Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


WiFi traag op iPhone 6 (Ziggo)

<<

Elle123

Bericht 01 Okt 2016 07:46

WiFi traag op iPhone 6 (Ziggo)

Al een hele tijd heb ik er last van dat WiFi op mijn iPhone 6 nauwelijks werkt. Zodra de telefoon thuis overschakelt op WiFi, laadt hij niks meer. Whatsapp werkt dan nog maar af en toe, sites worden niet geladen. Super irritant. Op mijn werk doet hij het prima via WiFi. Onze laptops en PC doen het ook prima met WiFi. Ligt dit dan aan de iPhone? Kent iemand dit probleem en is het op te lossen? Mijn internetbundel vliegt er zo doorheen!
<<

Anoniem219

Bericht 01 Okt 2016 08:52

Re: WiFi traag op iPhone 6 (Ziggo)

Ik heb hetzelfde, maar het het idee dat het echt aan de telefoon ligt! Op mijn werk doet hij het namelijk ook slechter als normaal...
En mijn man met een iPhone 5 heeft nergens last van
<<

Anoniem184

Bericht 01 Okt 2016 09:11

Re: WiFi traag op iPhone 6 (Ziggo)

Zit je niet gewoon met teveel apparaten op één WiFi-verbinding (router?) en dat de andere apparaten dat wel oké kunnen hendelen maar je iPhone niet? Ik heb nu KPN en heel snel WiFi op alle apparaten. Toen ik nog Ziggo had was ons internet sowieso waardeloos.
Op m'n werk is m'n iPhone op WiFi trouwens wel veel trager. Maar daar is de WiFi sowieso belabberd, eigenlijk heb je alleen goed WiFi als je binnen een straal van 5 meter van de neterkast staat.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Okt 2016 12:03

Re: WiFi traag op iPhone 6 (Ziggo)

Hier soms ook last van. Vaak moeten we dan de router even resetten.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Elle123

Bericht 01 Okt 2016 20:41

Re: WiFi traag op iPhone 6 (Ziggo)

Aagje! schreef:Ik heb hetzelfde, maar het het idee dat het echt aan de telefoon ligt! Op mijn werk doet hij het namelijk ook slechter als normaal...
En mijn man met een iPhone 5 heeft nergens last van


Raar he! Mijn iPhone 6 is nu 2 jaar oud, zou het slijtage zijn? De laptops en computer hebben we al jaren, dus het lijkt me vreemd als sinds een paar weken opeens de telefoon dan niet meer goed op wifi gaat. Op mijn werk doet hij het in de meeste gevallen dus wel goed op wifi. Ik heb dus echt geen idee hoe dit kan. Misschien maar eens contact met Apple opnemen. Vandaag hadden we wel een kaart van Ziggo in de bus, er komt een expert in de buurt binnenkort en daar kun je dan terecht met vragen over slecht werkende wifi. HEt lijkt er dus op dat het toch aan Ziggo ligt en er meer mensen last van hebben.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 01 Okt 2016 20:55

Re: WiFi traag op iPhone 6 (Ziggo)

Ik denk eigenlijk dat de iPhone het signaal niet goed op pakt. Moeten man heeft het ook met de Iphone 6, terwijl ik op tijd in telefoon nergens last van heb.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 01 Okt 2016 21:00

Re: WiFi traag op iPhone 6 (Ziggo)

Ik heb het ook met de iPhone 6 en WiFi van ziggo. Echt zo stom want m'n internetbundel vliegt er inderdaad supersnel doorheen zo.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:11

Bericht 01 Okt 2016 22:22

Re: WiFi traag op iPhone 6 (Ziggo)

Selecteren jullie dan het algemene wifi netwerk van Ziggo (die hotspot, genaamd 'Ziggo'), of jullie eigen netwerk thuis?

Want bij mij is de hotspot van Ziggo ook altijd traag, maar m'n eigen netwerk werkt prima.
03/2019
11/2020
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 02 Okt 2016 01:56

Re: WiFi traag op iPhone 6 (Ziggo)

Hier ook gen problemen met ziggo en WiFi op mijn iPhone 6
D. 💙14-01-2019💙
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Okt 2016 10:52

Re: WiFi traag op iPhone 6 (Ziggo)

Wij hebben ook Ziggo, nooit problemen met de Wifi. Ik heb een Samsung, mijn man ook, en een werktelefoon van Nokia, en mijn man van zijn werk een Iphone. Werkt allemaal prima.
<<

Elle123

Bericht 03 Okt 2016 07:46

Re: WiFi traag op iPhone 6 (Ziggo)

Kaat schreef:Selecteren jullie dan het algemene wifi netwerk van Ziggo (die hotspot, genaamd 'Ziggo'), of jullie eigen netwerk thuis?

Want bij mij is de hotspot van Ziggo ook altijd traag, maar m'n eigen netwerk werkt prima.


Mijn eigen network thuis. Ik merkte gisteren ook dat het op de Samsung tablet inet goed werkte. Op mijn laptop nog steeds wel gewoon. Mijn vriend is op vakantie dus zijn computer staat al een paar dagen uit, maar hij had ook alleen problemen met zijn iPhone 6.
<<

Anoniem245

Bericht 05 Okt 2016 08:10

Re: WiFi traag op iPhone 6 (Ziggo)

Mijn vriend heeft Ziggo en ik heb er met mijn Huawei ook last van.
Vriend met iPhone en de kids met hun smartphones nergens last van...

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers