Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 06 Okt 2016 21:21

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Winegum schreef:Weet iemand hoe lang van te voren het filmrooster online te zien is? Want ik wil kijken wat er volgende week donderdag draait, maar er lijkt nog niks zichtbaar te zijn online.


Helaas! Klopt. Ze maken hem op maandag bekend en het loopt van do-do. Dus voor volgende week donderdag moet je weer tot maandag wachten. Vervelend!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 13 Okt 2016 10:24

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Ik heb het gemerkt ja. Wat stom zeg. Zo kun je niet echt makkelijk (ver) vooruit plannen. Het is niet anders.

Even een vraagje, heeft iemand al een fysieke pathe pas ontvangen? Hier nog niet namelijk. Ben er vorige week voor het eerst mee naar de film geweest en ze vroegen er verder niet naar. Ik weet niet of het gebruikelijk is om hem te laten zien? Morgen ga ik weer maar heb dus alleen mijn app met scancode, maar verder nog geen pas gekregen.
<<

Anoniem173

Bericht 13 Okt 2016 10:40

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Vroeger kreeg je gewoon altijd een fysiek pasje op het moment dat je met die ING bon de eerste keer reserveerde. Maar dat is dus niet meer zo?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 13 Okt 2016 10:42

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Geen idee. Mijn vriend heeft laatst gewoon online een pathe Unlimited aangemaakt en die heeft dus ook een digitale pas. Die kan een fysieke pas ophalen bij de balie zeiden ze. Misschien kunnen jullie dat ook?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 13 Okt 2016 10:47

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Dat zou wel kunnen, Whatever. Ik weet het eigenlijk niet. Stond volgens mij niks over in in de mails die ik heb gekregen. Anders morgen bij de bios maar even navragen ja.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Okt 2016 11:29

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Vind het juist handig dat het nu digitaal kan en je niet eerst zo'n pas hoeft te laten maken!
❤ 7 juni 2018
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 13 Okt 2016 11:32

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Ik vind het ook prima hoor, maar lijkt me niet dat het zo echt hoort. Want ik kan dan aan vriendinnen mijn codes doorgeven en zij plaatsen dat in hun app en dan kunnen ze met mijn kaart gratis naar binnen. Want controle is er dan verder niet.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 13 Okt 2016 11:40

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Mijn vriend moet zijn pas op zijn telefoon steeds laten zien hoor, daar staat dan ook gewoon een foto bij natuurlijk. Lukt me eerder dat de controle überhaupt gewoon mindert is daar dan?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 13 Okt 2016 12:04

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Geen idee of dat dan altijd en overal zo is, maar vorige week scande hij gewoon mijn barcode en die van mijn vriendin en konden we zo doorlopen. Als je dan inderdaad je pas op je telefoon moet laten zien met je foto, lijkt me dat ook voldoende inderdaad.
<<

Anoniem202

Bericht 13 Okt 2016 17:26

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Ik zit niet bij ing, maar mijn ouders wel
Zouden zij zo'n pas voor mij kunnen aanschaffen?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 13 Okt 2016 17:54

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Ja, zeker. Je krijgt dan gewoon een voucher per email en daar kan iedereen gebruik van maken. Want je moet je registreren met die code die je toegestuurd krijgt.
<<

Anoniem173

Bericht 17 Okt 2016 12:28

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Gisteren naar de bioscoop geweest met de pas. Digitale pas is heel makkelijk zeg!
Hebben inferno gezien was een toffe film. Ik ben benieuwd hoeveel films te gaan zien de komende vier maanden.
Aangezien we 4 rekeningen hebben denk ik dat ik nog 2 passen ga kopen :D
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Okt 2016 13:17

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Ik ben gisteren ook naar Inferno geweest met de pas! Goede verfilming van het boek vond ik het. Woensdag ga ik ein-de-lijk naar Bridget Jones en ik denk dat ik zaterdag nog naar 'The girl on the train' ga.
❤ 7 juni 2018
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 22 Okt 2016 17:21

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Inferno heb ik gisteren gezien. Boek heb ik niet gelezen, maar de film vond ik erg goed! Ben benieuwd wat je van The girl on the train vindt, Bliss.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Okt 2016 19:01

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Daar kom ik net vandaan, vond het best een vreemde film haha. Ook vrij traag allemaal en niet echt spannend. Op zich wel vermakelijk, maar ben blij dat ik er geen kaartje voor heb hoeven kopen :)

Woensdag naar Bridget Jones geweest en die vond ik werkelijk hilarisch, net als de eerste twee delen! Heb lang niet zo gelachen om een film, heerlijk! Misschien ga ik nog wel een keer :D
❤ 7 juni 2018
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 23 Okt 2016 15:11

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Ben het helemaal met je eens, voor beide films! Bridget Jones vond ik geweldig, zoveel gelachen. The girl on the train vond ik heel bijzonder en ik weet niet of dat nou iets goeds betekent!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 31 Jan 2017 17:23

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie van jullie een aanbieding vanuit Pathe heeft ontvangen als de einddatum bijna in zicht is.
Aangezien dit in de voorwaarden staat: Uiteraard kunt u het abonnement na 4 maanden verlengen. Pathé zal u hiervoor een aanbod doen.

Ik heb zelf namelijk een nieuwe voucher aangevraagd via de ING zelf, maar ben eigenlijk wel benieuwd of iemand dit via Pathe zelf geregeld heeft en wat daar uit is gekomen.
<<

Anoniem252

Bericht 31 Jan 2017 17:51

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Ik heb niets ontvangen!
Maar wij hebben ook al allebei een nieuwe pas voor 4 maanden gekocht voor het komende najaar. Nu na bijna 4 maanden en zon 20 films verder is het wel even genoeg :P.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 05 Feb 2017 16:01

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

De mail met de aanbieding is hier binnen. Ik vond het nogal een aanfluiting. Als je hem verlengd krijg je een gratis drankje en popcorn.
Niet iets wat je echt over de streep trekt als je besluit het wel/niet te doen.

Ik ga dus gewoon mijn nieuwe ING voucher ingaan binnenkort.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Feb 2017 17:39

Re: Voor ING klanten -> pathe unlimited is er weer!

Ik heb de pas echt veel te weinig gebruikt! Afgelopen jaren ging ik wel dik twintig keer naar de film in die vier maanden, maar ik kwam er nu gewoon véél te weinig aan toe! Ben geloof ik maar zeven keer geweest ofzo en hij is nog tien dagen geldig. Hoop eigenlijk nog één of twee keer te gaan, maar moet even kijken hoe het loopt allemaal.
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers