Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Night/sleep terrors

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 27 Sep 2016 15:10

Night/sleep terrors

Wie is er bekend mee en heb je hier actie op ondernomen (door bijvoorbeeld contact te zoeken met de huisarts) of heb je het maar gewoon laten gebeuren en verder geen aandacht aan besteed? Op welke leeftijd begon het en op welke leeftijd is het over gegaan? Of gebeurt het nog steeds regelmatig?

Mijn dochter zit nu weer in een fase dat ze er wel een paar keer per week last van lijkt te hebben. Het begon al voor haar tweede verjaardag. Soms heb ik het idee dat ze ook overdag zulke buien heeft, dus ook als ze klaarwakker is. Misschien zijn dit gewoon normale peuterbuien hoor maar ze doen me wel heel erg aan haar night terrors denken.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 27 Sep 2016 15:32

Re: Night/sleep terrors

Een paar maanden terug was er een soortgelijk topic; pavor-nocturnus-nachtangst-t23405.html

Misschien heb je hier nog iets aan?

♥♥
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 27 Sep 2016 16:24

Re: Night/sleep terrors

Oh, dank je. Die heb ik helemaal over het hoofd gezien.
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:30

Bericht 27 Sep 2016 22:39

Re: Night/sleep terrors

Onze dochter heeft hier ook last van. Op een of ander manier komt het vooral voor op avonden dat ik weg ben en vriend thuis is. Als ik thuis ben wordt ze ook wel eens overstuur wakker, maar dan kan ik haar heel makkelijk kalmeren. Ze lijkt dan ook wel gewoon te slapen. Ze heeft dit sinds ze 2,5 is ongeveer. Vaak rond de zelfde tijd.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 27 Sep 2016 22:53

Re: Night/sleep terrors

Mijn zoon (6) heeft het sinds dit jaar af en toe vrij heftig. Ik ben er toen pas ook echt informatie over gaan opzoeken, achteraf heeft hij het denk ik wel vaker gehad maar zo sporadisch dat ik er nooit echt over nagedacht had dat het "iets" zou kunnen zijn. Hij heeft het nu met periodes, soms avonden achter elkaar en dan weer een tijdje niet. We doen er verder niks mee, zodra ik hem hoor ga ik naar zijn kamer en ga bij hem zitten. Meestal neem ik hem liggend op schoot en zing heel zachtjes liedjes, dan valt hij na een tijdje langzaam in slaap. Soms gebeurt het dan nog een paar keer maar uiteindelijk slaapt hij de nacht dan wel door. 1 keer vond ik het wel eng, toen moest hij plassen maar wist niet meer waar de wc was en toen rende hij echt in complete paniek over de bovenverdieping en dacht dat hij achterna gezeten werd. Toen was ik net op tijd boven om te zorgen dat hij niet zo het trapgat insprong.

Waarom denk je dat ze het overdag ook heeft? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen dat zoiets kan als je klaarwakker bent.
2010 2012

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers