Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het ergste wat iemand ooit tegen je heeft gezegd?

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 03 Okt 2016 13:46

Re: Wat is het ergste wat iemand ooit tegen je heeft gezegd?

Inderdaad, wat een verschrikkelijke dingen worden er tegen sommigen gezegd. Ik zou niet weten wat het ergste is wat iemand ooit tegen mij gezegd heeft, maar zo erg als bovenstaande was het bij lange na niet.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 03 Okt 2016 21:24

Re: Wat is het ergste wat iemand ooit tegen je heeft gezegd?

Pfff wat een verhalen komen hier voorbij! Bizar hoe sommige mensen echt niet nadenken over wat ze uitkramen... ik kan zo snel zelf niet bedenken wat het ergste is dat iemand ooit tegen me gezegd heeft, maar vorige week heeft een leerling me verteld dat ze een paar weken geleden een jongen heeft kunnen weerhouden van zelfmoord te plegen door van een brug te springen. Ze had niet meteen door wat er gaande was, ze zag iemand aan de reling staan en ging vragen of alles ok was. Ze vertelde dat er nog een paar jongens langs liepen die dingen schreeuwden als 'spring dan' en 'moeten we je mama halen' toen pas had ze door wat er aan de hand was. Ze is nog steeds van slag, ze kan nog niet accepteren dat zij iets super goeds gedaan heeft (bewuste jongen heeft hulp nu) omdat ze zo onder de indruk was van de opmerkingen van die langslopende jongens... ik kreeg de tranen in mijn ogen bij haar verhaal...
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem245

Bericht 04 Okt 2016 15:42

Re: Wat is het ergste wat iemand ooit tegen je heeft gezegd?

Wat een heftige dingen komen er voorbij.

Wat mij het meest bij is gebleven is een gesprek met mijn ex schoonouders waarbij ex schoonmoeder alles op aan het noemen was wat zij niet goed aan mij vond. Ze zei als eerste "Natuurlijk hadden we liever een andere vrouw voor onze zoon gehad, maar we moeten het er maar mee doen". Daarna een hele riedel waarom ze dat vond. Mijn ex zat naast me en zei niks. De zus van mijn ex met haar man zat er ook bij, ik vond het een hele vernederende situatie.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 04 Okt 2016 19:23

Re: Wat is het ergste wat iemand ooit tegen je heeft gezegd?

Ik weet niet eens meer wat ze letterlijk zei, maar een dag voor een grote behandeling in het ziekenhuis waar ik stront zenuwachtig voor was, begon een vriendin te tetteren en te zeuren om niks. Hierop gezegd dat mijn hoofd er even niet naar staat en wat ze toen allemaal heeft geroepen, heeft mij zo gekwetst. We waren al 9 jaar bevriend, maar de vriendschap was voor mij in 1 klap klaar.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 06 Okt 2016 19:29

Re: Wat is het ergste wat iemand ooit tegen je heeft gezegd?

Heftige dingen komen voorbij zeg. Zo erg wat mensen tegen iemand kunnen zeggen!

Zelf kan ik niet echt iets erg bedenken. Hoewel... (om deze post luchtig te houden) toen ik wegging bij iemand waar ik zojuist seks mee had gehad, zegt hij: 'Tot ziens.'
Vond dat zo ontzettend formeel en suf :')
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem184

Bericht 06 Okt 2016 19:38

Re: Wat is het ergste wat iemand ooit tegen je heeft gezegd?

Er zijn wel vaker vervelende dingen tegen me gezegd, maar niet zo heftig als dat ik in dit topic voorbij zie komen. Mijn ex had er wel een handje van trouwens, als hij weer eens een bui had. Maar verder kan ik weinig bedenken.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 06 Okt 2016 20:02

Re: Wat is het ergste wat iemand ooit tegen je heeft gezegd?

"Zo, wat ben jij lelijk zeg", toen ik een volle bus instapte, op weg naar de middelbare. Ik hoor het hem nog steeds zeggen, voelde me daarna doodongelukkig in dat gangpad :-(
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 06 Okt 2016 20:06

Re: Wat is het ergste wat iemand ooit tegen je heeft gezegd?

In mijn jeugd zijn er zo veel nare dingen tegen mij gezegd, dat ik niet eens meer weet wat ik het ergste vond. Mijn ex had overigens ook niet regelmatig niet al te leuke opmerkingen.

Heb wel een vrij recente opmerking die niet rechtstreeks tegen mij gemaakt is, maar achter mijn rug om. Ik zou mijn kinderen mishandelen en daar was mevrouw vrij zeker van. Dit heeft mij zó gekwetst... (niet quoten)
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers