Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zanzibar

<<

Elle123

Bericht 01 Okt 2016 19:39

Zanzibar

Wie is er geweest? Ik zag het ergens voorbij komen, toen ik wat aan het rondkijken was voor een zonvakantie in november. Ik ben benieuwd!
<<

Anoniem253

Bericht 01 Okt 2016 19:42

Re: Zanzibar

Volgens mij is Believe hier geweest.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 01 Okt 2016 21:26

Re: Zanzibar

Ik ben hier geweest in november 2014. Overigens niet veel gedaan, behalve aan het strand en aan het zwembad gelegen. We hadden daarvoor een safari gedaan in Tanzania.
<<

Elle123

Bericht 01 Okt 2016 21:39

Re: Zanzibar

Hunt schreef:Ik ben hier geweest in november 2014. Overigens niet veel gedaan, behalve aan het strand en aan het zwembad gelegen. We hadden daarvoor een safari gedaan in Tanzania.


En was het wat? Ik heb een beetje een bewogen periode achter de rug (of eigenlijk zit ik er nog midden in) dus we willen een weekje even echt relaxen. We hebben de Malediven of de Bahama's serieus overwogen, maar die reis is echt te lang om voor 1 week te maken.

ZIjn de stranden in Zanzibar net zo mooi als die in bijvoorbeeld Thailand en Mexico?
<<

Anoniem244

Bericht 01 Okt 2016 21:49

Re: Zanzibar

Ik ben hier In 2009 geweest.
Eerst safari door Tanzania en daarna naar Zanzibar.
Toen geregeld via http://www.brendafrica.com
Op 3 plekken op Zanzibar geweest;
Stonetown vanaf daar met een boot naar een plek geweest waar grote schildpadden leven en naar de fishmarket (daar was ook een heel oud mannetje met heerlijke thee... vooral de spice thee)

Hier geweest
http://www.booking.com/hotel/tz/casa-del-mar.nl.html

En deze
http://www.booking.com/hotel/tz/karamba ... 3B;m_occ=2

Weet niet of het nog zo is, maar toen werkte daar Tanzanianen die moeilijk aan werk konden komen door een beperking. Zijn nergens zo goed en netjes geholpen als daar.

Vanuit hier hebben we dolfijnen op zee gespot en met dolfijnen op zee "gezwommen"
<<

Anoniem244

Bericht 01 Okt 2016 21:53

Re: Zanzibar

Elle123 schreef:
Hunt schreef:Ik ben hier geweest in november 2014. Overigens niet veel gedaan, behalve aan het strand en aan het zwembad gelegen. We hadden daarvoor een safari gedaan in Tanzania.


En was het wat? Ik heb een beetje een bewogen periode achter de rug (of eigenlijk zit ik er nog midden in) dus we willen een weekje even echt relaxen. We hebben de Malediven of de Bahama's serieus overwogen, maar die reis is echt te lang om voor 1 week te maken.

ZIjn de stranden in Zanzibar net zo mooi als die in bijvoorbeeld Thailand en Mexico?


Ik vond het wel gaan. Toen we naar de schildpadden gingen een prachtig wit strand gezien maar verder vond ik het niet zo bounty als verwacht.
Het is mooi strand hoor daar niet van maar ik had het zand witter en de zee blauwer verwacht maar het is wel gewoon heel mooi.
Malediven ben ik toen zelf 9dsgen geweest, was opzich wel te doen hoor :-)
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 19 Okt 2016 08:35

Re: Zanzibar

Ik ben ook op zanzibar geweest en vond de stranden echt prachtig! Maar ik ben dan ook niet in thailand en mexico geweest. Ik vond het zand echt zo wit dat het pijn deed aan mijn ogen en de zee prachtig blauw, maar blijkbaar kan het nóg mooier? ;) Ik zag in het noorden van zanzibar, zou je wel aanraden goed te kijken naar waar je gaat verblijven ivm eb en vloed. Bij sommige stranden (geloof in het oosten van zanzibar) heb je maar enkele uren per dag zee, en moet je de rest van de dag heel ver lopen om wat dieper water te hebben. Ook zit dat water dan vol met zeewier..
<<

Anoniem243

Bericht 21 Okt 2016 16:11

Re: Zanzibar

Ik ben ook op Zanzibar geweest en vond het prachtig! Nu ben ik ook geen andere exotische bestemmingen gewend dus voor mij was het zand al wit en de zee al mooi genoeg, haha. We hebben verder weinig anders gedaan dan op het strand gelegen want daarvoor hadden we al een safari gedaan in Kenia. Wel zijn we nog met een bootje de zee opgegaan op dolfijnen te spotten, dat was erg leuk! Het eb-vloed verhaal ken ik niet maar ik durf ook niet meer te zeggen aan welke kant wij zaten.
<<

Anoniem243

Bericht 21 Okt 2016 16:13

Re: Zanzibar

Afbeelding

Ter illustratie :D
<<

Anoniem244

Bericht 21 Okt 2016 17:07

Re: Zanzibar

Dat ziet er wel mooi uit zeg! Ik vond alleen dat strandje bij de landschildpadden echt prachtig wit maar bij de hotels wat minder
Zal eens kijken of ik foto's kan vinden

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers