Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vinden jullie eigenlijk van...

<<

Anoniem184

Bericht 08 Okt 2016 08:44

Wat vinden jullie eigenlijk van...

...Facebookpagina's zoals deze?

https://www.facebook.com/kortpittigepagina/

Vermakelijk? Of not done?
<<

Anoniem237

Bericht 08 Okt 2016 08:56

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Ik vind het pesten voor volwassenen. Kansloos.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Okt 2016 09:00

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Incidenteel moet ik wel eens ergens om lachen als ik het tegenkom, maar overall vind ik het voornamelijk erg flauw. Ik hou best wel van een geintje en gooi de 'kort pittig kapsel' er zelf ook wel eens in, maar zo op alle slakken zout leggen hou ik niet van.
<<

Anoniem184

Bericht 08 Okt 2016 09:20

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Nouja Cotton, dat vind ik dus ook. Soms kan ik er wel om lachen omdat het bij sommige foto's wel een beetje reflecteert hoe ik er ook over denk. Maar ik vind het ver gaan dat er at random foto's van internet worden geplukt om die te gebruiken voor de pagina. Als ik sommige foto's bekijk dan kan ik in m'n omgeving ook wel aardig wat mensen aanwijzen die zo op de pagina kunnen belanden en waarvan ik echt een beetje verdrietig zou zijn als die mensen ertussen zouden staan en dus gewoon keihard voor paal gezet worden.
<<

Anoniem315

Bericht 08 Okt 2016 09:24

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Soms vind ik het heel grappig, maar snel daarna voel ik me schuldig dat ik er om gelachen heb. Het is inderdaad in feite pesten voor volwassenen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Okt 2016 09:29

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Ik vind pittige korte kapsels niks maar er hoeft ook niet openlijk met foto's de spot mee gedreven worden vind ik
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem288

Bericht 08 Okt 2016 09:30

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 16:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem281

Bericht 08 Okt 2016 09:35

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Alsof er nu nog iemand gaat vertellen dat ze die pagina hilarisch vindt.. :')

Ho ja, toch wel! Ik vind de foto's grappig. Ik heb de pagina niet geliked en ga dat ook niet doen, maar als ik zo'n foto zie langskomen met de tekst 'Bep eet een beschuitje.. Met kaneel! Want zo is Bep, heel kek en lekker gek.' dan vind ik dat grappig. Niet hardop-lachen-wat-een-dijenkletser-grappig, maar wel grappig. Voel ik me ook niet schuldig om, hoor.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 08 Okt 2016 09:48

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Ik vind er eigenlijk helemaal niks grappig aan. Het is in ieder geval niet mijn soort humor, vind het eerder flauw.
2012 & 2016
<<

Geel

Bericht 08 Okt 2016 09:59

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Ik vind dat soort humor wel ietsje grappig, maar het lijkt erop dat die foto's gewoon van FB geplukt worden om iemand te bashen. En dat vind ik stom en respectloos.
<<

Anoniem282

Bericht 08 Okt 2016 10:37

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Deze vrouwen hebben hier er geen toestemming voor gegeven, voor zover ik weet. Dat maakt het voor mij naargeestig, kinderachtig en respectloos. Makkelijk scoren over de rug van een ander. Er is hier een tijdje geleden al eens als argument gekomen dat er zoveel foto's zijn op fb van mensen die daar geen toestemming voor hebben gegeven. Klopt, alleen zie ik wel een verschil in de onderschriften/wat er bij de foto staat.
<<

Anoniem313

Bericht 08 Okt 2016 10:40

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Het genre an sich kan wel grappig zijn, maar het is in mijn ogen nogal passé en ik vind de teksten op deze pagina niet bepaald scherp. En foto's van mensen hun FB plukken om ze belachelijk te maken is sneu pestgedrag.
<<

Brooke

Bericht 08 Okt 2016 11:25

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Snoes schreef:Ik vind er eigenlijk helemaal niks grappig aan. Het is in ieder geval niet mijn soort humor, vind het eerder flauw.


Dit ja! Kan er ook niet om lachen en zie het leuke ervan niet.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 08 Okt 2016 12:21

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

En die pagina: 'de mooie Nicki Minaj generatie pagina' dan? Vinden jullie die wel grappig?
Dat is toch hetzelfde?

(Ik vind die kort/pittig ook grappig, kan er niets aan doen. En ik voel me ook wel een beetje schuldig, maar ja, wat doe je eraan he?)
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 08 Okt 2016 13:06

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Ik vind het erg kinderachtig.
<<

Anoniem316

Bericht 08 Okt 2016 13:24

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Ik heb er wel eens om moeten lachen maar dat waren 2 plaatjes en dan is de lol er ook wel af en wordt het voornamelijk heel triest. Veel van die vrouwen sturen ook boze berichtjes naar de beheerders en dat plaatsen ze vervolgens ook. Het is gewoon pesten.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 08 Okt 2016 13:52

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Ik vind het nogal kinderachtig en totaal niet grappig.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 08 Okt 2016 14:45

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Sommige dingen zijn wel grappig, zoals die vrouw met die blauwe haren, maar over het algemeen vind ik het totaal niet leuk en worden onwetende mensen voor lul gezet. Als ze nou heel bijzondere kapsels posten, maar een groot deel van de foto's zijn gewoon wat degelijke vrouwen met een vrij degelijk kapsel. Niks bijzonders aan, zo loopt half vrouwelijk Nederland boven de 50 erbij. En behoorlijk lullig als je ineens je moeder voorbij ziet komen die gewoon gezellig een kopje koffie in de tuin zit te drinken en dat op fb heeft gepost.
Deze kapsels vind ik trouwens soms mooier en meer verzorgd dan vrouwen die denken er net zo gestyled bij te lopen als Linda de Mol, maar er uitzien als een ontplofte zwabber.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1934

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 08 Okt 2016 17:19

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Ik vind dit ook pesten en niet grappig. De reacties op de foto's maken het alleen maar triester. Soleil, de Nicki Minaj pagina kende ik niet, maar ik heb net even gekeken. Deze pagina komt wat mij betreft op hetzelfde neer.
2011 2012 2017
<<

Anoniem288

Bericht 08 Okt 2016 17:23

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 16:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 08 Okt 2016 19:20

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Ik vind het kinderachtig en flauw. Kan er ook niet om lachen. Eigenlijk is het ook pesten voor volwassenen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 08 Okt 2016 20:01

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Ik vind het wel grappig maar ik voel me wel schuldig als ik iemand uitlach.
R. 2013
D. 2016
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 08 Okt 2016 20:13

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Ik vind er niks grappigs aan. Het is gewoon een vorm van pesten. Lekker makkelijk vanachter een computerscherm.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Heksenketel

Kwebbel

Berichten: 277

Geregistreerd: 13 Sep 2016 20:43

Bericht 08 Okt 2016 21:26

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Chava schreef:Ik vind er niks grappigs aan. Het is gewoon een vorm van pesten. Lekker makkelijk vanachter een computerscherm.


Precies dit. Ik snap eigenlijk niet waarom zoiets allemaal maar mag. Ga dan lekker jezelf voor de gek zetten ipv mensen die daar niet om vragen.
<<

Anoniem221

Bericht 08 Okt 2016 22:23

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Ik heb een buurvrouw met een stekeltjeskapsel. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om haar belachelijk te maken op internet. Het is niet het meest sierlijke kapsel, maar het is wel een schat van een vrouw. En ik geloof ook dat als je het lef hebt om zo'n pagina aan te maken, je voorbij gaat aan het goede karakter van mensen. Ik zie er dan ook geen humor in en vind dat je moet leven en laten leven.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers