Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pakket retour gezonden

<<

Elle123

Bericht 08 Okt 2016 16:14

Pakket retour gezonden

Ik had schoenen besteld via Durlinger. Ik laat pakketjes altijd afleveren op het postkantoor, dus ook bij de bestelling bij Durlinger had ik gekozen voor het dichtstbijzijnde PostNL punt. Die kon je bij de bestellig aanklikken. Nou werd vandaag het pakket bezorgd en staat er bij de trackingcode: adres onbekend, pakket retour gezonden naar afzender. Bij het postkantoor zeiden ze dat er idd iemand was geweest maar dat ze het pakket niet hadden aangenomen omdat mijn naam erop stond (voor hun dus onbekend). Er stond niet op het pakket vermeld dat het bij een PostNL punt afgegeven was in opdracht van mij dus. Ik heb het al betaald, en eigenlijk wil ik de schoenen graag passen. Ik heb ze zondag besteld, dus ze zijn al een week onderweg geweest.
Wat zou ik doen? Ivm weekend is PostNL niet bereikbaar en Durlinger ook niet. Terug laten sturen dan maar? De dame van het postkantoor zei dat het pakket nog in de bus zou liggen, ze gaf me het nummer van PostNL, maar die bezorger kan ik dus ook niet bereiken (ivm weekend dus). Raar toch dat dat zo gaat? Terwijl je gewoon op de site een alternatief adres kunt aanklikken? Kan me niet vorstellen dat alle bestelligen die ergens anders worden afgegeven retour gaan.
Laatst gewijzigd door Elle123 op 08 Okt 2016 16:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

anoniem213

Bericht 08 Okt 2016 16:17

Re: Pakket retour gezonden

Maar een alternatief adres is wel alleen logisch als de ontvanger op de hoogte is. Dat is wel iets anders dan kiezen voor 'laten afleveren bij een punt van PostNL' als optie. Jij hebt gewoon het adres van dat punt opgegeven? Dat is dan toch raar vanuit jou. Hoe moeten zij weten dat zij het in ontvangst moeten nemen en dat jij het dan ophaalt?
<<

Elle123

Bericht 08 Okt 2016 16:18

Re: Pakket retour gezonden

June schreef:Maar een alternatief adres is wel alleen logisch als de ontvanger op de hoogte is. Dat is wel iets anders dan kiezen voor 'laten afleveren bij een punt van PostNL' als optie. Jij hebt gewoon het adres van dat punt opgegeven? Dat is dan toch raar vanuit jou. Hoe moeten zij weten dat zij het in ontvangst moeten nemen en dat jij het dan ophaalt?


Ik heb gekozen voor laten afleveren bij een PuntNL locatie, en toen het postkantoor aangeklikt. Daar kon ik verder niks aan wijzigen/toevoegen.
<<

anoniem213

Bericht 08 Okt 2016 16:23

Re: Pakket retour gezonden

Ah, oké. Omdat er net invullen stond, had ik het verkeerd begrepen ;). Dan vind ik het ook gek. Ik zou maandagochtend even bellen als ik jou was.
<<

Elle123

Bericht 08 Okt 2016 16:25

Re: Pakket retour gezonden

June schreef:Ah, oké. Omdat er net invullen stond, had ik het verkeerd begrepen ;). Dan vind ik het ook gek. Ik zou maandagochtend even bellen als ik jou was.


Ja ga ik doen. Ik vind het wel een beetje jammer. Ik heb ze zondag besteld, dus als ze nu eerst weer retour gaan en dan weer opnieuw verzonden moeten worden gaat er weer minimaal een week overheen. Ik vind het ook heel gek, er zullen toch wel meer mensen zijn die kiezen voor een PostNL afleverpunt? Dan zouden die dus allemaal retour komen?
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 08 Okt 2016 16:52

Re: Pakket retour gezonden

Wat vervelend. Ik zou post nl ff tweeten, dan krijg je in het weekend ook antwoord.
<<

Anoniem184

Bericht 08 Okt 2016 17:00

Re: Pakket retour gezonden

Ik heb laatst gekozen voor een PostNL afhaalpunt bij de Bruna in de buurt van mijn werk en dat kwam wel gewoon goed. Hoewel ik me vlak na bestellen ook bedacht dat ik een keer daar in de winkel heb gestaan om iets af te rekenen en een andere klant nog net niet uitgefoeterd werd 'want het was niet de bedoeling dat zij haar pakketten op het adres van de Bruna liet bezorgen'. Dus ik kneep 'm wel ff toen ik m'n pakket ging ophalen.

Ik zou trouwens PostNL ook tweeten. Ben altijd heel tevreden over de service die ze via Twitter verlenen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 08 Okt 2016 17:34

Re: Pakket retour gezonden

Ik denk dat Durlinger het dan niet goed ingesteld heeft op de webshop. Om op een afhaalpunt te laten bezorgen moet er een plugin vanuit PostNL op de wehshop geïmplementeerd worden, de tracking krijgt dan ook een andere code mee. Wij hebben meerdere webshops gehad die gewoon lieten kiezen voor het afhaalpunt en waarbij consumenten tegen hetzelfde probleem aan liepen.

Maar vervelend voor jou, als consument kun je er niks aan doen wanneer de webshop dit verkeerd heeft ingesteld!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem288

Bericht 08 Okt 2016 17:41

Re: Pakket retour gezonden

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 17:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elle123

Bericht 08 Okt 2016 19:23

Re: Pakket retour gezonden

Bedankt! Ik heb PostNL getweet. Gebruik nooit Twitter, dus helemaal niet aan gedacht. Maar in dit geval is het wel het proberen waard.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers