Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe voel je je?

<<

Anoniem192

Bericht 29 Sep 2016 20:20

Hoe voel je je?

Hoe gaat het met je? :banaan:
<<

Anoniem177

Bericht 29 Sep 2016 20:22

Re: Hoe voel je je?

Moe, moe en nog eens moe
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Sep 2016 20:42

Re: Hoe voel je je?

Weer als mezelf! :cheering:
Let's discover the world together.
<<

Anoniem197

Bericht 29 Sep 2016 20:43

Re: Hoe voel je je?

Bluh!
Zware zwangerschap dus ben blij als het over een maand voorbij is en ik een gezond kindje in mijn armen heb.
Voel mij vooral schuldig tegenover mijn man en zoontje, dat ik niet voor hun kan zorgen.
<<

Anoniem197

Bericht 29 Sep 2016 20:43

Re: Hoe voel je je?

Marin schreef:Weer als mezelf! :cheering:


Fijn marin! Geen zwangerschapskwaaltjes meer?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Sep 2016 20:46

Re: Hoe voel je je?

DdL schreef:
Marin schreef:Weer als mezelf! :cheering:


Fijn marin! Geen zwangerschapskwaaltjes meer?


Nee! Althans, niet misselijk meer. Achteraf merk ik nu pas dat ik echt hele dagen, wekenlang misselijk ben geweest. Ineens merkte ik paar dagen geleden en zei ik echt hardop tegen mezelf dat ik me weer als mezelf voelde. Heel fijn. Nog wel elke dag hoofdpijn en vorige week nog migraine aanval gehad helaas en een volledige werkdag is wel erg pittig maar het algehele 'mezelf' gevoel is terug. Heel fijn.

Lastig dat jij 't nog steeds zo zwaar hebt. En dan ook nog kampen met schuldgevoel. Wat je niet moet doen natuurlijk maar das makkelijker gezegd dan gedaan. Hopelijk over paar weken je kleintje in je armen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem192

Bericht 29 Sep 2016 20:48

Re: Hoe voel je je?

Bambina, door het spoken van kleine K?
Marin, wat fijn dat je jezelf weer voelt, zo kom je de maanden wel door als het zo blijft!
DDL, nog even volhouden dus....
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 29 Sep 2016 21:06

Re: Hoe voel je je?

Wat vervelend dat je je zo moe voelt, Bambina. Hopelijk gaat het snel beter.
Ddl, wat naar dat je het zo zwaar hebt met de zwangerschap. Succes met die laatste loodjes.
Mooi dat je je weer goed voelt, Marin.

Ik voel me opgelucht, maar ook moe.
De spanning voor het afstuderen komt er nu uit.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem192

Bericht 29 Sep 2016 21:08

Re: Hoe voel je je?

Heb je nu even tijd om lekker bij te komen Chava? Wanneer krijg je je diploma?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 29 Sep 2016 21:13

Re: Hoe voel je je?

Ja, ik kan nu echt even bijkomen en dingen voor mezelf doen zonder me 'schuldig' te voelen.
Mijn diploma ontvang ik over een week of zes.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem316

Bericht 29 Sep 2016 21:51

Re: Hoe voel je je?

Goed! Maar moe en topzwaar (al voel ik me dat al weken maar blijkbaar kan er elke keer wel weer wat bij ;)). Ik ben blij als ik mijn lichaam weer terug heb, zelfs met mijn overgewicht. Er gaat straks wel gewerkt worden aan dat overgewicht want merk nu hoe fijn het is om lichter te zijn.

Fijn dat je je weer wat lekkerder voelt Marin!
Chava, maar lekker ff bijtanken :).
Hoe komt het dat je zo moe bent Bambina?
<<

Anoniem193

Bericht 29 Sep 2016 22:23

Re: Hoe voel je je?

Rampzalig. Al 6 weken wisselend last van mijn rug. Ene dag niks een kan ik de wereld aan, andere dag, zoals nu kan ik amper bewegen. Morgen hopelijk weer weg, maar erg frustrerend, zeker omdat in zondag mijn laatste wedstrijd heb.
<<

Anoniem221

Bericht 30 Sep 2016 00:19

Re: Hoe voel je je?

Gespannen. Op zaterdag gaan vriend en ik samen meedoen aan Stoptober. 28 dagen zonder roken. En ik vind het doodeng. Vriend is zo goed als al gestopt met roken, maar blijft zo nu en dan roken omdat ik nog rook, dus dan maar samen definitief en helemaal stoppen. Geen idee hoe ik dat ga doen, maar ik ga het doen. Eng? Ja. Onmogelijk? Nee. Daar houd ik me dan maar aan vast.
<<

Anoniem197

Bericht 30 Sep 2016 05:35

Re: Hoe voel je je?

Bedankt allemaal. Inderdaad laatste loodjes!

Dee ik heb hetzelfde als jou. Eerst bevallen en weer wat ritme zien te krijgen en ook dan start het afvallen weer.
Alibi laat je wat aan de rug doen? Fysio of een keer goed laten kraken?
Fedora succes met stoppen met roken.
Marin fijn dat het zo goed gaat! Hopelijk blijft dat de rest van de zwangerschap (al hoop ik voor jou dat de hoofdpijn ook nog verdwijnt).
<<

Anoniem222

Bericht 30 Sep 2016 10:46

Re: Hoe voel je je?

Moee, maar verder heel goed. Heb gister een gesprek gehad met mijn directeur en ik word leidinggevende, hiep hoi!
Daarnaast is mijn scriptie af. Wat een enorme bevalling. Ik moet nu echt alleen nog maar presenteren en dat voelt opeens als een mega drempel waar ik nog overheen moet, terwijl ik presenteren heel leuk vind. Misschien voel ik nu pas hoe zwaar dat afstuderen op me drukte. Maar het einde is bijna in zicht, yehes!

En daarnaast gaat het allemaal hartstikke goed eigenlijk.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Sep 2016 11:03

Re: Hoe voel je je?

Whoh! Je wordt leidinggevende én je hebt je scriptie af! Die presentatie ga je makkelijk halen joh, maar onbewust speelt zon afstuderen altijd een enorme rol. Stom eigenlijk maar ja, zo werkt het wel.

Gefeliciteerd!!

Ik voel me vandaag weer een beetje fit, wel merk ik dat mijn holtes helemaal verstopt zitten maar eindelijk ben ik weer wat vrolijker dan de afgelopen week.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Sep 2016 11:08

Re: Hoe voel je je?

Ik voel me topfit. Vandaag precies 20 kilo kwijt dus ben super happy!
<<

Anoniem222

Bericht 30 Sep 2016 11:08

Re: Hoe voel je je?

Jaa stom, maar is wel zo inderdaad. Thanks voor je felicitaties!

Ah fijn dat je je wat beter voelt Caro! Het zit je gezondheidtechnisch niet echt mee de laatste tijd he? Hoe gaat ie verder?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Sep 2016 11:11

Re: Hoe voel je je?

Oh nou dat gaat eigenlijk wel goed hoor, ik had nu alleen de pech flink verkouden te zijn en nét toen ie wegging, begon het weer opnieuw. Ik was meer van slag door die (mislukte) sollicitatie. Het heeft me veel gedaan dus ik baalde en was daardoor veel aan het nadenken over wat ik nu wil enzo :-)

Gefeliciteerd Cotton!
<<

Geel

Bericht 30 Sep 2016 11:14

Re: Hoe voel je je?

Prima eigenlijk. Ik slaap weer, dus kom weer helemaal bij. Heb meer energie, ben vrolijk en heb weer zin om dingen voor mezelf op te pakken. En de herfst bevalt me errug goed.
<<

Anoniem222

Bericht 30 Sep 2016 11:16

Re: Hoe voel je je?

Super Cotton!

Ja, jeetje wat balen van die sollicitatie Caro. Kun je niet hier komen werken :D?

Fijn dat je weer kunt slapen Geel, kan me voorstellen dat je je dan veel beter voelt!
<<

Anoniem304

Bericht 30 Sep 2016 11:17

Re: Hoe voel je je?

Ja echt stom van je sollicitatie Caro :(
<<

Anoniem197

Bericht 30 Sep 2016 11:19

Re: Hoe voel je je?

Cotton wat goed! Gefeliciteerd!
<<

Geel

Bericht 30 Sep 2016 11:19

Re: Hoe voel je je?

O wacht, ik keek op Twitter en nu voel ik m'n humeur dalen door AGAIN DIE ZWARTEPIETDISCUSSIE. Smeer een paar roetvegen op die vent, dan klopt het verhaal weer en kan iedereen weer normaal doen. WAT EEN GEZANIK. Zoooooo klaar mee. Raaaa.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Sep 2016 11:21

Re: Hoe voel je je?

Harrison schreef:Super Cotton!

Ja, jeetje wat balen van die sollicitatie Caro. Kun je niet hier komen werken :D?

Fijn dat je weer kunt slapen Geel, kan me voorstellen dat je je dan veel beter voelt!


Ja misschien wel ja! Ik moet iig iets anders gaan vinden, dat is een ding dat zeker is!

Ja Geel, die discussie ben ik ook zó zat inmiddels. Ook weer dat gezanik van die mevrouw van vanmorgen want als we er misschien allemaal normaal mee omgaan wordt het ook minder gespannen. Doe gewoon die verschillende kleuren, veeg wat roet hier en daar en tadaa. Iedereen blij. Vooral de kinderen.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers