Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau tip jongen van 2

<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 05 Okt 2016 10:20

Cadeau tip jongen van 2

J wordt in november alweer 2, een week voor Sinterklaas en ik breek m'n hersens al weken over een cadeau voor zijn verjaardag. Ze zijn hier in huis met 2 jongens thuis dus we hebben al 3 bakken duplo en het nodige little people spul

Iemand een leuke tip?
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 05 Okt 2016 10:22

Re: Cadeau tip jongen van 2

Wij hebben onze zoon het Ikea keukentje gegeven, is een groot succes.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Okt 2016 10:38

Re: Cadeau tip jongen van 2

Een Wobbel
Kapla
Grimm's Regenboog
<<

Anoniem236

Bericht 05 Okt 2016 10:43

Re: Cadeau tip jongen van 2

Loopfiets, duplo treinbaan, Ikea keuken
<<

Anoniem243

Bericht 05 Okt 2016 14:16

Re: Cadeau tip jongen van 2

Wij gaan ook voor het keukentje. Verder staan een loopfiets, wobbel, grimms regenboog, schommel, speelgoed werkbank en houten trein ook nog op de wishlist qua grote cadeaus. Aan anderen vragen we voornamelijk boeken en puzzels en verder dingen als duplo / toettoet (beide om aan te vullen), een rugzakje voor naar de psz, een skippykoe e.d.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 05 Okt 2016 14:22

Re: Cadeau tip jongen van 2

Ik zag bij het kruidvat van die auto's liggen waar je schroeven in kan draaien en weer eruit kan halen. Mijn dochter van 2 jaar vindt dit heel leuk. Verder misschien een aanvulling op klei en andere knutselspullen?
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 05 Okt 2016 20:47

Re: Cadeau tip jongen van 2

De Wobbel heeft hier de woonkamer al gepasseerd, geen succes. Loopfiets heeft ie al van z'n broer. Keukentje wil m'n man niet, ik wel.
Een aanvulling op de duplo trein is misschien wel leuk, die heeft z'n broer namelijk al gekregen.

Bah, dit is echt een luxe probleem.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 05 Okt 2016 20:50

Re: Cadeau tip jongen van 2

Toet toet misschien?
Houten brio trein.
Puzzels
Klei
Keukentje ( is echt leuk hoor ook voor een jongen )
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 05 Okt 2016 20:58

Re: Cadeau tip jongen van 2

Waarom wil je man geen keukentje Fearie? Hier wordt er echt dagelijks mee gespeeld. Beste cadeau tot nu toe!
Lastig hoor voor een tweede. Misschien een leuk spelletje (memory, tikkertje, nijntje verstoppertje) of iets van een verkeerskleed om met autootjes op te spelen?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem243

Bericht 05 Okt 2016 21:02

Re: Cadeau tip jongen van 2

En een tafeltent of een tipi of andere speeltent?
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5875

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 06 Okt 2016 12:22

Re: Cadeau tip jongen van 2

Mijn zoon is twee dagen ouder en krijgt van ons ook het Ikea keukentje, ik ga hem nog wel wat aanpassen met lampjes er in en een houten achterwand. Mijn ouders geven een bijdrage voor het keukentje en S zelf iets kleins zodat hij wel iets uit te pakken heeft, op deze manier worden we ook niet overladen met speelgoed. Ik denk dat we dan wat extra pannetjes en andere accessoires voor Sinterklaas vragen/ geven, mijn moeder maakt in ieder geval een schort e.d. voor hem.

Ik heb ruim een jaar geleden ook een tipi voor hem gemaakt, die staat nu standaard in de kamer en daar speelt hij vaak mee, er ligt een zitzak in, een dekentje en zijn (kartonnen) boekjes en ik heb er van die led lampjes van de Action in gehangen. Daar zit hij heel graag in, echt een beetje zijn rust plekje ook, misschien leuk voor op je zoon zijn kamer? Echt zijn eigen plekje?
25-11-2014 & 09-06-2017

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers