Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het mooiste wat iemand ooit tegen je gezegd heeft?

<<

Anoniem187

Bericht 02 Okt 2016 18:45

Wat is het mooiste wat iemand ooit tegen je gezegd heeft?

Wat is het mooiste wat iemand ooit tegen je gezegd heeft?
<<

Anoniem221

Bericht 02 Okt 2016 19:10

Re: Wat is het mooiste wat iemand ooit tegen je gezegd heeft

Tijdens onze vijfdaagse vakantie in Sauerland hebben we nieuwe mensen leren kennen. Na de vakantie hebben we elkaar toegevoegd op Facebook. En er is één stel dat op alles wat we posten reageren. Een tijdje geleden zeiden ze nog nooit zo'n leuk stel hadden ontmoet, juist omdat we zo verschillend zijn, dat we toppers zijn en dat ze ervan overtuigd zijn dat we alles kunnen als we het maar samen doen. Dat vond ik zo lief en mooi.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Okt 2016 19:14

Re: Wat is het mooiste wat iemand ooit tegen je gezegd heeft

'Ja ik wil!' Door mijn man.

En door een oud leraar toen ik stopte met een opleiding: 'Burn, je bent een mooi mens en dat zal je altijd blijven.'
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem249

Bericht 02 Okt 2016 19:43

Re: Wat is het mooiste wat iemand ooit tegen je gezegd heeft

Door een man in Peru. Hij zei: sometimes tourists ask me why I always smile when I have so little. Every morning I wake up and I can choose how to spend the day, happy or sad. Every day I choose to smile.
<<

Anoniem197

Bericht 02 Okt 2016 20:58

Re: Wat is het mooiste wat iemand ooit tegen je gezegd heeft

Mijn man dat hij van mij houdt! En toen hij zijn ja woord gaf.

En mijn oma heeft iets gezegd tegen mij maar dat zinnetje is zo persoonlijk dat ik herkenbaar ben.
<<

Anoniem245

Bericht 04 Okt 2016 19:37

Re: Wat is het mooiste wat iemand ooit tegen je gezegd heeft

Een vriendin dat mijn zoon een afspiegeling is van wat ik ben. Was een heel mooi compliment en ik ben haar er heel dankbaar voor.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers