.
<<

Anoniem186

Bericht 14 Okt 2016 10:00

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Het enige wat ik echt heel eng vind zijn maden. Ik heb echt een trauma opgelopen door die beesten. Echt een horror ervaring was dat.

Verder ben ik niet zo bang. Vorige week bij de fright night in Walibi geweest en echt de longen uit m'n lijf gegild, maar dat was gewoon leuke spanning.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 14 Okt 2016 11:02

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Dat er iets gebeurt met mijn gezin.
Onweer
Bruggen. Ik heb er een gruwelijke hekel aan om over een brug te lopen/rijden/fietsen ook al is die maar 2 meter.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 14 Okt 2016 11:07

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Ik vind heel veel eng. O.a. (willekeurige volgorde)

Het idee dat er iets (ziekte/ongeval) met iemand gebeurt van wie ik houd.
Bruggen/tunnels.
Vliegen, bang dat ik neerstort en voor terreur.
Spinnen en ander ongedierte/insecten.
Donker

En wat eerder gezegd werd nu ook die horrorclowns. Het idee dat iemand mij/mijn kinderen zo bang maakt/achterna zit vind ik heel eng. Maar goed ik heb clowns/verkleede mensen altijd wel een beetje eng gevonden.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 14 Okt 2016 12:11

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Jennings schreef:allerlei hele korte zinnetjes die je stuk voor stuk de stuipen op het lijf
Oh ja, ik heb ook zoiets gelezen, vlak voordat ik wilde gaan slapen. Niet slim!

Verder ben ik bang om te schrikken. Daarom zou ik ook niet snel een enge film kijken of in een spookhuis gaan. Ik ben dan helemaal gespannen tijdens het kijken/bezoek.
Twee jaar geleden wilde ik om een één of andere reden wel naar London Dunguon (want de verhalen zelf vind ik wel interessant). Heb toen de hele tijd achter een jong kind gelopen omdat ik zeker was dat ze haar niet zouden laten schrikken. Maar na ons bezoekje daar gingen we ook naar Madame Tussaud en daar heb ik de horrorkamer even overgeslagen. Ik had nog zoveel spanning in mijn lijf dat ik dat toen echt niet trok.

En spinnen. Het is al iets erg minder, maar (grote) spinnen blijven echt mijn grootste angst.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 14 Okt 2016 12:22

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Kippen, bruggen die open gaan, dichte spoorbomen waar je met de fiets voor staat te wachten.
Maar dit zijn 'kleine' angsten.

Een grotere angst is bv dat er iets met onze zoon kan gebeuren. Of met mijn man. Of met mijzelf.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem316

Bericht 14 Okt 2016 13:03

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Brand
In het donker over open veld lopen
<<

anoniem224

Bericht 14 Okt 2016 14:47

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1. De dood. Ik kan echt panisch worden als ik eraan denk dat ik ooit dood ga. Ik probeer er dus ook niet te vaak aan te denken.
2. Grote wateren.
3. Regenwormen.

Staan op willekeurige volgorde trouwens.
<<

anoniem224

Bericht 14 Okt 2016 14:52

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Ik hoorde van de week over The Clinic, die nieuwe attractie in Walibi bij de fright nights. Daar kreeg ik het letterlijk koud van. Dat je de controle weg moet geven, dat vind ik ook heel eng.

Dus ook narcose voor een operatie.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 14 Okt 2016 17:02

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Haha de dood én regenwormen en dan in willekeurige volgorde? Wat vind je zo eng aan regenwormen?
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 15 Okt 2016 09:16

Re: Wat vind jij nou écht eng?

-Clowns/gemaskerde personen. Op te jonge leeftijd een stukje van It gezien en als tiener overvallen in de supermarkt door een man met helm op. Ik vind het zo akelig dat ik het gezicht niet kan zien. Nu er bij de school van zoon ook nog zo'n horrorclown is gesignaleerd, is het plaatje compleet...
-Horrorfilms.
-De gedachte dat er iets met mij/mijn dierbaren gebeurt.
-Buiten door het donker lopen. Mijn vriend weet dat en vindt het grappig om me dan bang te maken. We waren afgelopen week op centerparcs en liepen in het donker terug naar ons huisje. Vroeg hij ineens of ik ook bang was voor horrorclowns. Pffff... rotzak is het toch :omg:
-Angst voor wat je niet kunt zien. Dus in open water dat je niks onder je kunt zien, in het donker niet kunnen zien, enz..
07.12.2011
11.12.2014
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 15 Okt 2016 09:32

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Er zijn hier ook horrorclowns gesignaleerd. Ik vind het nu al eng.
L2014 & H2017
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 15 Okt 2016 09:47

Re: Wat vind jij nou écht eng?

- De dood (zowel mijzelf als mijn dierbaren)
- Dat er mijn dierbaren of mijzelf iets overkomt
- Het donker, en dan vooral buiten alleen brrrr
- Clowns
- Slangen
- Horrorfilms
- Dat ik mijn controle verlies
- Sinds een aantal jaar durf ik ook niet meer in extreme(re) attracties in pretparken. Misschien moet ik dat gewoon eens doen en ben ik erover heen maar ik weet het niet haha.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 15 Okt 2016 12:11

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Ik heb echt een spinnenfobie. Vorige week ben ik tijdens college achterover van mijn stoel gevallen omdat er een plaatje van een spin op de powerpointslide stond.
<<

anoniem224

Bericht 15 Okt 2016 12:44

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Carra schreef:Haha de dood én regenwormen en dan in willekeurige volgorde? Wat vind je zo eng aan regenwormen?


Ik heb ooit op school tijdens een biologie les die dingen moeten ontleden. Ik wilde dat niet, durfde ze niet aan te raken. Daar was de cdocent het niet mee eens en toen ik volhield heeft ze dat ding in/tegen mijn gezicht gehouden. Sindsdien kan ik echt panisch worden van die dingen.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 15 Okt 2016 16:22

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Oh wat rot MN. Dan snap ik het wel. Wat gemeen van de docent. Mijn zus heeft hetzelfde gehad met een koeienoog. Hierdoor is ze panisch geworden van alles wat met ogen te maken heeft.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 15 Okt 2016 21:00

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Wat flauw MN. Niet echt lekker onderwijs..

Ik vind vliegen (in een vliegtuig) eng.
En van de tandarts word ik ook niet echt blij..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 11 Jun 2014 18:38

Bericht 16 Okt 2016 14:18

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1. Spinnen
2. Clowns
3. Vertrouwen hebben in anderen.
~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers