Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pyama aan of uit 'snachts?

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 05 Okt 2016 18:37

Pyama aan of uit 'snachts?

Vanaf wanneer sliepen jullie kindje zonder pyama? Voor degene dan die zonder pyama slapen ;)
Dochter wilde in de zomer alleen in onderbroekje slapen. Toen t iets afkoelde heb ik moeten praten als brugnan dat ze wel wen hempje aan doet.
En nu twijfel ik of ik haar meer aan moet laten doen. Als ze voor t bed gaan uitkleed dan wil zw geen pyama aan. Als ze betijds doucht en nog naar beneden kan krijgt ze dus pyama aan gaat ze daar wel in slapen. Maar dan moet ik t niet benoemen ;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 05 Okt 2016 18:39

Re: Pyama aan of uit 'snachts?

]Vanaf wanneer sliepen jullie kindje zonder pyama? Voor degene dan die zonder pyama slapen ;)
Dochter wilde in de zomer alleen in onderbroekje slapen. Toen t iets afkoelde heb ik moeten praten als brugnan dat ze wel wen hempje aan doet.
En nu twijfel ik of ik haar meer aan moet laten doen. Als ze voor t bed gaan uitkleed dan wil zw geen pyama aan. Als ze betijds doucht en nog naar beneden kan krijgt ze dus pyama aan gaat ze daar wel in slapen. Maar dan moet ik t niet benoemen ;)
Vriend zei ook al t wordt wel kouder. Toen zei ik; maar ik slaap ook niet in pyama in de winter (wel een extra dekentje om t warm te krijgen)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 05 Okt 2016 18:41

Re: Pyama aan of uit 'snachts?

Y. slaapt altijd in zn blootje, zomer en winter.

Als ze het koud krijgt gaat ze vanzelf wel roepen, dus ik zou dan pas een pyama aandoen.
Afbeelding
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1954

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 05 Okt 2016 19:34

Re: Pyama aan of uit 'snachts?

Hier beslissen ze dat meestal zelf. Mijn dochter ligt nu in een hemd en onderbroek op bed en mijn zoon in een pyjama. Het is hier boven nog niet zo koud en mijn kinderen hebben het snel warm, dus dat scheelt ook.
2011 2012 2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Okt 2016 20:19

Re: Pyama aan of uit 'snachts?

Mijn stiefzoon wil ook nog steeds alleen maar een onderbroek aan. Soms in de winter nog een hemd maar eigenlijk nooit een pyama.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem239

Bericht 05 Okt 2016 20:55

Re: Pyama aan of uit 'snachts?

Ze geven het hier beide zelf aan. De jongste van 2 die roept steeds "geen broek aan! Is veel te warm hoor!" Dus hij slaat in een romper met pyjama truitje.

De oudste van 4 heeft nu wel een zomer pyjama aan. Toen het zo heet was sliep hij in z'n onderbroek met hemd.

Maar hij heeft dinosaurus pyjama's waar hij helemaal gek van is dat scheelt misschien wel haha
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 05 Okt 2016 21:02

Re: Pyama aan of uit 'snachts?

Tnx!!
Nu is ze vandaag bij ons mam in bad geweest en dus pyama aangekregen. Nu ligt ze dus met pyama in bed;) maar ze was ook moe, dus mss te moe om er tegen in te gaan;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 05 Okt 2016 21:04

Re: Pyama aan of uit 'snachts?

Jongste slaapt in pyjama en dokken, maar die heeft echt een koude kamer, oudste slaapt in z'n boxer.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Okt 2016 21:38

Re: Pyama aan of uit 'snachts?

Mijn dochter (bijna 3), heeft de hele zomer in een pyjama met lange mouwen geslapen, zelfs op de heetste dagen. Vaak sliep ze dan wel boven de dekens, zwetend als een otter.
Nu is het koud op haar kamer, maar ik merk nog niet dat ze het koud heeft. En zo wel, dan krijgt ze een slaapzak aan. Lekker knus :)
Bloot of schaars gebeurt hier in elk geval niet, vermoed ik ;)
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 05 Okt 2016 23:11

Re: Pyama aan of uit 'snachts?

Hier t zelfde als bij exo. Dochter weigert zonder iets te slapen. Wil iedere nacht perse een onderbroek, hemd en daarboven een pyjama met lange mouwen en een lange broek. Die lag zich dus ook rot te zweten in bed met die warme dagen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Okt 2016 23:17

Re: Pyama aan of uit 'snachts?

Mijn dochter draagt altijd wel iets. Ze heeft van alles: dunne pyjama's, dikke pyjama's, shortama's, mouwloze nachthemden, nachthemden met korte mouwen, nachthemden met lange mouwen. In de zomer logeerde er een vriendinnetje dat 's nachts niks droeg, toen wilde ze ook in haar onderbroek, maar midden in de nacht wilde ze toen alsnog iets aan.

Mijn zoon slaapt vaker in alleen een hemdje en een onderbroek, maar hij draagt ook wel pyjama's.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem286

Bericht 05 Okt 2016 23:38

Re: Pyama aan of uit 'snachts?

Hier droeg ze in de zomer een luier en hemdje. Inmiddels gewoon weer een pyama. Ik zou haar lekker 'bloot' laten slapen als ze dat zelf wil, je hoort/merkt het wel als ze het koud heeft lijkt mij.
<<

Anoniem280

Bericht 06 Okt 2016 08:04

Re: Pyama aan of uit 'snachts?

In de zomer droegen ze of een shortama of alleen een romper, wel met slaapzak.
Nu het kouder wordt, gisteravond was het 6graden, merk ik dat ook in hun slaapkamer.
Met warm weer max 25 graden, nu is het er 19 graden.
Nu dragen ze een pyjama met lange mouwen en slaapzak.

(Ik vind pyama erg raar staan, staat ook niet goed geschreven, het is namelijk pyjama, de J moet er nog bij)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers