Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het grote wastopic!

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11400

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 21 Okt 2016 20:52

Re: Het grote wastopic!

De wasmachine, droger en wasrek staan op zolder.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem331

Bericht 21 Okt 2016 20:54

Re: Het grote wastopic!

Ach zo. Ik zou dan mijn wasmand oo de bovenverdieping zetten, scheelt steeds maar zolder lopen. Maar jij hebt 4 wasmanden, dus je moet er dan maar net plek voor hebben.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 21 Okt 2016 20:56

Re: Het grote wastopic!

Jip schreef:De wasmachine, droger en wasrek staan op zolder.

Heb ik ook.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 21 Okt 2016 21:22

Re: Het grote wastopic!

bij ons staat wasmachine en waslijn ook op zolder. maar de wasmanden staan op de overloop . het lijkt me helemaal niets als ik voor elk klein dingetje naar zolder moet lopen.
nou hebben we een hele ruime overloop met deze smalle wasmanden.
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11400

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 21 Okt 2016 21:32

Re: Het grote wastopic!

De wasmanden stonden altijd in de kamer met de kasten voor sportkleding. Dat wordt nu de babykamer. In onze kamer komen die kasten en dan is er eigenlijk geen plek meer voor de wasmanden. We hebben van die stapel Ikea bakken.

Onze overloop is te smal. En in de badkamer kunnen ze ook niet staan. Misschien bestaat er wel een trapmand of zo.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11572

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Okt 2016 23:11

Re: Het grote wastopic!

Wit, bont en handdoeken/ondergoed/vaatdoeken/sokken/beddengoed

Bont soms nog wel licht en donker gescheiden ligt er aan hoeveel was er is.
2015 💙
<<

Anoniem273

Bericht 22 Okt 2016 08:16

Re: Het grote wastopic!

Ik was in het weekend:

- een 60 graden was met al het ondergoed (behalve mijn BH's), sokken, handdoeken en washandjes
- een zwarte was met allerlei zwarte bovenkleding (en mijn BH's in een waszakje)
- meestal om de week een witte was met t-shirtjes van m'n man en ons beddengoed
- om de week een gekleurde was met bovenkleding (ik draag nagenoeg alleen zwart/grijs haha)
- jeans apart op jeans programma, als we maar weinig jeans hebben stop ik het bij de zwarte of gekleurde was
- nu het herfst is ook nog af en toe een wolwasje

Ik heb in mijn kleedkamer twee waszakken staan (een voor bovenkleding en eentje voor 60 graden was). In de badkamer staat nog een waszak met twee vakken voor bovenkleding en 60 graden was. Ik sorteer de bovenkleding voordat ik ga wassen op stapeltjes. In de logeerkamer staan twee wasrekken om bovenkleding te drogen, de rest gaat in de droger.
Onze wasmachine en droger staan op de overloop. Mijn man heeft er zelf een ombouw omheen gemaakt.

Afbeelding
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 22 Okt 2016 16:05

Re: Het grote wastopic!

Wij hebben in de badkamer een wasmand, maar vaak gooien we ook spul op de zoldertrap neer.
Op zolder voor de wasmachine maak ik dan stapels met was.
Rood/roze, wit/icht en donker.

En als er heel veel was is ook nog wel of niet in de droger bij donker en wit. Rood heb ik nooit zo heel veel van. Max 1 hele machine vol.

De was met alleen droger spul (ondergoed, sokken, handdoeken, beddengoed, pyama's) gaat op 60 graden.
De rest allemaal op 40 graden.

Ik ben nooit zo goed in bijhouden, dus dan liggen er na 2 weken ineens 6 machines vol te wachten en die was ik dan in 2 dagen weg.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers