Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind jij nou écht eng?

<<

Anoniem272

Bericht 09 Okt 2016 00:23

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1. paniekaanvallen
2. de gedachte dat ik echt gek ben / word
3. alleen zijn op een plek waar geen andere mensen in de buurt zijn
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 09 Okt 2016 02:16

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Caramba schreef:Ook vind ik die lijnen eng op zwambad vloeren.
Als er iets op tv is wat onder water gefilmd is, zap ik weg. Krijg het er spaans benauwd van.


Dit!!!

Gelukkig ben ik niet alleen :laughcry:
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 09 Okt 2016 07:46

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1. Hoogte. Ik heb erg hoogtevrees. Ook glazen liften vind ik daardoor een hel. En roltrappen.
2. Wespen. Ben er panisch voor.
3. Zwemmen in diep water bijv in zee. En ik dan geen idee heb wat er onder me zwemt.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem280

Bericht 09 Okt 2016 08:39

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Milou schreef:3. Zwemmen in diep water bijv in zee. En ik dan geen idee heb wat er onder me zwemt.


Dit zorgt er nu al voor dat ik licht benauwd ben. Vind het zo eng!
<<

Anoniem245

Bericht 09 Okt 2016 08:43

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Zo'n fright night is ook niets voor mij, vind dat gewoon niet leuk. Niet zozeer dat ik het eng vind.

Maar wat ik wel eng vind:
De gedachte dat er iets met mijn dierbaren gebeurt.
Clowns, mensen in pakken, levende standbeelden.
Duikplanken.
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 09 Okt 2016 09:09

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Met stip op 1, dat er iets met mijn zoon gebeurd. Sorry, i know! Daar ga ik hard voor werken want wil dat dit uit de top 3 verdwijnt.

2. Hoogtevrees/angst
3. Vliegangst. Maar dat weerhoud me er niet van om te reizen. Ik ben altijd erg blij dat ik veilig met beide benen op de grond sta.
Afbeelding
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 09 Okt 2016 09:19

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1. Auto rijden
2. Hoogtes
3. Ziektes in de familie, gelukkig is iedereen gezond. Afkloppen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 09 Okt 2016 09:31

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Zwanen en wespen
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 09 Okt 2016 09:56

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1. Het idee dat ik mijn vriend of kinderen dood aan zou treffen
2. Zwemmen met haaien en roggen. Of roggen aaien, brrr.
3. Donkere ramen zonder de gordijnen dicht


1. heb ik natuurlijk meegemaakt, die schrik zit er wel goed in. Het is gelukkig niet alles overheersend, maar ik heb zo mijn momenten.
2. Heb ik gedaan in Belize, elke snorkeltour die je daar kon doen zat het bij. De gene met wie ik was leek het hartstikke leuk, mijn niet maar ik realiseerde me niet hoe bang ik echt was. Ik had na het boeken de hele tijd buikpijn, kon niet goed slapen en wilde naar huis. Toen we eenmaal daar waren voelde ik de angst enorm toenemen maar iedereen deed het gewoon dus ik ben er in gesprongen en ik raakte echt totaal in paniek. Ik was aan het gillen door mijn snorkel en aan het huilen, ik was zó bang voor die beesten.
3. Ik ben sowieso iemand die geen griezelfilms of spannende series moet kijken. Grote donkere zwarte gaten, met name ramen zonder gordijnen en het idee dat iemand naar me kan kijken zonder dat ik die gene zie. Bah dat vind ik echt eng.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 09 Okt 2016 14:58

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1) vogels, ik durf ze echt niet aan te raken. Duik weg als er een bij mij vliegt als ik fiets
2) dooie beesten en wellicht ook wel mensen ...ik loop er echt met een hele grote boog omheen. Toen mijn huisdieren dood gingen als kind wou ik ze absoluut niet zien of aanraken. Ook toen mijn opa overleefd (hele slechte band overigens)wou ik hem aub niet zien op zijn sterfbed/opgebaard.
3) in je eentje door een donker bos lopen zonder enige vorm van verlichting
4)stil staan bij de dood
<<

Anoniem286

Bericht 09 Okt 2016 15:12

Re: Wat vind jij nou écht eng?

als je in de zee zwemt en het wordt ineens diep en je voelt dat aan een koude stroom in het water 'ril'.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Okt 2016 16:05

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Ik kan wel een top 10 maken geloof ik :laughcry:

Spinnen (van die dikke zwarte), hoogtes, achtbanen en andere attracties, de zee als ik er niet meer kan staan, horrorfilms, idd ramen zonder gordijnen.
❤ 7 juni 2018
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 09 Okt 2016 16:09

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1. Spinnen
2. Vliegen (in een vliegtuig zitten)
3. Het donker
<<

anoniem203

Bericht 09 Okt 2016 16:48

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Een zee of meer. Ik ga echt never nooit verder het water in dan mijn navel. Ik moet kunnen zien wat er onder mij gebeurd en ik ben als de dood voor grote vissen of kwallen. Als ze mij midden in de zee zouden droppen zou ik echt binnen 3 minuten sterven aan een hartaanval van de angst denk ik.

Ik ben ook heel erg bang voor het verliezen van mijn dierebaren. Dat staat echt met stip op 1. Vooral het moment dat ik het hoor dat een van mijn ouders, man of een ander dierbaar iemand is overleden daar ben ik heel bang voor. Bang voor mijn reactie, bang voor het verdriet en bang hoe ik dan verder moet zonder diegene.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 09 Okt 2016 17:50

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Ver zwemmen in de zee, of erger.. Ergens snorkelen in de diepe zee vanaf een boot
Spinnen
Donkere ramen idd
Lopen op een roostertrap waarbij je de diepte in kijkt
Enge films waarin niks gebeurt, maar je moet 'wachten' op het schrikmoment

En erge angsten om dierbaren te verliezen, hypochondergedachten enz.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 10 Okt 2016 10:52

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1. Dat mijn dierbare dood gaan.
2. Hoogtes
3. Allerlei griezeldingen, beetje het starterpack van een standaard horrorfilm (enge clowns, schrikmomenten) en ik ben echt bang.
4. (Ik plak er gewoon een nummer vier aan) Als mensen een masker op hebben of gesminckt zijn. Brrrrr. Ik ben dus ook bang van zwarte piet en clowns. Kan ook totaal daar niet doorheen kijken en herken de persoon erachter niet.

Bij twee en vier probeer ik altijd wel rationeel te blijven denken, want ik vind het wel stom van mezelf op zo'n moment.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 10 Okt 2016 11:41

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1. Spinnen. Ben er als de dood voor..
2. Liften
3. Sloten op wc's (behalve als het zo'n hendeltje is, een MacDonalds slot :laughcry:
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 10 Okt 2016 14:07

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1. 'Enge' honden zoals pittbulls, rottweilers e.d. Ik loop het liefst met een grote boog om ze heen en ook in films vind ik ze eng. Vroeger was ik bang voor echt alle honden. Gelukkig is dat wel iets minder geworden.

2. Horrorfilms met monsters/vreemde wezens of heel veel spinnen.

3. Grote dikke spinnen.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Geel

Bericht 10 Okt 2016 14:12

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1. De dood.
2. Dieren.
3. Enge films, van thrillers tot horror.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 10 Okt 2016 14:26

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1. Ik ben het meest bang dat ik mijn partner ernstig ziek word, of ikzelf.
2: Woor inbrekers. Dat er iemand dus midden in de nacht bij je aan bed staat ofzo. Gruwelijk.
3. Confrontaties! Ik blijf het eng vinden om iemand te confronteren. En niet altijd, maar zeker over persoonlijke zaken vermijd ik het nog steeds liever.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Okt 2016 15:53

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Kleine ruimtes echt als ik er aan denk word ik al bang. Als ik in de tent slaap raak ik midden in de nacht in paniek omdat ik niet weet waar ik ven en geen lichtknopje kan vinden. Een lift vind ik ook echt eng en tunnels ook

Muizen bah
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Okt 2016 18:16

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Oh ja, maskers! Die vind ik ook doodeng. Of levende standbeelden, vooral als ze je zo aan blijven kijken en dan ineens een beweging maken. Veel honden vind ik ook eng. Ik ben echt een schijterd joh, maar dat wist ik al.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem192

Bericht 10 Okt 2016 18:30

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1. De dood
2. Wespen
3. In m'n eentje in het donker fietsen in bv een bos of verlaten stuk, dat doe ik niet.
<<

Anoniem315

Bericht 10 Okt 2016 18:43

Re: Wat vind jij nou écht eng?

Maskers haat ik ook. En die clowns die momenteel in het nieuws zijn omdat ze op de weg mensen terroriseren... Echt, ik zou een hartaanval krijgen als ik er eentje tegenkwam.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 10 Okt 2016 20:01

Re: Wat vind jij nou écht eng?

- engel films
- in het donker brrrr
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers