Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Poppetjes

<<

Anoniem250

Bericht 29 Sep 2016 17:03

Poppetjes

Mijn dochter van 21 maanden speelt graag met poppetjes, bijvoorbeeld met de buschauffeur van little people. Maar ze speelt niet met de bus. Ook met het poppetje van de tractor van little people, maar niet met de tractor. Misschien houdt ze niet van voertuigen bedenk ik me nu. Die kleine poppetjes van little people vind ik niet leuk.

Met Sinterklaas wil ik haar graag poppetjes geven, maar ik weet niet goed welke. Hebben jullie tips.
<<

anoniem213

Bericht 29 Sep 2016 17:08

Re: Poppetjes

Haha! Geen tips. Ik vond het gewoon een grappig bericht.
<<

Anoniem197

Bericht 29 Sep 2016 17:09

Re: Poppetjes

Playmobile of duplo? Hier juist de voertuigen en niet de poppetjes.
<<

Anoniem197

Bericht 29 Sep 2016 17:10

Re: Poppetjes

Ow en gewoon barbies of poppen?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 29 Sep 2016 17:21

Re: Poppetjes

Misschien my little pony of filly paardjes.
Playmobil is ook leuk, je kan dan de kleine onderdelen nog even weghouden.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 29 Sep 2016 17:27

Re: Poppetjes

Mijn dochter was ook altijd van de poppetjes! Nog steeds wel trouwens. Wij hebben wel een hele bak little people poppetjes, dieren, etc. staan. Ik vond het eerst ook niet geweldig, maar dochter vond het helemaal het einde. En zoon speelt inmiddels veel met de voertuigen zoals het vliegtuig, de bus en de brandweerauto.

Mijn dochter vindt nu vooral poppetjes van playmobil, LEGO en barbies leuk. Met de leeftijd van jouw dochter is playmobil 123 misschien wat? Zitten niet van die hele kleine onderdelen bij. En de poppetjes van de gewone playmobil kunnen denk ik ook prima, alleen de accessoires zijn nog niet zo handig waarschijnlijk.

Grimms heeft ook poppetjes, maar daar moet je ook van houden. Hier krijgt zoon met de feestdagen of zijn verjaardag de 7 poppetjes in bakjes ervan bijvoorbeeld. Maar dat zijn dus niet echt poppetjes met een gezicht en alles.
<<

Anoniem250

Bericht 29 Sep 2016 17:30

Re: Poppetjes

June schreef:Haha! Geen tips. Ik vond het gewoon een grappig bericht.


Ja dat je over dit soort vragen je hoofd kan breken. Waar haal ik poppetjes zonder voertuig voor mijn kind?
<<

Anoniem250

Bericht 29 Sep 2016 17:33

Re: Poppetjes

Bedankt voor de suggesties! Ik heb het idee dat ze voor sommige dingen nog erg klein is. Stopt nog veel in haar mond, maar ik heb nog niet zoveel verstand van speelgoed. Ik ga alles eens bekijken.
<<

Anoniem236

Bericht 29 Sep 2016 17:41

Re: Poppetjes

Op marktplaats worden vaak ook partijen poppetjes aangeboden. Laatst nog van playmobile gezien.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 29 Sep 2016 18:25

Re: Poppetjes

123 playmobil?
R. 2013
D. 2016
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 29 Sep 2016 18:28

Re: Poppetjes

Ik heb de poppetjes van Little People ook wel eens als set van 3 bij kruidvat gezien, zonder voertuig dus.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 29 Sep 2016 18:35

Re: Poppetjes

Als zij die poppetjes van Little People leuk vindt zou ik die gewoon geven. Zijn ook los te koop, onder andere bij Wibra en Action.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 29 Sep 2016 19:15

Re: Poppetjes

Herkenbaar! Mijn dochter speelt ook alleen met de Duplo-poppetjes in plaats van met alle Duplo. Wat ze wel geweldig vindt zijn de Vrolijke Vriendjes van VTech. We hebben haar het huis gegeven met nog een poppetje erbij en dat was een schot in de roos. Ze speelt er echt heel veel mee!
2014 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 29 Sep 2016 19:42

Re: Poppetjes

De poppetjes van Sylvanian Families kun je ook los kopen, maar die lijken me niet zo fijn voor een kind dat veel in haar mond stopt, die zijn fluwelig aan de buitenkant, en ik weet ook niet of er onderdelen los kunnen raken.

Mijn zoon vindt de poppetjes van Happyland erg leuk, dat lijkt een beetje op Little People, de poppetjes zijn iets fijner en slanker. Dat is alleen niet zo makkelijk te koop in Nederland. Ze zijn van ELC/Mothercare in Engeland, misschien kun je wel bestellen.

Verder weet ik het zo snel niet, van wat er hier te koop is, is Little People toch echt wel het meest geschikt voor die leeftijd denk ik. Dat kan makkelijk in je mond en je kunt het los kopen. Bij de Action zijn er ook setjes met sprookjesfiguren, met paardje.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 29 Sep 2016 19:55

Re: Poppetjes

Amani speelt veel met de playmobile van Nora en dan voornamelijk met de poppetjes, dieren en glijbaan. Dat kan al prima als je de kleine ondelen voorlopig nog weg legt. Ik vind playmobile ook veel leuker dan little people. Ze vind het vooral ook leuk dat je de armen en benen etc kunt bewegen.
Ik heb alle little people bij mijn ouders gedumpt zodat ze als we daar zijn ze er daar mee kan spelen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 29 Sep 2016 20:10

Re: Poppetjes

Ik vind Playmobil ook leuker, maar als ze dingen nog echt in haar mond stopt zou ik dat toch niet doen omdat die kapseltjes wel los kunnen komen van de hoofden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1952

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 29 Sep 2016 21:43

Re: Poppetjes

Pinypon heeft ook leuke poppetjes. Enige nadeel is wel dat je het haar er af kunt halen. Van Pinypon kun je ook losse poppetjes kopen in de winkel.
2011 2012 2017
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 29 Sep 2016 22:06

Re: Poppetjes

Ja, daar heb je gelijk in Susan. Kunnen de haren er bij de olaymobile 123 ook af?
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 30 Sep 2016 09:33

Re: Poppetjes

Bij playmobil 123 kunnen er geen haren af. Zoiets zou ik aanraden.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 30 Sep 2016 09:34

Re: Poppetjes

Lalaloopsy heeft ook leuke kleine poppetjes die je ook los kunt kopen en dat is tegenwoordig ook nog vrij goedkoop te krijgen (bij Kruidvat et cetera). Je hebt ook heel veel keuze, poppen in alle vormen en maten. Ik weet alleen niet of daar iets los van kan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem250

Bericht 30 Sep 2016 14:57

Re: Poppetjes

Bedankt voor de suggesties. Ik ben nog nooit poppetjes tegen gekomen in de kruidvat, maar misschien dat ze nu feestdagen weer in zicht komen meer speelgoed hebben. Ik kwam net op internet de kerststal van little peoples tegen. Die poppetjes zou ze heel leuk vinden. Ik vind het zelf een beetje gek om haar met Jozef, Maria en Jezus te laten spelen het hele jaar rond. Maar ja, als ze dat leuk vindt. En er zit alleen maar een schuur bij (met wel een stuk of 6 poppetjes).
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 30 Sep 2016 14:59

Re: Poppetjes

Ik zou dat wel gewoon doen, wat maakt het uit. En als zij inderdaad de poppetjes van Little People wel leuk vindt, dan zou ik die voor haar kopen. Op marktplaats vind je er heel veel van.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 30 Sep 2016 15:08

Re: Poppetjes

Mijn ouders hebben een zooi little people poppetjes van hun buurvrouw gekregen omdat haar kleinkinderen er te groot voor werden en mijn zoon speelt daar ook heel graag mee, hij zet ze dan op een rij en met de gezichtjes allemaal de goede kant op ed, hij sjouwt er de hele kamer mee door.

Ik heb ook getwijfeld om de poppetjes voor hem te kopen, maar vind het eigenlijk onzin om het " zomaar" speelgoed te geven want hij heeft al zoveel. Maar ze verkopen ze gewoon bij de Intertoys dus, zitten in een plastic koker met twee poppetjes en nog iets anders, ik zag een bruidspaar met een bruidstaart, een mannetje en een vrouwtje met een poes en nog iets met een kassa oa. Ik geloof dat het iets van 8 euro kost.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem250

Bericht 30 Sep 2016 15:14

Re: Poppetjes

minoessepoes schreef:Mijn ouders hebben een zooi little people poppetjes van hun buurvrouw gekregen omdat haar kleinkinderen er te groot voor werden en mijn zoon speelt daar ook heel graag mee, hij zet ze dan op een rij en met de gezichtjes allemaal de goede kant op ed, hij sjouwt er de hele kamer mee door.

Ik heb ook getwijfeld om de poppetjes voor hem te kopen, maar vind het eigenlijk onzin om het " zomaar" speelgoed te geven want hij heeft al zoveel. Maar ze verkopen ze gewoon bij de Intertoys dus, zitten in een plastic koker met twee poppetjes en nog iets anders, ik zag een bruidspaar met een bruidstaart, een mannetje en een vrouwtje met een poes en nog iets met een kassa oa. Ik geloof dat het iets van 8 euro kost.


Goede tip. Ga ik daar eens kijken. Mijn dochter sjouwt er ook de hele dag mee rond. Wil ze het liefste mee naar bed/bad/auto nemen. Poppen en knuffels doet ze niks mee. Ik vind speelgoed van little people best leuk, maar als je dus een vliegtuig van 30 euro hebt met 1 poppetje en wordt alleen met het poppetje gespeeld. Dan is dat een beetje zonde. Met de dierenfiguren poppetjes speelt ze trouwens niet. Ze speelt alleen met poppetjes die mensen moeten voorstellen. En die heb ik nu pas twee.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 30 Sep 2016 15:28

Re: Poppetjes

O en goed bol.com in de gaten houden. Daar hebben ze heel vaak Little People in de 'outlet'.
En laatst heb ik bij de kruidvat, super goedkoop, de dierenwinkel voor 3.99 gekocht.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron