Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Merk kleding

<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 03 Okt 2016 23:28

Merk kleding

Door het topic over " foute" kleding moest ik hier ineens aandenken .
Kopen jullie merkkleding ?
Welke merken?
Vragen jullie kinderen er zelf om of hebben ze die leeftijd nog niet? Zo ja welke leeftijd hebben de kinderen
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 03 Okt 2016 23:35

Re: Merk kleding

Zelf ga ik natuurlijk ook even reageren.
Ik koop merkkleding voor mijn kinderen.
Merken: quapi, b nosy, chaos and order, Vingino , retour, noppies, tumble n dry, nik en nik, baker bridge, scotch soda mmm en zal vast nog wel meer merken zijn maar weet ik zo even niet uit m'n hoofd.
Jonste zoon vraagt nergens om die is namelijk 3 , oudste zoon is 10 en komt weleens thuis met die heeft daar kleren van dat vind ik ook leuk zullen we een keertje gaan kijken .
<<

Anoniem177

Bericht 04 Okt 2016 01:14

Re: Merk kleding

Ik ben totaal niet merk gericht. Ik koop wat ik mooi vind, of dat nou van de wibra is of van levi's dat maakt me echt geen bal uit.

Voor mijn zoon koop ik geen merk kleding. Ja tweedehands. Ik vind het echt heel erg zonde om zoveel geld uit te geven voor iets wat ze maar zo kort aan hebben.

Schoenen vind ik voor mijzelf weer esn ander verhaal.
<<

Anoniem193

Bericht 04 Okt 2016 01:19

Re: Merk kleding

Nee niet specifiek. Als weer iets tegen komen wat leuk is, dan kopen we het, maar kijken niet speciaal naar een merk.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2395

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 04 Okt 2016 06:09

Re: Merk kleding

Ik koop zoveel mogelijk eerlijke, fairtrade, biologische kleding. Bijvoorbeeld maxomorra, duns, Smafolk, baba babywear, nosh organics, oepsie, toby tiger, popolini.
Andere 'merken' koop ik het liefst alleen tweedehands
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 04 Okt 2016 06:32

Re: Merk kleding

Nee. Ik heb een bepaalde stijl voor de meiden. Als een kledingstuk daar bij past, koop ik het.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 04 Okt 2016 06:57

Re: Merk kleding

Alibi schreef:Nee niet specifiek. Als weer iets tegen komen wat leuk is, dan kopen we het, maar kijken niet speciaal naar een merk.


Precies dit... meiden vragen er zelf nog niet om. Tot op heden hebben ze in hun kast o.a. z8, quapi, personal, birds b d-rak, bakkaboe, dirkje, Noppies, name it. Maar ook gewoon kleding van ter stal (spijkerbroeken vallen precies goed bij Tess, de jurkjes vinden we ook altijd leuk en kosten niets), frendz, heel soms c&a.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 04 Okt 2016 07:00

Re: Merk kleding

Ik koop kleding die ik mooi vind, dat kan Zeeman zijn, maar ook merk.
Het meeste is wel merk moet ik zeggen hoor, maar in die winkels kom ik gewoon het meest.
Mijn zus heeft een kinderkledingwinkel met merken als quapi, z8, vingino, retour. Die van ons dragen het meest z8, dat verkoop ik ook vaak weer door.

Ze vraagt er niet perse om, maar kiest wel zelf haar kleding uit als ze mee is.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 04 Okt 2016 07:04

Re: Merk kleding

Haha dat doet Tess ook altijd Parel. Moet er echt op letten altijd haar mening te vragen anders weigert ze gewoon iets te dragen. Halve kast met kleding die mw. niet aan wil.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1956

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 04 Okt 2016 07:32

Re: Merk kleding

Ik koop niet persé merk, kijk vooral naar wat leuk is en het liefst wel een beetje betaalbaar. Het merk waar we tot nu toe wel regelmatig wat van hebben is Z8, daar hebben ze beiden wel dingen van in de kast liggen op het moment. Noppies vind ik ook een fijn merk, daar had ik voor dochter vroeger vaak kleding van. Met name de broeken zaten haar heel mooi. In haar huidige maat is er daar niet veel, dus eigenlijk kijk ik er ook amper nog naar. Voor zoon koop ik er nog wel eens wat van, met name longsleeves zijn er fijn van. Verder komt de kleding overal en nergens vandaan, met name H&M, Primark, Hema, Zeeman, Wibra. Maar ook online bij sites zoals kleertjes.com.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Okt 2016 07:48

Re: Merk kleding

Ik heb nog niet zoveel merkkleding voor de baby gekocht maar houd er voor mezelf wel vaak van. We gaan volgende maand naar Amerika en daar gaan we outlet shoppen voor de baby! Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, babyGap en OshKosh staan sowieso op de wishlist. Janie & Jack vind ik ook echt geweldig. Ik houd wel van beetje klassieke Amerikaanse of Britse kleding. Maar koop net zo lief tweedehands of goedkopere merken zoals Hema of H&M. In dat opzicht maakt het me weinig uit. Maar ik houd gewoon erg van die stijl (mocht iemand nog leuke kakkerige/klassieke merken weten, hoor ik 't graag!).

Van echte kinderkleding merken heb ik gezien dat ik leuk vind: Z8, Noeser, Ducky Beau, +1 in the family. De rest ken ik nog niet zo of vind ik niet leuk. Merken zoals Vingino vind ik te schreeuwerig en is niet mijn smaak.
Let's discover the world together.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6366

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 04 Okt 2016 08:14

Re: Merk kleding

Nog niet speciaal, als het zo uitkomt.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem250

Bericht 04 Okt 2016 08:22

Re: Merk kleding

Ja af en toe. Meestal petit bateau. Kinderen vragen er niet om. Ik vind het zelf leuk.
<<

Anoniem315

Bericht 04 Okt 2016 08:23

Re: Merk kleding

Nee, ik heb nauwelijks merkkleding in de kast. Wat ik heb, is veelal gekregen (z8, Noppies, etc.).

Ik koop zelf vooral van/bij Hema, H&M, Bakkaboo, soms Dirkje en heb net een boel kleren bij Next gekocht.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Okt 2016 08:25

Re: Merk kleding

Oh ja, Petit Bateau, helemaal vergeten. Dat vind ik ook echt een heel leuk merk.

Next vind ik ook leuk. Is beetje zoals de HM in Engeland. Goed betaalbaar. Ik vond het voor volwassenen ook altijd wel leuk! Denk dat ik daar ook wel dingen ga kopen.
Let's discover the world together.
<<

Patsy

Bericht 04 Okt 2016 08:28

Re: Merk kleding

Ik koop zowel merkkleding als kleding van bijvoorbeeld Hema of Wibra. De merken die hier in de kast liggen zijn o.a.: Name it, Lief!, McGregor, Benneton en Quapi.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6130

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 04 Okt 2016 08:32

Re: Merk kleding

Niet zoveel aangezien het zó weer vies is of ze er binnen no time is uitgegroeid.

Laatst veel Noppies gekocht, vind ik een mooi merk.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 04 Okt 2016 08:37

Re: Merk kleding

Hier ook een mengelmoes hoewel ik merkkleding meestal wel tweedehands koop.

D. heeft momenteel veel van We, Zara, Hema en Bor*z.
<<

Anoniem236

Bericht 04 Okt 2016 08:51

Re: Merk kleding

Ik houd wel van merkkleding, voor de oudste is Vingino favoriet.
Maar spijkerbroeken haal ik voor hem altijd bij WE, die zitten mooi.
Tumble nd dry vind ik ook erg leuk voor de jongens, retour, Sturdy
Voor de jongste spijkerbroeken bij de Hema, zitten mooi en kost geen drol.

Zeeman, wibra, Primark koop ik nooit.
<<

anoniem203

Bericht 04 Okt 2016 09:07

Re: Merk kleding

Nee ik koop geen merkkleding of het moet erg afgeprijsd zijn. Ik vind het gewoon zonde van mijn geld om bijv. 50 euro voor een spijkerbroekje uit te geven waar ze na 3 maanden uitgegroeid zijn en vale knieën in zitten van het spelen. Ik koop veel kleiding bij de C&A, Jola Mode, Zeeman, Zara, H&M maar vooral bij de Hema. Daar heb je kwalitatief goede kleding voor een redelijke prijs.

Met schoenen ben ik trouwens anders. Die koop ik wel van een merk omdat ik dan weet dat ze bijv. van echt leer zijn of een goed voetbed hebben. Dat vind ik belangrijker dan kleding.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 04 Okt 2016 09:16

Re: Merk kleding

Ik koop het wel maar eigenlijk alleen in de sale of tweedehands. Zo heb ik laatst op kleertjes.com van alles van de wintercollectie van vorig jaar gekocht met 50% korting. Ik vind Tumble 'n dry en Noppies leuk en ik heb goede ervaring met de kwaliteit van Babyface. Ik kijk ook weleens op die koophoekjes van die merken op facebook. Maar ik koop ook graag bij Hema, Zara, H&M en Next.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 04 Okt 2016 09:22

Re: Merk kleding

Ik koop wel bepaalde merken af en toe. Lief, Cars, (soms) z8, maar dat hangt van het budget af. Als ik iets mooi vind van de Hema koop ik het ook!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 04 Okt 2016 09:52

Re: Merk kleding

Nee helemaal niet. Daar hebben we gewoon geen geld voor op dit moment.

Alleen soms iets tweedehands (een keer een Tommy hilfiger spijkerbroekje voor 50 cent op een rommelmarkt)

Ik koop het meeste bij HEMA, zeeman wibra en soms ter stal.
En dan het liefst nog in de uitverkoop. Laatst 4 longsleeves, en pyama, joggingbroek voor de oudste, pyjama 4 onderbroekjes, 2 hemdjes, 4 effen shirts 2 maiilots en 7 paar sokken voor de jongste. En 2 jurkjes voor mijzelf voor 60 euro!

En verder maak ik tegenwoordig veel zelf aan jurkjes en shirts.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1064

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 04 Okt 2016 09:56

Re: Merk kleding

Nee niet echt. Bepaalde merken kreeg ik wel cadeau zoals Noppies en Z8. Mooie kleding, maar voor ons is het te prijzig. Ook vind ik het zonde doordat de kinderen er zo kort mee doen.
Schoenen betaal ik wel graag iets meer voor omdat ik die wel belangrijk vind. Die scoor ik eigenlijk altijd bij Van Haren.

Mijn zoon is bijna 4 en verslijt broeken waar je bij staat. Gelukkig doet hij met zijn T-shirts en truien wat langer :).

Wij kopen vooral bij H&M en Hema. Soms ook de C&A en Next. Vooral bij de Hema kan ik erg goed slagen.
Voor babykleren is de Wibra of de Zeeman ook prima.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 04 Okt 2016 10:08

Re: Merk kleding

We kopen gewon wat we leuk vinden. Dat kan bij de Zeeman of de H&M zijn of merkkleding. Via marktplaats koop ik voor dochter ook nog wel eens merk jurkjes. De kinderen vragen ook niet om merkkleding, die zijn daar helemaal (nog) niet mee bezig. Wat in de klas zie is ook gewoon een mengelmoes van van alles. Er zijn wel kinderen die altijd merkkleding aanhebben maar de meeste kinderen hebben gewoon ook van alles wat.
2010 2012
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot], Hugo, Indigo