Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kriebelen

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 01 Okt 2016 21:11

Kriebelen

En om ook te laten zien hoe lief mn dochter is;)
Houden jullie kinderen ook zo van kriebelen? Als ik mn hand maar een beetje op haar rug of buik heb trekt ze dr shirt omhoog en moet ik haar kriebelen, daar kan zij zo enorm van genieten! Zo lief om te zien
Ik vind dat zelf ook erug fijn, ben het haar daarom ook aan het leren terug te doen :p
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem286

Bericht 01 Okt 2016 21:13

Re: Kriebelen

Haha herkenbaar. Hier gaat ze naast mij zitten en doet dan haar shirt omhoog en zit lief te lachen. :love:
<<

Anoniem197

Bericht 02 Okt 2016 03:13

Re: Kriebelen

Helaas niet herkenbaar. Zoon heeft last van eczeem dus kriebelen stimuleert jeuk.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 03 Okt 2016 09:14

Re: Kriebelen

Omdat ik het zo fijn vindt, vinden de kinderen het ook fijn. Vooral de oudste. Die komst soms naar mij toe, 'mama wil je me alsjeblieft even kriebelen?' Dat doe ik dan ook, genieten is dat voor haar :)
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem255

Bericht 03 Okt 2016 10:23

Re: Kriebelen

Herkenbaar. Mam, een beetje naar rechts. En nu een beetje naar boven.

Maar ook "rugtekenen" is favoriet. Letters en cijfers op de rug "schrijven" met je vinger. Mijn dochter raad dan welk cijfer of letter het is.
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 794

Geregistreerd: 29 Jul 2016 12:50

Bericht 03 Okt 2016 10:31

Re: Kriebelen

Ja, ik was er als kind gek op en mijn dochter nu ook. Ik heb tijden voor het slapen gaan haar beentjes gekriebeld, daar vroeg ze ook steeds om en ze wilde daarom absoluut geen pyjamabroek aan. Toen mijn moeder haar eens naar bed bracht toen ik in het ziekenhuis lag tijdens de zwangerschap van de jongste, vroeg ze mijn moeder ook om 'beentjes kriebelen'. Mijn moeder verstond het niet goed en dacht dat er beestjes aan het kriebelen waren haha; ze heeft het hele kind flink gewreven tegen de jeuk, maar mijn dochter bleef maar vragen om 'beentjes kriebelen'.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 03 Okt 2016 17:45

Re: Kriebelen

Mijn vriend vraagt hier ook soms om :laughcry: moet hem er eens op wijzen dat het iets voor kleine kinderen is...
december 2016
juli 2019
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 03 Okt 2016 18:03

Re: Kriebelen

Mijn vriend vind het ook heerlijk en onze dochter kriebelt hem ook regelmatig.
Zelf kan ze niet lang genoeg stilzitten om er van te genieten.

Alleen soms als ze nog slaperig bij ons in bed kruipt in de ochtend. Dan geniet ze er wel van.

De oudste vind het wel fijn en ik kriebel hem soms als hij net in bed ligt en ik nog even bij hem kom kletsen.
Hij kriebelt mijn vriend ook soms. Dan kan hij er een snoepje mee verdienen :p.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 03 Okt 2016 19:29

Re: Kriebelen

Niekske schreef:Mijn vriend vraagt hier ook soms om :laughcry: moet hem er eens op wijzen dat het iets voor kleine kinderen is...



Hahah nee hoor, ik vind dat ook heeeeeerlijk! Helaas is vriend er niet zo van, dus ik leer het dochter nu zelf ook te doen;) alleen wil ze te snel zelf gekriebeld worden! Misschien de tactiek van vriend van dolphinne eens toepassen :smile:
Trouwens, op mn werk doet een bewoner dat ook wel eens, prompt dat het schoenen strikken bij haar dan niet lukt (ik zot er meestal langs) zodat ik nog wat langer kan blijven zitten ;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 05 Okt 2016 16:01

Re: Kriebelen

Haha mijn dochter vindt het ook heerlijk.
Heerlijk ook om over dat zachte ruggetje te kriebelen.
Zoon is er al snel klaar mee.

Dochter heeft het trouwens niet van een vreemde, haha, ik zou echt de hele dag wel gekriebeld willen worden :p.
Afbeelding
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 09 Okt 2016 16:39

Re: Kriebelen

Mijn zoontje vind het ook heerlijk, moet er hard van lachen, dus eigenlijk meer een soort kietelen.
Ik vind het fijn om te doen bij hem :).
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 09 Okt 2016 19:45

Re: Kriebelen

Mijn 2 meiden vinden het heerlijk. Ze gaan er beide echt voor liggen en de de jongste doet haar oogjes dicht. Als ik stop dan pakt ze m'n hand en zegt kietekiet.

Mijn zoon vind het niks
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem280

Bericht 09 Okt 2016 22:49

Re: Kriebelen

Ze zeggen nog niet dat ze het lekker vinden, maar wanneer ik stop met kriebelen, dan maken ze een beweging van, ga nou door, of ze pakken mijn hand om die vervolgens weer op de plek te leggen waar ik had gekriebeld.
Ze kriebelen hier ook vaak op mijn arm, zo fijn.
<<

Anoniem221

Bericht 09 Okt 2016 23:55

Re: Kriebelen

Als ik voorbij mijn vriend loop dan kriebel ik hem altijd over zijn hoofd. Als ik het een keer vergeet dan zegt hij steevast:"Volgens mij vergeet je iets. kom op, terug". Van mijn vriend snap ik het wel, heeft nooit fysieke aandacht gehad en vindt het kriebelen extra fijn. Het is dus ook iets dat ik mijn kinderen, mocht ik ze krijgen, aan ga leren. Niets zo leker als een goede kriebelpartij. :D Een stukje extra genegenheid.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 10 Okt 2016 07:04

Re: Kriebelen

Lu. vindt op zijn rug gekriebeld worden ook heel fijn maar hij heeft altijd commentaar over hoe het moet. Dan gaat hij het voordoen op een kussen en zo. "Nee mama, kijk, niet zo maar zó!"

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers