Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ouder en kind beurs Leeuwarden

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 03 Okt 2016 12:39

Ouder en kind beurs Leeuwarden

14 en 15 oktober is in Leeuwarden de ouder en kind beurs.
http://www.ouderenkindbeurs.nl/

Wie gaat er heen?
Ik twijfel nog een beetje, lijkt me wel leuk om heen te gaan. Ben een paar jaar geleden ook geweest, al had het toen een andere naam volgens mij.
Maar ik weet niet of ik zin heb om alleen(met de kinderen) te gaan. Denk niet dat mijn man mee wil .
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem331

Bericht 03 Okt 2016 13:30

Re: Ouder en kind beurs Leeuwarden

Ik ben 2 keer geweest, toen had het inderdaad nog een andere naam. Kinderen vonden het toen beide erg leuk. Geen idee of ik dit jaar weer ga.
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 03 Okt 2016 14:39

Re: Ouder en kind beurs Leeuwarden

Volgens mij was dit eerst de Heit en Mem beurs. Ben er nog niet eerder geweest. Denk ook niet dat ik dit jaar ga. Denk niet dat ik de kinderen daar een plezier mee doe.
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Anoniem280

Bericht 03 Okt 2016 14:47

Re: Ouder en kind beurs Leeuwarden

2 jaar terug geweest, toen nog zwanger.
En vond er eigenlijk niet heel veel aan. Puur omdat er weinig info was over tweelingzwangerschap.
<<

Anoniem331

Bericht 03 Okt 2016 15:18

Re: Ouder en kind beurs Leeuwarden

maar dat is toch logisch Caramba, het is ook geen tweelingenbeurs dan toch? Soms lijkt het mij toch ook zo makkelijk dat je dingen x 2 doet en dat het ook op jou van toepassing is.

@Yes84; juist voor de kinderen was het zo leuk. Ja het is een beurs, maar ook met zoveel leuke dingen voor de kinderen. Springkussens, trampolines, hoeken met leuk speelgoed, de poetsbus vonden mijn kinderen ook geweldig. Konijnen aaien bij de stand van de boerderij-kinderopvang, schminken, ballonnen krijgen, ze wouden liever niet mee naar huis.

Ik ga even kijken wat het dit jaar kost, misschien dat ik toch nog een keer ga.
<<

Anoniem280

Bericht 03 Okt 2016 15:26

Re: Ouder en kind beurs Leeuwarden

Ik denk, als ik eenlingouder was, er ook niet veel aan had gevonden. Misschien de opstelling?
Ik weet het niet.
Zou ik nu gaan is het natuurlijk om andere redenen.
Activiteiten etc.
Heb mij op die beurs wel ingeschreven bij een kraambureau :wink:
Misschien is het wel leuk nu de kinderen er zijn?
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 04 Okt 2016 21:19

Re: Ouder en kind beurs Leeuwarden

Ik ga wel, op zaterdag.
Entree is gratis, dus zeker een bezoekje waard.
2012 2014
<<

Anoniem177

Bericht 05 Okt 2016 08:43

Re: Ouder en kind beurs Leeuwarden

Is het waard om er een uurtje voor te rijden? Ik ken het namelijk niet en als het ene beurs is voor alleen maar informatie vind i het niet zo leuk
<<

Anoniem280

Bericht 06 Okt 2016 08:15

Re: Ouder en kind beurs Leeuwarden

Toen was het veel info, ook standjes waar je iets kon kopen, workshops en activiteiten voor kinderen, maar jouw mannetje is nog te klein om ergens aan deel te kunnen nemen
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 14 Okt 2016 21:58

Re: Ouder en kind beurs Leeuwarden

Na lang twijfelen heb ik besloten dat ik ga morgen. Mijn man en dochter gaan naar mijn schoonouders. Dus ik ga lekker alleen met de jongste twijfel alleen nog of ik met de draagzak of kinderwagen ga.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem331

Bericht 14 Okt 2016 21:59

Re: Ouder en kind beurs Leeuwarden

Als je een draagzak hebt zou ik dat doen, heb je ja veel meer ruimte. Veel plezier. Ik sla over, ga volgend weekend heen in een iets ander setting. :)

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers