Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Merk kleding

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 04 Okt 2016 10:12

Re: Merk kleding

Nee, ik hou persoonlijk niet zo van outfits die te matchy matchy zijn van 1 merk. Ze hebben wel eens een shirt of een broek van een merk, maar geen complete outfits. Meestal koop ik bij de zara, next of WE.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem234

Bericht 04 Okt 2016 10:18

Re: Merk kleding

Ze draagt meestal kleding van h&m, Hema en dat soort winkels. Ik heb wel een stuk of 2,3 dingen per seizoen van een merk zoals quapi.
<<

Anoniem181

Bericht 04 Okt 2016 10:18

Re: Merk kleding

Ik koop weleens wat van Z8 of Feetje voor de jongste, maar over het algemeen koop ik voor beide kinderen net zo makkelijk (of liever zelfs, want goedkoper) bij H&M, Hema, Prenatal, Zeeman, Wibra of C&A. Als ik al merkkleding koop is het meestal in de sale.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 04 Okt 2016 10:23

Re: Merk kleding

Wij hebben hier vanalles in de kast hangen. Ik koop wat ik mooi vind. We hebben nu Zara, Primark, Z8, Prenatal huismerk, Zeeman, Bakkaboe (al vind ik die collecties veel minder leuk dan een paar jaar geleden), Hema, Noppies, Name-it, Babyface, Quapi en B-nosy in de kast hangen. Voor mijn oudste het meeste wel van Z8 omdat ik dit een heel leuk merk vind. Al zijn de kleuren vaak fel en met wat drukkere prints en dat staat mijn jongste dochter wat minder mooi. Dus voor haar heb ik weer veel meer Zara bijvoorbeeld.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 04 Okt 2016 10:26

Re: Merk kleding

N. vraagt zelf nog niet om merkkleding. Ik koop wat ik leuk vindt. Dat kan dus ook zomaar iets van de Zeeman of Wibra zijn. Next is wel mijn favoriet wat betreft prijs, kwaliteit en stijl. En gelukkig niet zo populair hier in NL. De halve klas loopt in dezelfde H&M shirts, jassen, truien. Dat vind ik nooit zo leuk. Wat betreft merkkleding, dat koop ik weleens ja. Ik werk in het grote, luxeuze warenhuis van NL, dus dan is de verleiding wel erg groot als je er een paar dagen per week mee geconfronteerd wordt :wink: Gelukkig sta ik niet op de kinderafdeling.

Oh, en ik maak ook zelf kleding voor N. overigens.
<<

Anoniem174

Bericht 04 Okt 2016 10:36

Re: Merk kleding

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 28 Okt 2016 16:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 04 Okt 2016 11:20

Re: Merk kleding

Af en toe koop ik merkkleding, maar voornamelijk haal ik al de kinderkleding bij de Zara en de Mango. Toen de oudste nog alleen was kocht ik wel veel merkkleding van merken zoals z8, tumble 'n dry, vingino & name-it. Maar ik vind het gewoon zonde om veel geld aan dure items uit te geven, zeker nu hij op school zit. Hij doet niets anders dan klimmen, vallen, rennen en dat gaat zo en nu gepaard met gaten in de broek. Moet kunnen, maar dan koop ik liever een nieuwe zara jeans voor 20 euro in plaats van een broek van 50 euro. Daarnaast vind ik de kleding van de Mango de Zara ook leuker.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Okt 2016 11:47

Re: Merk kleding

Ik koop hema, Zara, next en z8. De huidige collectie staat zo mooi bij mijn oudste, daar heb ik het geld wel voor over.
R. 2013
D. 2016
<<

ChiQ

Bericht 04 Okt 2016 12:08

Re: Merk kleding

Ja :palm: maar ik vind Stone Island, Burberry, McGregor, SissyBoy, Tommy, Uggs, Virgino, soms van We, hun jogjeans zijn te gek! En Zara!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Okt 2016 12:11

Re: Merk kleding

Soms, omdat ik het zelf leuk vind. Dan is het meestal Scotch, Tumble n Dry, Benetton, Retour, Vingino, Blue Rebel, McGregor. Ik ben ook fan van Zara, Marks & Spencer en Shoeby. Niet echt merk, maar wel net wat aparter dan H&M.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 04 Okt 2016 12:24

Re: Merk kleding

Overigens mijn kids hebben best wel aardig wat kleding (het zal mensen niet verbazen gok ik), maar bijv vorig jaar was de winterjas van de oudste van z8, die was 75 en die heb ik verkocht voor 50 euro, en die was echt wel afgedragen. Hema of H&M hebben we wel, maar geef ik altijd weg want dat krijg je bijna niet verkocht. Dus wat dat betreft is merkkleding hier veel lucratiever, en hebben ze dus best wel wat meer merkkleding dan normale merken. De jongste bijvoorbeeld valt echt bijna nooit, die heeft nog nooit een legging of broekje kapot gekregen.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 04 Okt 2016 12:53

Re: Merk kleding

Nee, ik koop geen dure merkkleding. Voornamelijk Wibra, WE, H&M, Name-It e.d. Ik vertik het om 50 euro voor een broek te betalen die na enkele weken door is bij de knie. Voor een winterjas die maar 1 seizoen mee gaat en daarna onder de halen en vlekken zit heb ik geen 100 euro over.

Schoenen zijn wel duurder, want die koop ik standaard van Braqeez.

Misschien als mijn zoon wat rustiger zou zijn dat ik het wel zou doen, maar kleding gaat hier, over het algemeen, gewoon geen heel seizoen mee.
Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 04 Okt 2016 13:23

Re: Merk kleding

Heel verschillend. Hier hangt kleding van B.Nosy, Billy & Lilly, Z8, Lief!, Babyface, Benetton, Cars, Name-it (bijna alle broeken) Tumble, HEMA, Someone, Birds, Nono, Molo en vast nog wel meer.

Wibra, zeeman en H&M kom ik eigenlijk nooit.

Schoenen zijn vrijwel altijd van shoesme. Die vind ik fijn.
<<

Anoniem316

Bericht 04 Okt 2016 13:37

Re: Merk kleding

Hier ook geen merkkleding. Ze groeien er zo snel uit, dat vind ik echt zonde. Ik heb wel een aantal 2e hands merkkleding stukken. Die heb ik dan gekregen. Ik ga er zelf niet echt naar op zoek.
Voor onszelf kopen we trouwens ook vrijwel geen merkkleding.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 04 Okt 2016 13:56

Re: Merk kleding

Hier is het trouwens bij beide kinderen wel echt minder dan voorheen. De oudste verslijt leggings bij bosjes en zelfs moet er af en toe een broek aan geloven. Dat is met name zo sinds ze naar school gaat. En de jongste is een regelrechte brokkenpiloot en smeerkees eersteklas, dus dat vind ik dan ook zonde om teveel dure kleren aan te doen. Plus dat ik hele dure kleding niet nodig vind en voor nu past het ook niet zo binnen het budget. We hebben zeker nog wat leuke dingen van oa Z8 uit de sale, en ik koop heus af en toe wel eens wat van een merk. Maar met een kind op de basisschool een eentje op de psz vind ik het steeds meer zonde geld. Aan die van mij kun je in elk geval vaak goed zien dat ze lekker buiten hebben gespeeld :laughcry:
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2519

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 04 Okt 2016 14:02

Re: Merk kleding

Ik koop af en toe merkkleding, z8, retour, quapi, b.nosy, cars"
En tweedehands blue rebel broekjes.
Ze vragen er niet naar, ze vinden het net zo leuk als wat ik meeneem van waar ik werk. Alleen moeten ze zich verkleden als we naar het bos gaan ofzo :p Ik koop wat ik mooi vind, ook als het bij de zeeman of de wibra is.
Maar zoals ninni vi, daar hebben ze een leuk jurkje, maar die ga ik echt niet kopen voor 55,- dan maar niet dat jurkje.
<<

Anoniem181

Bericht 04 Okt 2016 14:41

Re: Merk kleding

Parel schreef:Overigens mijn kids hebben best wel aardig wat kleding (het zal mensen niet verbazen gok ik), maar bijv vorig jaar was de winterjas van de oudste van z8, die was 75 en die heb ik verkocht voor 50 euro, en die was echt wel afgedragen. Hema of H&M hebben we wel, maar geef ik altijd weg want dat krijg je bijna niet verkocht. Dus wat dat betreft is merkkleding hier veel lucratiever, en hebben ze dus best wel wat meer merkkleding dan normale merken. De jongste bijvoorbeeld valt echt bijna nooit, die heeft nog nooit een legging of broekje kapot gekregen.


Waar verkoop jij je kleding? Ik ben lid van oa de z8 verkoopgroep maar daar word je zowat afgefikt als je afgedragen kleding voor zoveel geld wil verkopen. Ik heb er eens een boxpakje op gezet dat misschien 2x gedragen was en daar kreeg ik een bod van €5 op. Dank je de koekoek maar dan bewaar ik 'm nog wel voor een toekomstig nichtje ofzo.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 04 Okt 2016 14:57

Re: Merk kleding

Voor J ben ik helemaal weg van het merk 4 funky flavours, leuke tikje aparte kleding met mooie kwaliteit en pasvorm. Vooral pasvorm is voor J altijd problematisch omdat ze heel smal is. De meeste broeken en rokken van goedkopere merken zien er niet uit bij haar door haar mini kontje en spillebeentjes. Dan liever wat minder in de kast en wat vaker wassen maar dat ze wel kleding heeft die haar mooi staat ipv een kast vol met kleding die eigenlijk niet mooi passen.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 04 Okt 2016 15:02

Re: Merk kleding

Alex schreef:
Parel schreef:Overigens mijn kids hebben best wel aardig wat kleding (het zal mensen niet verbazen gok ik), maar bijv vorig jaar was de winterjas van de oudste van z8, die was 75 en die heb ik verkocht voor 50 euro, en die was echt wel afgedragen. Hema of H&M hebben we wel, maar geef ik altijd weg want dat krijg je bijna niet verkocht. Dus wat dat betreft is merkkleding hier veel lucratiever, en hebben ze dus best wel wat meer merkkleding dan normale merken. De jongste bijvoorbeeld valt echt bijna nooit, die heeft nog nooit een legging of broekje kapot gekregen.


Waar verkoop jij je kleding? Ik ben lid van oa de z8 verkoopgroep maar daar word je zowat afgefikt als je afgedragen kleding voor zoveel geld wil verkopen. Ik heb er eens een boxpakje op gezet dat misschien 2x gedragen was en daar kreeg ik een bod van €5 op. Dank je de koekoek maar dan bewaar ik 'm nog wel voor een toekomstig nichtje ofzo.


Ik breng een boel naar hippe maatjes (hippemaatjesdordrecht.nl), daar kan je oude merkkleding inleveren, nu neemt ze winter in, en dan krijg jij de helft. Je moet maar eens op de site kijken, zit niet heel ver bij jou vandaan. En een boel gooi ik op de z8 veiling, ik zie wel wat mensen er dan voor geven. Met die jas liep het toen best op.

Het scheelt ook heel erg hoe je je foto's presenteert, en grotere maatjes gaan harder en wordt meer voor gegeven dan kleine maatjes is mijn ervaring.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Okt 2016 18:48

Re: Merk kleding

Ja ik koop merk, maar ik koop het merk niet om het merk maar omdat ik het mooi vind. Dus eigenlijk koop ik gewoon wat ik mooi vind en daar zit ook merk bij, maar ook wibra, zeeman en hm.

De merken die ik koop, zij quapi, b- noys, birds. Maar er zijn ook jurkjses van merken die ik heel mooi vind maar niet koop omdat ik het te duur vind.

Mijn kinderen vragen nergens om qua werk,maar ze zijn bijna 5.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem181

Bericht 04 Okt 2016 19:01

Re: Merk kleding

Parel schreef:
Ik breng een boel naar hippe maatjes (hippemaatjesdordrecht.nl), daar kan je oude merkkleding inleveren, nu neemt ze winter in, en dan krijg jij de helft. Je moet maar eens op de site kijken, zit niet heel ver bij jou vandaan. En een boel gooi ik op de z8 veiling, ik zie wel wat mensen er dan voor geven. Met die jas liep het toen best op.

Het scheelt ook heel erg hoe je je foto's presenteert, en grotere maatjes gaan harder en wordt meer voor gegeven dan kleine maatjes is mijn ervaring.


Bedankt voor de tip! Hier om de hoek zit hippe maatjes ook, dat is wel heel makkelijk. Ik zal eens vragen daar hoe of wat, ik moet hier wel een afspraak maken (dat hoeft in Dordt niet zie ik op de site). Als ik zo van m'n kleding af kom en er ook nog wat leuks aan over houd is dat mooi meegenomen.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 04 Okt 2016 21:08

Re: Merk kleding

Ok heb van alles in de kast liģgen; Le chique, petit bateau, noppies, z8, dirkje. Maar ik vind bijna alles van de hema leuk dus daar heb ik ook de halve collectie van. Koop ook gerust bij zeeman. Gewoon wat ik leuk vind dus. Wel vooral de merk kleding in de sale of tweedehands van vriendinnen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 04 Okt 2016 21:23

Re: Merk kleding

Kopen jullie merkkleding? Regelmatig maar ik koop ook heel veel bij H&M en Hema. Als ik iets leuks bij de Zeeman zie neem ik het ook net zo makkelijk mee.

Welke merken?
Voor dochter o.a. Birds by D-Rak, Lief, Z8, Bampidano, Noppies, Beebielove.
Voor zoon tot nu toe o.a. Dirkje, Bampidano, Tumble'n dry, Noppies, Z8.

Vragen jullie kinderen er zelf om of hebben ze die leeftijd nog niet? Mijn dochter is pas 2 en mijn zoon 8 weken dus die geven nog niks aan.
<<

Anoniem286

Bericht 04 Okt 2016 22:59

Re: Merk kleding

Ik koop meestal merk kleding maar vaak via outlets of van vorige seizoenen. Elk seizoen koop ik 2-3 nieuwe setjes. Ik koop daarnaar tweedehands (waar ik ook s haar te kleine kleding weer verkoop) en koop ook elk seizoen wel wat bij next. Toevallig recent ook bij wibra geslaagd dus het loopt wat uiteen. Favoriete merk hier is molo en someone. Mim pi vind ik ook wel leuk. Oilily koop ik maar heel soms want zo duur maar vind ik wel leuk spul bij zitten, nu helemaal deze winter. Maar niks van gekocht ivm de prijs, misschien in de sale voor volgend jaar.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 05 Okt 2016 06:50

Re: Merk kleding

Hier veel Z8 en Name It.
Verder niet.
Ik vind Le Chic wel geweldig maar dat is zo belachelijk duur en tweedehands koop ik niet meer.
04-2014
10-2015
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]