Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bizarre bruiloften

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 30 Sep 2016 16:06

Bizarre bruiloften

Op het Viva-forum las ik laatst een topic met bizarre bruiloften. Van bridezilla's en ambtenaren die totaal niet ingelezen waren tot oersaaie recepties waar je amper een droge boterham te eten krijgt. Ben benieuwd wat jullie meest vreemde/saaie/whatever bruiloft was.

Toen wij gingen kijken voor een band, was dat op een locatie met twee zalen. In de ene zaal speelde onze band, in de andere zaal was een bruiloft die totaal het tegenovergestelde was van die van zaal 1. Wij stonden in de hal te luisteren en sfeer te proeven hoe de band het deed. Op een gegeven moment (rond 9.00 uur) vertrokken de eerste gasten van bruiloft 2 al. Al mopperend hoe saai die bruiloft wel niet was en dat ze liever in zaal 1 verder gingen feesten. In dat half uur dat wij daar stonden, hebben wij meerdere mensen met deze geluiden horen vertrekken.

Onze bruiloft was er wat dat betreft ook wel één. 1 stel was net uit elkaar, ze zouden daggast zijn. Hij was er gewoon, maar zij is zonder bericht niet op komen dagen. Bij het stadhuis wisten we ook niet of we nu wel of niet op haar moesten wachten. Was echt niet leuk.
Een ander stel (lag ook in scheiding) was er wel compleet. Er was alleen een gemeenschappelijke vriend van hun mee (wij kenden hem ook goed) om een beetje de lieve vrede te bewaren. Tijdens het feest bleek dat hij voor haar toch wat meer was dan 'een vriend'.
Weer een ander stel had dikke ruzie. Hij vond het niet leuk dat zij weinig aandacht voor hem had. Zij vond het niet leuk dat hij alleen maar aan tafel wilde zitten. Op een gegeven moment zat er één in de zaal chagrijnig te wezen, de ander zat in de hal te mokken. Meerdere mensen kwamen naar me toe wat er toch aan de hand was. Heb haar (zij stond het dichtst bij mij) toen toch wel even verteld dat als ze niet snel normaal ging doen ze naar haar hotelkamer mocht vertrekken.
En aan het eind van het feest heb ik mijn zwager gevraagd het bed met mij te delen. Niet helemaal helder door de vermoeidheid en wat borrels heb ik mijn man en zijn broer door elkaar gehaald (die in de tijd dat ik naar ze toe liep van plek verwisseld waren). Dit had ik pas door toen ik mijn hand op zijn schouder legde, want ik wist zeker dat mijn man een wit overhemd met gilet droeg en geen gestreept overhemd. Maar ja, toen was het kwaad al geschied natuurlijk.
Verder was het overigens een geweldige dag.

Op een andere bruiloft vergeleek de ambtenaar het huwelijk met een rijbewijs. De bruidegom had toen net zijn rijbewijs een paar dagen terug, nadat het ingevorderd was geweest. (Deze laatste niet quoten s.v.p.)
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43564

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Sep 2016 16:22

Re: Bizarre bruiloften

Haha oh jee. Dan vraag je je soms af waarom ze uberhaupt getrouwd zijn al ze dan nu al ruzie maken...

Ik heb best wel veel bruiloften meegemaakt maar nooit hele rare dingen.

Wel tenenkrommend moment als de ambtenaar de naam van de bruid/bruidegom fout zegt. You only have one job, denk ik dan.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem245

Bericht 30 Sep 2016 16:37

Re: Bizarre bruiloften

Marin schreef:Haha oh jee. Dan vraag je je soms af waarom ze uberhaupt getrouwd zijn al ze dan nu al ruzie maken...

Ik heb best wel veel bruiloften meegemaakt maar nooit hele rare dingen.

Wel tenenkrommend moment als de ambtenaar de naam van de bruid/bruidegom fout zegt. You only have one job, denk ik dan.


Ik heb geen bijdrage aan bizarre bruiloften, maar verkeerde naam hebben wij eens op een crematie gehad. De naam was helemaal niet moeilijk om uit te spreken, je zei het gewoon zoals het geschreven was maar degene die de dienst leidde had er heel veel moeite mee, tot op het genante af.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Sep 2016 16:59

Re: Bizarre bruiloften

Wij hadden eens een bruiloft van vrienden en die maakten de hele dag gigantische ruzie behoorlijk ongemakkelijk iedereen had zoiets van oké gezellig

Op onze bruiloft kwamen 2 mannen strak in pak en feliciteerden mij en gaven een dikke envelop ik had zoiets van wie zijn dit. Bleken ze bij de verkeerde bruiloft te zijn ze moesten in een ander gebouw zijn in dezelfde straat. Jammere was ik moest de envelop terug geven, was een behoorlijke dikke envelop
Afbeelding
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 30 Sep 2016 17:28

Re: Bizarre bruiloften

Marin: dat ruziënde stel was ook op onze bruiloft. Stel was overigens getrouwd en is dat nog steeds. En ze ruziën nog steeds over dat onderwerp :palm:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 30 Sep 2016 17:55

Re: Bizarre bruiloften

Ik ben ooit bij een bruiloft in Polen geweest, die duren dus niet tot het brave 01.00 zoals in Nederland, maar die gaan door tot de laatste fles wodka leeg is. En aangezien ze tussendoor gewoon flessen op tafel blijven zetten, blijft het feest gewoon doorgaan :laughcry: en iedereen drinkt alleen maar wodka... de ochtend erna was er ook nog een brunch (hoorde ook bij de bruiloft) en daar kwamen de flessen wodka ook weer. En iedereen die we ladderzat hadden gezien de avond ervoor, ging gewoon weer verder met de wodka. Best hilarisch trouwens, alleen zat ik toen aan de antibiotica :nopompom:
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem197

Bericht 30 Sep 2016 20:05

Re: Bizarre bruiloften

Bij mij de ambtenaar, hij benoemde even dat mijn opa zo trots was dat zijn eerste kleinkind ging trouwen (had mijn moeder tegen de ambtenaar verteld).
Dat hij blij mag zijn dat hij er bij kon zijn en even niet onthouden dat ik 2 dagen ervoor had gebeld dat mijn oma slecht lag dus was echt een pijnlijk moment. Ze had het zo niet bedoelt maar kwam heel verkeerd over.

Mijn zus ging met haar vriend dansen en ze had behoorlijk gedronken. Ze gleed uit en viel op de grond. Lag ze daar met de jurk omhoog en de string vol in zicht! Recht voor het oog van mijn preutse schoonfamilie! Heel toevallig maakte de fotograaf op dat moment een foto dus die foto gaan we gebruiken voor hun bruiloft :wink: overigens zie je daar de string niet op.
<<

Anoniem301

Bericht 01 Okt 2016 11:15

Re: Bizarre bruiloften

Kissyfur, bedoel je niet 21.00 i.p.v. 9.00 dat de eerste gasten alweer weggingen?
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 02 Okt 2016 20:57

Re: Bizarre bruiloften

Ik heb vorig jaar een bruiloft gehad waarop niemand de dansvloer op ging. Dat vond ik zo raar, stond ik daar in mijn eentje :laughcry:
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 02 Okt 2016 21:02

Re: Bizarre bruiloften

Ik ben eens bij een bruiloft geweest waar een vriendin van het bruidspaar een huwelijksaanzoek deed aan haar partner. Dat vind ik wel erg apart. Zo publiekelijk ook.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Okt 2016 21:04

Re: Bizarre bruiloften

Maddie schreef:Ik ben eens bij een bruiloft geweest waar een vriendin van het bruidspaar een huwelijksaanzoek deed aan haar partner. Dat vind ik wel erg apart. Zo publiekelijk ook.


Dan hoop ik dat ze dat overlegd heeft met t bruidspaar.. Want hoe lief ik mijn vriendinnen ook vind, dat vind ik echt not done.. Toch een beetje stelen van 'the thunder'.
<<

Anoniem272

Bericht 02 Okt 2016 21:45

Re: Bizarre bruiloften

Ik ben op een bruiloft geweest waar precies tijdens het jawoord één van de gasten flauwviel. Ze hebben het toen overgedaan. (Hij had al ja gezegd, zij nog niet).

Bij een bruiloft waar we vorig weekend waren, werd het bruidspaar aangereden op weg van de ene naar de andere locatie. De hoogzwangere bruidsfotografe was ook betrokken bij het auto-ongeluk. Iedereen was in orde gelukkig!

Kissyfur, wat geniaal dat je je zwager met je man verwarde :D Konden ze er allebei om lachen?
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 03 Okt 2016 05:23

Re: Bizarre bruiloften

Lejow schreef:
Maddie schreef:Ik ben eens bij een bruiloft geweest waar een vriendin van het bruidspaar een huwelijksaanzoek deed aan haar partner. Dat vind ik wel erg apart. Zo publiekelijk ook.


Dan hoop ik dat ze dat overlegd heeft met t bruidspaar.. Want hoe lief ik mijn vriendinnen ook vind, dat vind ik echt not done.. Toch een beetje stelen van 'the thunder'.


Dat hebben ze, maar op die avond zelf. Dan zet je ze wel voor het blok natuurlijk!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 03 Okt 2016 09:58

Re: Bizarre bruiloften

De ambtenaar die ons huwelijk voltrok heeft bijna de hele ceremonie lang mijn tweede naam op z'n Spaans uitgesproken. :laughcry: Achteraf had ik er meteen na de eerste keer iets van moeten zeggen, het is wel behoorlijk tenenkrommend als je de video terugkijkt.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 07 Okt 2016 13:59

Re: Bizarre bruiloften

Carrie: euh, 21.00 uur idd. :palm:

Filoria: ja hoor, en nu ook nog steeds. Mijn zwager was net 3 weken daarvoor vader geworden, dus hij had wel zin aan een nacht doorslapen :smile:.

Maddie: ik zou echt not amused zijn. Het idee is leuk, zo van: 'dit wil ik ook met jou, jij met mij?', maar ga niet de aandacht van het bruidspaar afhalen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 07 Okt 2016 14:22

Re: Bizarre bruiloften

Ik krijg altijd ontzettend zin om te trouwen van bruiloften, maar als mijn vent mij gaat vragen op de bruiloft van een ander krijgt ie een mep voor zijn kop hoor. Kom op, niet alleen is het ongepast, het is ook nog eens leunen op de sfeer die een ander gecreëerd heeft. Echt niet tof.

Bij ons alleen gedoe met een tante. Ze woont in Oostenrijk en vindt zichzelf nogal belangrijk. Wij hadden een heel intiem diner voor 18 man, geen feest. Iedereen was uitgenodigd voor de bruiloft, daarna was er een high tea en daarna met de daggasten een heel uitgebreid diner. Mijn tante ging er gelijk vanuit dat ze natuurlijk ook bij het diner zou zijn. Ik had echter helemaal geen ooms en tantes uitgenodigd, we wilde alleen mijn ouders, opa's en oma's, kinderen en wat hele goede vrienden erbij hebben. Ook omdat mijn man nauwelijks familie had en het anders wel een erge overdosis van mijn familie zou worden. Daarnaast trekt mijn tante de aandacht nogal graag naar zich toe door vreselijke gezangen te kwelen, Gregoriaans of ander vaag gedoe. Kortom, ik wilde haar er gewoon echt niet bij hebben.

'T was een hoop gedoe, eerst was ze al gekwetst dat wij gingen trouwen in een periode dat ze zelf wilde trouwen, al zeker 30 jaar samen en ineens moest ze trouwen toen ik ging trouwen. En ze was echt heel boos dat ze er niet bij mocht zijn als tante uit het buitenland (maar ja ik heb zo veel familie uit het buitenland). Ze heeft mijn moeder echt regelmatig aan haar hoofd gezeurd erom en uiteindelijk is ze helemaal niet gekomen,

Beetje jammer dat ze op de crematie van A. wel kwam en echt werkelijk iedereen ging condoleren en vertellen hoe vreselijk het allemaal wel niet was. Kom op zeg, op de bruiloft wilde je niet komen en op de crematie doe je ineens alsof hij zo belangrijk voor je is.

Nou ja, volgende keer dat ik ga trouwen weet ik niet of ik haar wel uitnodig... Of nou ja, in elk geval zeker niet voor het diner :laughcry: .

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers