08 Okt 2016 16:14 door Elle123
Ik had schoenen besteld via Durlinger. Ik laat pakketjes altijd afleveren op het postkantoor, dus ook bij de bestelling bij Durlinger had ik gekozen voor het dichtstbijzijnde PostNL punt. Die kon je bij de bestellig aanklikken. Nou werd vandaag het pakket bezorgd en staat er bij de trackingcode: adres onbekend, pakket retour gezonden naar afzender. Bij het postkantoor zeiden ze dat er idd iemand was geweest maar dat ze het pakket niet hadden aangenomen omdat mijn naam erop stond (voor hun dus onbekend). Er stond niet op het pakket vermeld dat het bij een PostNL punt afgegeven was in opdracht van mij dus. Ik heb het al betaald, en eigenlijk wil ik de schoenen graag passen. Ik heb ze zondag besteld, dus ze zijn al een week onderweg geweest.
Wat zou ik doen? Ivm weekend is PostNL niet bereikbaar en Durlinger ook niet. Terug laten sturen dan maar? De dame van het postkantoor zei dat het pakket nog in de bus zou liggen, ze gaf me het nummer van PostNL, maar die bezorger kan ik dus ook niet bereiken (ivm weekend dus). Raar toch dat dat zo gaat? Terwijl je gewoon op de site een alternatief adres kunt aanklikken? Kan me niet vorstellen dat alle bestelligen die ergens anders worden afgegeven retour gaan.
Laatst gewijzigd door Elle123 op 08 Okt 2016 16:20, in totaal 1 keer gewijzigd.