Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ineens bollere wangen dochter

<<

Anoniem106

Bericht 10 Okt 2013 19:18

ineens bollere wangen dochter

Mijn dochter (bijna 8 week) lijkt ineens dikkere/bollere wangen te hebben. Dit zie ik aan de speen die in haar wangen drukt. Dit was gisteren nog niet zo.
Maak ik me zorgen om niks of moet ik me toch zorgen gaan maken?
Laatst gewijzigd door Anoniem106 op 10 Okt 2013 19:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 10 Okt 2013 19:33

Re: bollere wangen dochter

Kunnen zulke jonge kinderen de bof al krijgen? Daar denk ik bij bolle wangen namelijk als eerste aan maar geen idee of dat reeel is.
<<

Anoniem28

Bericht 10 Okt 2013 19:34

Re: bollere wangen dochter

Krijgt ze niet gewoon wat vetjes en spekjes?
<<

Anoniem106

Bericht 10 Okt 2013 19:38

Re: ineens bollere wangen dochter

Geen idee, ilove90s. Ze is in ieder geval nog nergens voor ingeënt.

Ja dat zou kunnen Rejoy, maar zo ineens?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Okt 2013 19:38

Re: ineens bollere wangen dochter

Bij de bof heb je toch maar aan één kant een dikkere wang?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 10 Okt 2013 19:41

Re: ineens bollere wangen dochter

Ik heb de bof zelf op jonge leeftijd gehad maar mij is altijd verteld dat beide wangen opgezwollen waren dus geen idee verder.
<<

Anoniem7

Bericht 10 Okt 2013 19:41

Re: ineens bollere wangen dochter

Laat ik het even helder krijgen, heeft ze een speenafdruk in d'r wangen, en die had ze voorheen nooit, en denk je daarom dat ze bollere wangen heeft? Kan het niet zo zijn dat ze vandaag gewoon een enorme zuigbehoefte had en gewoon hard aan d'r speen heeft gezogen?
<<

Anoniem106

Bericht 10 Okt 2013 19:43

Re: ineens bollere wangen dochter

FF snel gegoogled. Bof komt voor tussen 6 en 10 jaar.
<<

Anoniem106

Bericht 10 Okt 2013 19:46

Re: ineens bollere wangen dochter

Maple schreef:Laat ik het even helder krijgen, heeft ze een speenafdruk in d'r wangen, en die had ze voorheen nooit, en denk je daarom dat ze bollere wangen heeft? Kan het niet zo zijn dat ze vandaag gewoon een enorme zuigbehoefte had en gewoon hard aan d'r speen heeft gezogen?


Nee, want de speen drukt echt in de wangen, direct al. Ze zuigt er niet harder op dan anders.
<<

Anoniem7

Bericht 10 Okt 2013 19:48

Re: ineens bollere wangen dochter

Ik ken, los van de bof, eigenlijk niets zorgwekkend waar de wangen boller van worden, eigenlijk. Zelfs de bof zit aan de zijkant van de wang en niet rond het neus-/mondgebied, waar de speen in haar wangetjes drukt. Ik denk dat je dochtertje gewoon Hollands welvaren aan het worden is :wink:
<<

Anoniem106

Bericht 10 Okt 2013 19:52

Re: ineens bollere wangen dochter

Dat hoop ik dan maar. Ik herken het namelijk niet, mijn zoon is altijd een sprietje geweest.
<<

Anoniem28

Bericht 10 Okt 2013 19:58

Re: ineens bollere wangen dochter

Dikker worden gaat geleidelijk en ineens valt het je op. Zo viel me begin van de week ineens op dat de broeken van mijn oudste dochter te kort waren, dat is ook niet in één nacht ontstaan :)
<<

Anoniem 42

Bericht 10 Okt 2013 23:00

Re: ineens bollere wangen dochter

Ik heb de bof gehad en het deed heel erg veel pijn, dus denk dat je dochter in dat geval nu dag en nacht had gehuild.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers