Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gelukkig in je relatie

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 03 Okt 2016 21:05

Re: Gelukkig in je relatie

Wat Parel zegt. Ik zou ook niet kunnen bedenken wat het anders moet zijn geweest. Maar ja ik ben vast te simpel.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem181

Bericht 03 Okt 2016 21:08

Re: Gelukkig in je relatie

Welja want een affaire is het enige heftige dat je een man kan aandoen als vrouw. Je kunt ook niet verzinnen wat het anders kan zijn omdat het sowieso absurd is wat er is gebeurd. Maar op dit moment wil ik daar niks over kwijt ondanks je gevis.
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 03 Okt 2016 21:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem184

Bericht 03 Okt 2016 21:12

Re: Gelukkig in je relatie

Gelukkig is het ook niet de bedoeling dat we gaan raden wat er nou precies is voorgevallen in de relatie van Alex :)

Ik ben trouwens gelukkig in m'n relatie. Lekker kort maar krachtig haha.
<<

Anoniem331

Bericht 03 Okt 2016 21:17

Re: Gelukkig in je relatie

Ik heb geen relatie, en ben gelukkiger dan toen ik er wel 1 had, telt dat ook? :)
Gekheid, ik vind het ook vissen, had het zelf niet zo gelezen ook.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 03 Okt 2016 21:25

Re: Gelukkig in je relatie

Hier gaan we op het moment ook door een wat mindere periode. Sinds de 2e geboren is hebben we minder tijd voor elkaar en de tijd die over blijft spenderen we in opruimen en verbouwen. Man werkt ook erg veel, wat nu dus wel belangrijk is om de verbouwingen van te kunnen betalen.

We hebben pas geleden een camper aangeschaft, om zo wanneer mogelijk even de zooi thuis achter ons te laten en even tijd te hebben voor ons samen en de kinderen.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem281

Bericht 04 Okt 2016 06:26

Re: Gelukkig in je relatie

Alex, ik had niet 't idee dat je bent vreemdgegaan, hoor :) Ik denk dat MIilou gewoon eventjes haar Privé of Story erbij moet pakken en daar lekker in moet kwijlen op zoek naar affaires. Of neem een Harlequin boekje!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Okt 2016 07:05

Re: Gelukkig in je relatie

En daarbij is het ook ontzettend niet onze business.
Houd je nieuwsgierigheid maar een beetje in bedwang, Milou.

Knap dat jullie er zo hard voor vechten Alex.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem186

Bericht 04 Okt 2016 07:33

Re: Gelukkig in je relatie

Ach, het is toch ook niet zo vreemd dat een dergelijke reactie nieuwsgierigheid en vraagtekens op roept. Ik zou er zelf alleen nooit naar vragen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 04 Okt 2016 07:39

Re: Gelukkig in je relatie

Ik zou er ook niet naar vragen maar ik zou ook geen vaag antwoord neerzetten wat vraagtekens oproept om dit soort gespeculeer te voorkomen.

Ontopic: Ja, heel erg.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Okt 2016 07:42

Re: Gelukkig in je relatie

Ik vind het hoe dan ook ongepast om zo te gaan lopen vissen. Afvragen natuurlijk, dat deed ik ook.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem201

Bericht 04 Okt 2016 08:14

Re: Gelukkig in je relatie

Ik ben sinds jaren niet meer zo gelukkig geweest. Een gezin, een warm welkom als ik thuis kom, men die blij met mij is als ik er ben. We zijn nu 2,5 jaar samen en we hebben behoorlijke hobbels op de weg gehad en nog steeds. Maar net als alle andere samen gestelde gezinnen, is het hier ook hard werken om alles goed draaiend te houden.
We praten veel en soms gaat het even mis. Maar dat kan en mag want daardoor leren we beide weer om anders naar een situatie te kijken en ermee om te gaan.

Het is verdomd moeilijk soms maar mij meer dan waard om hier samen met mijn vriend voor te vechten. Ik zou niks liever willen dan oud met hem worden.
<<

Anoniem181

Bericht 04 Okt 2016 08:57

Re: Gelukkig in je relatie

Stuit, ik vind jullie zo leuk samen. Elke keer als ik een foto van jullie zie spat de liefde eraf. Ik ben echt blij voor jou dat je de liefde en het geluk weer gevonden hebt. Dat verdien je :hug:
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 04 Okt 2016 10:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ChiQ

Bericht 04 Okt 2016 09:02

Re: Gelukkig in je relatie

Pas je een beetje op, Alex? Ik begrijp dat het moeilijk kut voor je man is geweest, maar ik zou er serieus voor waken dat hij dit niet tot in den treure 'uitmelkt' en dankbaar misbruik ervan maakt. Het is je broer, je familie, bloed is dikker dan water en hoe klote dit ook voor je man is, je hoeft niet door het stof te blijven gaan.
<<

Anoniem181

Bericht 04 Okt 2016 09:06

Re: Gelukkig in je relatie

***
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 06 Okt 2016 21:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 04 Okt 2016 09:08

Re: Gelukkig in je relatie

Vervelend dat jij er zelf zo'n last van hebt Alex. Lijkt mij niet alleen voor jouw man een moeilijke situatie geweest, maar ook gewoon voor jou zelf om die keuze te moeten maken.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem245

Bericht 04 Okt 2016 10:11

Re: Gelukkig in je relatie

Het zal wel aan mij liggen maar zo enorm heftig vind ik dit nu ook weer niet. Je hebt op dat moment voor je broer gekozen, denk dat je zelf ook een beetje perplex was, met wat er gebeurde maar echt verschrikkelijk hefitg vind ik het niet. Ik denk dat ik mijn vriend ook naar die bruiloft zou hebben laten gaan, als ik geweigerd zou worden.

Ik ben erg gelukkig in mijn relatie, ups en een paar downs, maar dat hoort erbij. Ik kan in ieder geval over alles praten met hem, hij helpt me waar hij kan, en ik ben ontzettend gek op hem!
<<

Anoniem181

Bericht 04 Okt 2016 10:20

Re: Gelukkig in je relatie

Ja laten we het erover hebben of het wel of niet heftig was. Ik vond het heftig, mijn man vond het heftig. Dus het was iets heftigs voor ons.

Laten we alsjeblieft weer ontopic gaan, ik haal het stuk over mijn affaire weg en laat iedereen lekker denken wat ze willen denken.
<<

Anoniem222

Bericht 04 Okt 2016 10:25

Re: Gelukkig in je relatie

Haha goed zo Alex.

Ik moet zeggen dat ik er ook wel nieuwsgierig van werd, doordat het een vaag antwoord was. Maar dat ik er inderdaad ook nooit naar zou vragen en zeker niet op de manier waarop Milou dat deed. Het was duidelijk dat Alex er (nu) niet teveel over kwijt wilde. En het lijkt me inderdaad ook een beetje ongepast om te zeggen dat het niet heftig ís. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je voor het blok gezet wordt en moet kiezen. Op de dag zelf nota bene, terwijl je man buiten staat. Fijn dat het zo goed gaat Alex!

Bij ons gaat het heel erg goed. We zijn volgende week 6 jaar samen en nog steeds heel erg gek op elkaar. We doen onze eigen dingen maar zijn ook heel graag samen en missen elkaar ook echt als één van de twee een weekendje weg is oid.
<<

Anoniem316

Bericht 04 Okt 2016 10:46

Re: Gelukkig in je relatie

Ik las het inderdaad ook zo. Alleen ben ik dan weer niet zo nieuwsgierig om er naar te vragen.
Gelukkig gaat het nu beter Alex!
<<

Anoniem304

Bericht 04 Okt 2016 11:21

Re: Gelukkig in je relatie

Milou schreef:Wat Parel zegt. Ik zou ook niet kunnen bedenken wat het anders moet zijn geweest. Maar ja ik ben vast te simpel.

Zelfkennis :thumbup:
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 04 Okt 2016 11:54

Re: Gelukkig in je relatie

Ik dácht het overigens he, ik wilde alleen Milou even ondersteunen dat de gedachten ook door mijn hoofd waren geschoten. Je had het niet hoeven vertellen voor mij in ieder geval, ik heb het ook niet gelezen, maar lief dat je het verteld hebt.

Je moet bij alles maar denken, als dit het ergste is wat je is overkomen, dan heb je het maar getroffen. Gewoon genieten van het moois wat het leven je wél gegeven heeft, en rotte appels zo gauw mogelijk bij het grof vuil zetten.
<<

Anoniem315

Bericht 04 Okt 2016 12:03

Re: Gelukkig in je relatie

Mooi gezegd Parel :)
<<

Anoniem201

Bericht 04 Okt 2016 13:08

Re: Gelukkig in je relatie

Dank je wel lieve Alex! Lief van je. Ik hoop dat jullie samen weer snel eruit komen. Dat is jullie al eens eerder gelukt!
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 05 Okt 2016 13:33

Re: Gelukkig in je relatie

Hier ook ontzettend gelukkig. Morgen 1 jaar samen. :love:
Soms ook moeilijk omdat hij een kind heeft en ik niet. Het is best lastig om uit het niets er opeens een kleuter bij te hebben.
Daarnaast kunnen hij en ex ook niet door 1 deur waardoor sommige dingen niet zo snel gaan als dat wij zouden willen.
Maar gelukkig kunnen we ontzettend goed praten en hebben we af en toe ook best woordenwisselingen. Samen zijn we 1 en kunnen we de wereld aan! :yes:
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers