Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


10 dilemma's

<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 10 Okt 2013 21:31

Re: 10 dilemma's

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man? De komende tien jaar geen seks
2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus?Een abortus
3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden?Bestaande vriendenkring behouden
4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben?Geen televisie meer
5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten? Droomfiguur hebben
6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan?Droombaan
7. Niet meer kunnen horen OF niet meer kunnen zien?Niet meer kunnen zien
8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland? world peace!
9. Een slecht gebit OF een slechte huid?Een slechte huid
10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola?nooit meer chocolade
<<

Anoniem10

Bericht 10 Okt 2013 22:11

Re: 10 dilemma's

Oh, gewetensvragen!!!

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man?
2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus( ik wil sowieso geen kinderen)?
3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden (ik heb al niet zoveel vrienden en dit geeft me de gelegenheid om beter in mijn sport te worden wat voor mij belangrijker is)OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden?
4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben?
5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten?
6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan (door het geld kan ik in mijn vrije tijd wel allemaal leuke dingen doen)?
7. Niet meer kunnen horen (het lijkt me beide vreselijk) OF niet meer kunnen zien?
8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland?
9. Een slecht gebit OF een slechte huid?
10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola?

Ik heb nummer 1 toch nog even gewisseld. Eerst dacht ik dat ik niet tien jaar zonder seks zou willen maar een relatie met iemand die getrouwd is vind ik eigenlijk veel erger.
Laatst gewijzigd door Anoniem10 op 10 Okt 2013 22:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 10 Okt 2013 22:12

Re: 10 dilemma's

Bliss schreef:Als je zou móéten kiezen, wat heb je dan liever?

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man?
2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus?Ik wil sowieso geen kinderne.
3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden? Ik heb maar een paar vrienden, dus dan mis ik er ook geen.
4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben? Televisie kijken kan ook op een laptop
5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten? Gewicht zegt niet alles, dan kan je lichaam nog steeds te veel vet hebben.
6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan? Geld maakt niet gelukkig en een rotbaan al helemaal niet.
7. Niet meer kunnen horen OF niet meer kunnen zien? Wordt alleen lastig bellen haha
8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland?Ik geloof niet in worldpeace
9. Een slecht gebit OF een slechte huid?Heb ik al, dus maakt me niet uit.
10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola? Zonder chips kan ik wel.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 10 Okt 2013 22:25

Re: 10 dilemma's

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man?
2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus? Kinderen met een Down-syndroom kunnen zo ontzettend gelukkig worden! Ik vind het iets anders als in een vroeg stadium bekend is dat het kindje een kasplantje gaat worden.
3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden? Lastig! Ik wil mijn vriendenkring behouden, maar ik ga ervan uit dat mijn echte vrienden wel mijn vrienden blijven, ook al win ik de loterij!
4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben? Ik kan makkelijk zonder tv.
5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten[b]? Op je eten letten is niets mis mee, maar het moet niet te gestoord zijn.[/b]
6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan?
7. Niet meer kunnen horen OF niet meer kunnen zien?
8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland?
9. Een slecht gebit OF een slechte huid?
10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola? Ik denk dat ik het allebei wel zou kunnen. In eerste instantie zou ik zeggen nooit meer chips, want ik houd van chocola, maar ik denk dat ik van chocola wel kan afkicken en dat chips af en toe toch wel heel erg lekker is!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Okt 2013 22:35

Re: 10 dilemma's

Urban Naked schreef:Ik vind dat kindje met Down er een beetje sneu tussen staan. De abortus ook. Doe mij dan maar chocola. :(


Ik vind het er ook sneu tussen staan, want ik vind dat niet echt een dilemma voor in een luchtig forumvragenlijstje.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 10 Okt 2013 23:52

Re: 10 dilemma's

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man?
De komende 10 jaar geen seks.
2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus?
Een kindje met Down
3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden?
Zoveel vrienden heb ik niet meer over, dus doe dan maar die loterij!
4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben?
Geen tv, dan kijk ik alles wel via de laptop :thumbup:
5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten?
10 kilo te zwaar en alles kunnen eten.
6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan?
Mijn droombaan met een slecht salaris (ik heb dan toch al die loterij gewonnen :) )
7. Niet meer kunnen horen OF niet meer kunnen zien?
Niet meer kunnen horen
8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland?
World peace
9. Een slecht gebit OF een slechte huid?
Een slecht gebit
10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola?
Die is makkelijk; Nooit meer chips! Ik overleef nog geen week zonder chocola
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 11 Okt 2013 00:13

Re: 10 dilemma's

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man?
2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus?
3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden?
4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben?
5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten?
6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan?
7. Niet meer kunnen horen OF niet meer kunnen zien?
8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland?
9. Een slecht gebit OF een slechte huid?
10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola?
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem40

Bericht 11 Okt 2013 00:59

Re: 10 dilemma's

Ik verbaas me erover dat er meiden zijn die kiezen voor 'geen armoede in Nederland' in plaats van 'World Peace'. Waarom zou je het leven van een paar miljoen Nederlanders beter willen maken als je ook het leven van tientallen/honderden miljoenen mensen beter kan maken?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 11 Okt 2013 01:10

Re: 10 dilemma's

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man? 10 jaar zonder seks lijkt me echt een hel.
2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus? Dat is natuurlijk en heel gevoelig punt en nooit met zekerheid te zeggen tot je in die situatie terecht komt, maar ik denk, als ik het zo mag beoordelen, dat dit voor mij geen reden voor abortus zou zijn.
3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden? Ik vind dit bijna een onmogelijke keuze! Mijn vrienden zijn me ontzettend dierbaar maar mijn hele leven elk dubbeltje om moeten draaien lijkt me ook ontzettend zwaar.. Ik kies dan toch voor die paar dierbare vrienden.
4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben? Makkelijke keuze! Televisie kijken doe ik bijna niet en dat kan ik ook op m'n laptop ;)
5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten? Hiervoor hou ik te veel van eten, dan maar 10 kilo te zwaar.
6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan? 50 jaar lang een rotbaan lijkt me afschuwelijk, liever iedere dag met plezier naar m'n werk.
7. Niet meer kunnen horen OF niet meer kunnen zien? Pff ook al zo moeilijk, zeker omdat ik heel veel van muziek houd, toch lijkt het me erger nooit meer te kunnen zien.
8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland?
9. Een slecht gebit OF een slechte huid? Een slechte huid heb ik al, dat is gewoon niet te camoufleren of makkelijk op te lossen. Dan doe mij maar een slecht gebit, daar kun je tenminste iets aan laten doen.
10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola? Geef chips!
<<

Anoniem321

Bericht 11 Okt 2013 09:00

Re: 10 dilemma's

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man?
2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus?
3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden? Ik heb nu toch al geen grote vriendenkring, dus kies ik voor het eerste.
4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben?
5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten?
6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan?
7. Niet meer kunnen horen OF niet meer kunnen zien?
8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland?
9. Een slecht gebit OF een slechte huid?
10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola?
<<

Anoniem17

Bericht 11 Okt 2013 11:31

Re: 10 dilemma's

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man?
2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus?
3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden?
4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben?
5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten?
6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan?
7. Niet meer kunnen horen OF niet meer kunnen zien?
8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland?
9. Een slecht gebit OF een slechte huid?
10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola?
<<

Anoniem17

Bericht 11 Okt 2013 11:36

Re: 10 dilemma's

Whoop! schreef:Ik verbaas me erover dat er meiden zijn die kiezen voor 'geen armoede in Nederland' in plaats van 'World Peace'. Waarom zou je het leven van een paar miljoen Nederlanders beter willen maken als je ook het leven van tientallen/honderden miljoenen mensen beter kan maken?


Ik denk niet dat alle problemen ter wereld ineens zijn opgelost met world peace. Maar veel problemen in ons land worden wel steeds kleiner als de armoede in Nederland weg is. Dan zal langzaam de recessie overgaan, zal het begrotingstekort steeds kleiner worden en zullen we andere landen meer hulp kunnen bieden. Ik denk dat het op dit moment gewoon realistischer is om eerst de zaakjes in ons eigen land op orde te krijgen voordat we anderen gaan helpen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Okt 2013 11:42

Re: 10 dilemma's

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man?
2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus?
3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden?
4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben?
5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten?
6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan?
7. Niet meer kunnen horen OF niet meer kunnen zien?
8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland?
9. Een slecht gebit OF een slechte huid?
10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola?

Ohh en reden voor het slechte gebit: dan ga ik met al mijn goed verdiende centen van mijn rotbaan wel naar de tandarts en neem allemaal porceleinen facings.. :angel:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Okt 2013 11:55

Re: 10 dilemma's

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man?

Hoe slecht ook, ik ben liever een niet-morele mannenafpakkende trut dan dat ik 10 jaar geen intimiteit zal hebben. Want who are we kidding, ik kan niet zonder.

2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus?

Eigenlijk ben ik tegen abortus op enkele uitzonderingen na. Echter als ik dit te horen krijg in een vroeg stadium, ik zou beseffen dat ik niet kan zorgen voor een kindje met Down-syndroom. Vooral niet als ik al een kindje zou hebben, dan zou heel mijn leven om de tweede (of derde) draaien. Dan belandt mijn kind met Down waarschijnlijk in een zorghuis en dan denk ik wel een beetje, wat voor leven hebben wij, zij, hij, de andere kinderen die ik heb, dan.

Echter als ik het niet op tijd weet of mijn situatie anders is en mijn kind down blijkt te hebben met de geboorte, dan zal ik mijn leven radicaal veranderen er ervoor zorgen. Dan zou ik ook nooit denken, ik zou willen dat ik het eerder wist en een abortus kon plegen. Pff. ik vind dit een moeilijk, gevoelig en gecompliceerde dilemma.

3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden?

Echte vrienden blijven :) En het lijkt me inderdaad vreselijk om zo met je geld om te moeten gaan en in onzekerheid moeten leven.

4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben?

Ik zeg tvgemist online :thumbup:

5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten?

Zoveel eet ik toch niet.

6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan?

Geen twijfel over mogelijk. Plus, ik heb toch al de lotterij gewonnen :wink:

7. Niet meer kunnen horen OF niet meer kunnen zien?

Zou voor mijn droombaan heel moeilijk zijn als ik niet meer zou kunnen zien.

8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland?

Moeilijke keuze, maar aangezien ik oorlog vreselijk vind en ook dat nog steeds zoveel mensen worden afgeslacht enkel op uiterlijk ... dan maar armoede en werkloosheid (tot nu toe overleven wij het ook).

9. Een slecht gebit OF een slechte huid?

Moeilijk.. ik lach namelijk heel erg veel! maar aangezien ik een lotterij gewonnen heb, kan ik vast wel een nieuw gebit kopen.

10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola?

Makkelijk! Ik ben toch niet zo dol op chocola.
<<

Anoniem280

Bericht 11 Okt 2013 12:16

Re: 10 dilemma's

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man?

2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus?

3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden?

4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben?
De meeste programma's die ik gemist heb zijn wel terug te zien op de laptop.

5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten?
Ik ben 22 kg kwijt, ben hier enorm blij mee, en let nu op met wat ik eet.

6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan?

7. Niet meer kunnen horen OF niet meer kunnen zien?
Ik ben al slechthorend, weet hoe het is.

8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland?

9. Een slecht gebit OF een slechte huid?

10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola?
Ik vind chocola al niet lekker.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 11 Okt 2013 12:28

Re: 10 dilemma's

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man?
2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus?
3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden? Ik vind deze wel lastig...aangezien ik geen van mijn vriendinnen wil missen en ze zijn erg dierbaar voor mij...maar voor altijd elk dubbeltje omdraaien is ook niet fijn..dat moet ik nu al.
4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben?
5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten? Ben nu wel meer te zwaar, niet chronisch, maar 10 kilo is voor mij dan niks vergeleken met nu :D
6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan?
7. Niet meer kunnen horen OF niet meer kunnen zien?
8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland? Eerst maar eens dit.
9. Een slecht gebit OF een slechte huid?
10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola?
<<

Anoniem103

Bericht 11 Okt 2013 12:33

Re: 10 dilemma's

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man?
2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus?
3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden?
4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben?
5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten?
6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan?
7. Niet meer kunnen horen OF niet meer kunnen zien?
8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland?
9. Een slecht gebit OF een slechte huid?
10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola?
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 11 Okt 2013 12:39

Re: 10 dilemma's

Ik vraag me eigenlijk af. Het downsyndroom weet je meestal toch pas tussen de 16 en de 20w zwangerschap (of niet?)? Ik vind dat nu niet bepaald een vroeg stadium...
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem 41

Bericht 11 Okt 2013 12:40

Re: 10 dilemma's

Bliss schreef:Als je zou móéten kiezen, wat heb je dan liever?

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man? Geen seks
2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus? Kindje met down-syndroom
3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden? Mijn vriendenkring :D
4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben? Geen tv, alles is via internet te vinden ;)
5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten? Doe mij maar tien kilo te zwaar
6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan? Mijn droombaan
7. Niet meer kunnen horen OF niet meer kunnen zien? Niet meer kunnen horen
8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland? World peace
9. Een slecht gebit OF een slechte huid? Slechte gebid
10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola? Nooit meer chips, ben gek op chocola, misschien moet ik daarom kiezen voor geen chocola omdat het slecht voor mij is! Ben verslaafd...
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Okt 2013 13:55

Re: 10 dilemma's

Susan schreef:
Urban Naked schreef:Ik vind dat kindje met Down er een beetje sneu tussen staan. De abortus ook. Doe mij dan maar chocola. :(


Ik vind het er ook sneu tussen staan, want ik vind dat niet echt een dilemma voor in een luchtig forumvragenlijstje.

Precies
#teammaple🍁
<<

Anoniem44

Bericht 11 Okt 2013 14:02

Re: 10 dilemma's

1. De komende tien jaar geen seks OF een affaire met een getrouwde man?
2. Een kindje met Down-syndroom OF een abortus?
3. De loterij winnen, maar nog maar een paar vrienden overhouden OF altijd elk dubbeltje om moeten draaien, maar wel je bestaande vriendenkring behouden?
4. Geen televisie meer hebben OF geen laptop/computer/iPad meer hebben?
5. Chronisch tien kilo te zwaar zijn, maar dan ook alles kunnen eten OF een droomfiguur hebben en altijd op je eten letten?
6. Je droombaan met een slecht salaris OF een goedbetaalde rotbaan?
7. Niet meer kunnen horen OF niet meer kunnen zien?
8. World peace OF geen armoede/werkloosheid meer in Nederland?
9. Een slecht gebit OF een slechte huid?
10. Nooit meer chips OF nooit meer chocola?
<<

Anoniem44

Bericht 11 Okt 2013 14:05

Re: 10 dilemma's

Wauw, heftig om te lezen dat zoveel mensen ervoor zouden kiezen om de armoede in Nederland op te lossen (welke armoede??), terwijl ze ook kunnen kiezen voor World Peace. Ik bedoel... echt hoor?! Hoezo oogkleppen op. Triest!
<<

Anoniem75

Bericht 11 Okt 2013 14:05

Re: 10 dilemma's

Ik vind het eigenlijk best shocking dat zoveel meiden kiezen voor een affaire met een getrouwde man. Het zal maar net jouw man zijn..
<<

Anoniem44

Bericht 11 Okt 2013 14:08

Re: 10 dilemma's

Ja, ik word daar ook nogal verdrietig van...
<<

Anoniem12

Bericht 11 Okt 2013 14:08

Re: 10 dilemma's

Razz schreef:Ik vind het eigenlijk best shocking dat zoveel meiden kiezen voor een affaire met een getrouwde man. Het zal maar net jouw man zijn..

Daarbij bedonder je je eigen man al, als je nu een relatie hebt tenminste :thumbdown:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron