Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

<<

Anoniem5

Bericht 11 Okt 2013 08:20

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

Filoria schreef:Mijn man en ik hebben allebei een bril en alle opa' en oma's hadden ook van jongs af aan brillen nodig dus dat komt vast nog wel.


Maar een bril moeten/slechte ogen hebben is toch geen schoonheidsfoutje? Beiden moeten een bril hier, maar ik vind dat niks te maken hebben met schoonheidsfoutjes.


Beide kinderen hebben mongolenvlekken op hun onderrug, ziet er nogal mishandeld uit. Kan met de jaren nog weg-/bijtrekken.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 11 Okt 2013 08:30

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

L. heeft behoorlijke wallen onder haar ogen, altijd. De huid is daar heel dun. Helaas heeft ze dat van mij geërfd.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem32

Bericht 11 Okt 2013 08:36

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

Mijn zoon heeft verder niks wat ik me kan bedenken. Alleen een klein litteken bij zijn oortje wat gekomen is door een beet van een hond.
Toen was hij 1,5 jaar. Inmiddels zie je het litteken bijna niet meer.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 11 Okt 2013 08:44

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

mijn zoon had een mongolenplek en een ooievaarsbeet. Deze zijn beide weggetrokken.
M:21072011
J :08012014
<<

Mochi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 275

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:26

Bericht 11 Okt 2013 08:53

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

Mijn dochter heeft ook zo'n krom streepje boven haar bilnaad, dit heeft ze van haar vader. En hoewel mensen wel eens denken dat haar vader gedeeltelijk van buitenlandse komaf is is hij voor zover we weten helemaal Nederlands.

Ook heeft ze 2 aardbeienvlekjes.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 11 Okt 2013 09:02

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

R. heeft een klein aardbeienvlekje op haar oortje en in haar navel. In haar navel is het echt een bultje, op haar oortje is het gewoon vlak. Ik heb het idee dat het al wacht lichter wordt.

*
Laatst gewijzigd door Olivia op 11 Okt 2013 10:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 11 Okt 2013 09:39

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

Grappig dit topic, mijn jongens hebben beide een pectus (kuil in hun borstkas) en mijn oudste heeft doordat zijn oor altijd dubbel heeft gezeten in mijn buik een klein beetje een flapoor, overigens sowieso grote oren. :D De jongste heeft nog een klein moedervlekje op zijn rechter bovenbeentje.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 11 Okt 2013 09:47

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

L heeft een wijnvlek op zijn hoofd, onder z'n haar. Als ie het geweldige haar van m'n schoonfamilie heeft dan ga je het rond z'n 35 e weer zien, als ie kaal wordt ;)
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 11 Okt 2013 09:52

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

M staat verkeerd op zijn voeten en heeft een moedervlek tussen zijn wenkbrauw, net als ik.
C heeft 1 tandje te veel. En door val partijen 1 grijze tand en litteken tussen zijn ogen.
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Anoniem64

Bericht 11 Okt 2013 10:00

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

Alle 3 dochters hebben flapoortjes, had ik vroeger ook maar ben geopereerd.

Zoon heeft een grote pigmentvlek op zijn knie, en nogsteeds ooievaarsbeten in zijn nek rn tussen de ogen. Vooral als hij huilt.

Hier trouwens alle 4 een schuine bilspleet. Loopt ook iets door.
Laatst gewijzigd door Anoniem64 op 11 Okt 2013 12:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem123

Bericht 11 Okt 2013 10:01

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

S heeft een ooievaars beet. Een V op zijn voorhoofd en vlekjes in zijn nekje.
Het v'tje is gelukkig erg weggetrokken. Alleen als hij boos is of moe/ziek dan zie je het nog.
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 11 Okt 2013 10:11

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

Mijn oudste heeft een aarbeienplek net boven haar navel. Die is een stuk lichter geworden.

Mijn jongste heeft een ooievaarsbeet in haar nek, net op de haargrens.

En bij allebei is hun kleine teen een klein beetje gedraaid. Die zit tegen de andere teen aan. Ik heb het ook en mijn moeder ook. Familietrekje dus haha..
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Anoniem193

Bericht 11 Okt 2013 10:16

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

Snoezel: Waarom maak jij je serieus zorgen over haar op de rug?
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 11 Okt 2013 10:17

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

De oudste heeft alleen sinds deze week een hoekje uit haar voortand :nopompom: De jongste heeft achter op haar hoofd een soort van vetbultje, ik vond het aan het begin echt heel eng aanvoelen, maar ben er nu aan gewend en je ziet het onder haar haar ook nauwelijks.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 11 Okt 2013 10:19

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

Mijn dochter heeft flaporen, niet heel erg, maar je ziet het wel als ze haar haren in een staart heeft. Mijn zoon heeft 1,5 jaar een fistel gehad bij zijn billen, die is nu weg maar er zit wel een litteken van.
<<

Anoniem75

Bericht 11 Okt 2013 10:21

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

Mijn zoon heeft boven in 1 oortje een kartelrandje boven in zijn oor.

Verder groeien zijn grote teennagels een beetje omhoog. Het is nu een stuk minder dan toen hij een baby was en volgens het cb komt het wel goed.

Ook heeft hij hele elastische voetjes waardoor hij ingezakt en scheef loop. Wij zijn daar voor onder behandelijk in het ziekenhuis. Hij heeft nu speciale zooltjes maar mocht dat over een paar jaar geen resultaat hebben geboekt moet hij eraan geopereerd worden.
<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:27

Bericht 11 Okt 2013 10:26

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

L heeft een zichtbaar blauw adertje tussen haar ogen lopen, ik vind het lief lijken :heart:
Afbeelding


Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Okt 2013 10:32

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

L. heeft niet echt schoonheidsfoutjes, hij heeft op zijn kuit een klein pigmentvlekje, beetje rooiig maar valt nauwelijks op. Ik bedenk ineens dat het best wel een beetje op de ooievaarsbeet in zijn nek lijkt.
Als L. zich druk maakt word de huid rond zijn ogen knalrood en tussen zijn ogen boven zijn neus wordt het dan blauw, vind ik altijd erg interessant.
Verder heeft hij een hele lange en diepe bilnaad (maar geen dikke billen ;-)).

@Parel, waarom zijn rode schrale wangen een schoonheidsfoutje? Dat heeft L. ook, ik moet er echt om denken zijn wangetjes in te smeren want ze zijn meestal ruw.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 11 Okt 2013 10:36

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

Mijn zoontje heeft toen hij een baby was een hele erge afplatting gehad, hij zat op de rand van wel/niet een helmpje. Gelukkig is dit vanzelf helemaal bijgetrokken alleen zijn oren staan nu iets scheef tov elkaar. Valt verder totaal niet op, laatst kregen we een schoolfoto die recht van voren genomen is en toen zag mijn man het in 1x :) En hij heeft hele rare teennagels, erfenisje van mij.

Mijn dochtertje heeft een heel klein aardbeienvlekje vlak boven haar bil en een pigmentvlekje op haar buik, op precies dezelfde plek als waar ik hem ook heb :)
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem255

Bericht 11 Okt 2013 11:13

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

Mijn zoon mist een klein stukje uit zijn oorschelp.
Dochter heeft een moedervlekje op haar bil en mijn zoon op de bovenkant van zijn hand. Maar dat kan ik geen schoonheidsfoutjes noemen, ik vind het wel schattig.
<<

Anoniem134

Bericht 11 Okt 2013 11:15

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

Tess heeft over haar hele buikje littekens van toen ze ontstoken waterpokken had. Zijn inmiddels een half jaar verder en de plekjes zijn gelukkig wel wat lichter.

En bij beide voeten groeien de middelste tenen onder de "wijsteen". Teentjes spalken we iedere dag met tape en aangezien dqt niet werkt en ze wel pijn aangeeft gaan we binnenkort maar terug naar het sophia.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 11 Okt 2013 11:52

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

Lotte en Niels hebben allebei een duidelijk zichtbaar adertje op tussen hun neus en ogen.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem11

Bericht 11 Okt 2013 11:57

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

Mijn dochter heeft een klein 'flubbertje' (lijkt op wildvlees) tussen haar schaamlipjes.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 11 Okt 2013 12:22

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

Oudste heeft een een beetje flaporen, maar niet heel opvallend.
Jongste heeft een hematoom op zijn hoofdje gehad, maar die is inmiddels weg. Ook heeft hij een duidelijk zichtbaar aanwezig blauwe adertje tussen zijn oogjes zitten. Waarvan ik hoop dat dit minder gaat worden. En zijn bilnaad is halverwege te vroeg gesloten.. Richting zijn rug zit een kuiltje.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

loesje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:50

Woonplaats: achterhoek

Bericht 11 Okt 2013 12:35

Re: 'schoonheidsfoutjes' oid aan jouw kind

oudste heeft een iets andere lip en kijkt iets scheel en de jongte heeft een wijnvlek op haar voorhoofd en een keiharde stem.
Mama van een knappe zoon van 3,5 en een mooi prinsesje van 1,5 jaar
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers