Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verveling heerst

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 04 Okt 2016 13:01

Verveling heerst

Bij wie nog meer?
Iemand zin om te kletsen?

Ik zit op mijn werk maar heb niks te doen wat prioriteit heeft en geen zin om uberhaupt iets aan te pakken, dus de minuten kruipen voorbij helaas.
<<

Anoniem316

Bericht 04 Okt 2016 13:15

Re: Verveling heerst

Ik verveel me ook.. Ik zit te wachten op een pakketje en daarna moet ik even naar de winkel. Voor de rest hang ik maar op de bank. Laat die baby maar snel komen (oké, nu nog niet maar over 2/3 weekjes ofzo).

Wat doe je voor werk Winegum?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 04 Okt 2016 13:21

Re: Verveling heerst

Oh balen dat de tijd zo langzaam gaat Winegum! Ik herken het!

Ik heb een 'drukke' ochtend gehad, ben met m'n man naar de markt geweest om groente en fruit te halen (heerlijk dat ik daar nu tijd voor heb!) en daarna heb ik erwtensoep gemaakt. Ondertussen de benedenverdieping schoongemaakt en een wasje gedaan en daarna gegeten. Nu is mijn man naar zijn werk en zit ik te wachten tot er iets opgehaald wordt. Ze komen tussen 13.30 uur en 18.30 uur dus ik ben een beetje aan huis gebonden. Gelukkig heb ik nog een flinke to watch list op Netflix :smile:

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 04 Okt 2016 13:25

Re: Verveling heerst

Ja ik verveel me ook. Het is rustig hier, dus zit een beetje op Amazon Barbies te kijken haha. En m`n wishlist aan het updaten.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 04 Okt 2016 13:26

Re: Verveling heerst

Vervelend is dat he. Waarschijnlijk word je alleen maar lamlendiger als je nergens zin in hebt en dus ook weinig doet.

Heb je niet nog iets te doen waar je al lange tijd geen tijd of zin in had maar wat je nu makkelijk zittend bijv. kunt doen? Succes met de laatste paar weken, hopelijk valt het mee.

Ik werk bij een gemeente. Precieze werk laat ik ivm herkenbaarheid liever in het midden. Maar heb vanmiddag telefoondienst, waardoor ik geen eigen afspraken met klanten kan plannen. Helaas is er niemand die mij belt, dus zit een beetje voor Jan L*l te zitten.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 04 Okt 2016 13:27

Re: Verveling heerst

Ooh erwtensoep, heerlijk Elliot! Fijn dat je daar nu allemaal tijd voor hebt. Lijkt me ook heerlijk.

Netflix kijken.. Is een goed idee, maar ook wel wat raar als ik dat hier op mijn werk zou doen. Dus dat gaat helaas ook niet.

Heb zin om geld uit te geven.
<<

Anoniem177

Bericht 04 Okt 2016 13:30

Re: Verveling heerst

Ik verveel mij ook, door de zon kan ik mn draai niet vinden. Wil iets doen, buiten maar ook weer niet en blegh. Onrust in de kont! Twijfel of ik nu naar winkelcentrum ga of even de stad in (primark)
<<

Aristoteles

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 25 Apr 2015 11:56

Bericht 04 Okt 2016 13:36

Re: Verveling heerst

Ik heb genoeg te doen maar geen zin. Denk dat ik even het Stadshart in ga.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 04 Okt 2016 14:02

Re: Verveling heerst

Ik verveel me ook een beetje. Ik ben het in bed liggen zo verschrikkelijk zat, is nu dag 9 dat ik in bed lig. Maar eigenlijk houd ik rechtop zitten nog nauwelijks vol. Dus ik zal toch weer verder moeten met dingen in bed zoeken. Ik heb hoofdpijn en ben heel moe maar heb al de hele ochtend liggen slapen dus daar ben ik ook wel een beetje klaar mee. En televisie kijken heb ik ook wel een beetje gehad.
Kortom op dit moment is weinig goed, iemand nog tips voor dingen die je kunt doen met een ziek hoofd/lijf?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 04 Okt 2016 14:11

Re: Verveling heerst

Lekker naar buiten gaan, Bambina. Frisse lucht zal je vast goed doen.

Grappig dat je het woord, stadshart gebruikt, Aristoteles. Waar woon je? Hier gebruiken ze dat ook als naam voor het centrum. Hoor het verder eigenlijk nooit.

Balen Pompoen dat je nog zo ziek bent en aan bed gekluisterd bent. Kun je wel lezen? Anders eventueel een luisterboek. Of muziek luisteren? Spelletjes spelen op je telefoon?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 04 Okt 2016 14:22

Re: Verveling heerst

Winegum schreef:Lekker naar buiten gaan, Bambina. Frisse lucht zal je vast goed doen.

Grappig dat je het woord, stadshart gebruikt, Aristoteles. Waar woon je? Hier gebruiken ze dat ook als naam voor het centrum. Hoor het verder eigenlijk nooit.

Balen Pompoen dat je nog zo ziek bent en aan bed gekluisterd bent. Kun je wel lezen? Anders eventueel een luisterboek. Of muziek luisteren? Spelletjes spelen op je telefoon?


Lezen houd ik niet zo lang vol, heb wel al een stapeltje tijdschriften gelezen de afgelopen dagen, veel meer lukt niet zo. Heb wel zin in een boek maar ik vind het gewoon te vermoeiend om lang te lezen.
Spelletjes op mijn telefoon is ook wel een idee, gewoon in elk geval ter afwisseling want normaal doe ik dat nooit.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 04 Okt 2016 14:25

Re: Verveling heerst

Dat kan ik me voorstellen, Pompoen. Je moet er toch je hoofd bij houden. Misschien is een luisterboek dan iets voor je? Heb het zelf nooit beluisterd, maar ik weet dat mensen het wel fijn kunnen vinden.

Ik ben fan van spelletjes op mijn telefoon spelen. Dus zou daar zeker eens naar kijken. Dat kun je ook makkelijk weg leggen als je het niet meer trekt om op je telefoon te kijken.

Beterschap!
<<

Aristoteles

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 25 Apr 2015 11:56

Bericht 04 Okt 2016 14:53

Re: Verveling heerst

Ik woon in Zoetermerr.
<<

Anoniem316

Bericht 04 Okt 2016 15:01

Re: Verveling heerst

Winegum schreef:Ooh erwtensoep, heerlijk Elliot! Fijn dat je daar nu allemaal tijd voor hebt. Lijkt me ook heerlijk.

Netflix kijken.. Is een goed idee, maar ook wel wat raar als ik dat hier op mijn werk zou doen. Dus dat gaat helaas ook niet.

Heb zin om geld uit te geven.


Dat doe ik inderdaad nu ook hahaha. Zo zijn de katten verwend met een kattenkrabhuisje van karton (is een van onze katten zo dol op) en 6 zakjes kattensnoepjes. Verder ben ik op Bol.com op zoek naar leuke boeken en Marktplaats ik wat af, eigenlijk zoekend naar net niks. Ik koop ook 9 van de 10x niks daar. Opzich zou het me wat boeken betreft wel veel geld schelen maar ik vind 2e hands boeken vies :palm:

Heb je een hele middag telefoondienst? Wat saai joh. Ik werk ook bij een gemeente en hebben we 2x 1 uurtje per dag voor klanten. Alleen dat hebben we dan wel allemaal.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Okt 2016 15:01

Re: Verveling heerst

Nou op m`n werk is alles down, dus kan nu niet zoveel. Tijd uitzitten.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 04 Okt 2016 15:05

Re: Verveling heerst

Haha, lekker speuren is ook leuk toch. Scheelt je in ieder geval veel geld haha.
Ik vind boeken eigenlijk helemaal niet zo vies. Je moet alleen wel geluk hebben en boeken kiezen die er echt nog als nieuw uit zien of juist al helemaal nieuw zijn. Heeft mij al best wat euro's bespaard en ze zijn helemaal netjes.

Elke dinsdagmiddag heb ik telefoondienst. Dat zijn dan klanten die bij collega's op gesprek komen en als er vragen zijn rondom mijn vakgebied dan word ik gebeld door de collega's of de klanten om ze meer informatie te geven. Eerst zat ik op locatie, maar dat willen ze niet meer hebben omdat het aantal vragen voor mij zo gering zijn. Nu blijf ik dus op mijn eigen locatie zitten, maar heel veel heb ik dan ook niet te doen helaas.

Oh balen Cotton! Wordt het snel gemaakt denk je?
<<

Anoniem316

Bericht 04 Okt 2016 15:05

Re: Verveling heerst

Tot hoelaat moet je Cotton?
<<

Anoniem316

Bericht 04 Okt 2016 15:07

Re: Verveling heerst

Winegum schreef:Haha, lekker speuren is ook leuk toch. Scheelt je in ieder geval veel geld haha.
Ik vind boeken eigenlijk helemaal niet zo vies. Je moet alleen wel geluk hebben en boeken kiezen die er echt nog als nieuw uit zien of juist al helemaal nieuw zijn. Heeft mij al best wat euro's bespaard en ze zijn helemaal netjes.



Toevallig zojuist een gekocht op Marktplaats ;) Scheelt me toch weer € 10,00. Wist namelijk niet zeker of ik het boek wel leuk genoeg zou vinden. Ben benieuwd.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Okt 2016 15:07

Re: Verveling heerst

5 uur.

Geen idee hoe snel het gemaakt wordt. Er is een stroom.storing bij het server.park in A'dam. Dus we zijn afhankelijk van anderen :)
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 04 Okt 2016 15:11

Re: Verveling heerst

Welk boek heb je gekocht, Dee? Leuk dat je het toch gedaan hebt!
Kun je niet eerder naar huis dan, Cotton. Of kun je nog wel telefoontjes oid verwachten?
<<

Anoniem316

Bericht 04 Okt 2016 15:13

Re: Verveling heerst

Lieveling van Kim van Kooten.

Nog 3kwartier uitzitten Cotton. Sterkte!
<<

Anoniem304

Bericht 04 Okt 2016 15:15

Re: Verveling heerst

Winegum schreef:Welk boek heb je gekocht, Dee? Leuk dat je het toch gedaan hebt!
Kun je niet eerder naar huis dan, Cotton. Of kun je nog wel telefoontjes oid verwachten?

Ja via Google kan je het nummer enzo nog wel vinden. Maar er is nog wel het een en ander te doen, alleen heb ik ook niet zoveel zin als de rest niets doet haha. Die kunnen echt niks. Ik kan offline nog redelijk veel.

Na het werk moet ik even naar de dierenwinkel. Ons Britje schrokt haar brokjes zo snel op dat ze ze er weer uitgooit. Ze kauwt ook niet. Dus ik wil grotere brokjes die ze echt moet kauwen.
Diva. :palm:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers