Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laatst gekregen

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Dec 2016 08:52

Re: Laatst gekregen

Green_Pepper schreef:Ook via de forum-Sint natuurlijk nog leuke cadeaus, nogmaals bedankt Bliss!


Graag gedaan! :)
❤ 7 juni 2018
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 08 Dec 2016 09:02

Re: Laatst gekregen

Ik heb een shirtje gekregen van mijn moeder, omdat ik haar zo geholpen had na haar operatie.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 08 Dec 2016 11:19

Re: Laatst gekregen

Kreeft schreef:Wat een leuke kado's allemaal!

Gaaf Caro die messen en een keukenmachine!
En heel grappig die boeken van jullie Marin!

Ik moet even denken, volgens mij een chocolade letter van m'n vriend vorige week.


Ja ben er zo blij mee! Er snijdt toch niks zo lekker als Global. Ik had een complete verzameling, maar die heeft mijn ex meegenomen na de scheiding. Tussendoor had ik een andere messenset aangeschaft maar je merkt toch dat de kwaliteit van Global niet te overtreffen is (wat mij betreft dan he :-))
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 08 Dec 2016 11:36

Re: Laatst gekregen

Dinsdag een bos rozen van m'n vriend :heart:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Dec 2016 11:51

Re: Laatst gekregen

Dat verhaal over de Global messen en de scheiding is exact hetzelfde wat m'n man is overkomen na zijn scheiding. Behalve het vleesmes, want z'n ex was vegetarier :laughcry:
Intussen hebben we twee Global messen en een messenmagneet van Global weer. Echt super fijne messen zijn het inderdaad, wat een fijn cadeau om ze dan toch weer te krijgen!
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 08 Dec 2016 12:38

Re: Laatst gekregen

Oh ja, die messenmagneet wil ik ook wel voor het nieuwe huis!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Dec 2016 12:41

Re: Laatst gekregen

Ja die is mooi! Heb ik paar jaar geleden aan m'n man cadeau gegeven. Hoewel hij laatst wel aangaf misschien toch een andere te willen, want het is redelijk hard staal met een hele sterke magneet dus het is eigenlijk niet zo heel goed voor de messen. Hij wil eigenlijk een houten (met magneet er in natuurlijk) magneetstrip ophangen, maar vindt ie ook weer zonde van deze. Dus misschien een overweging voor je 'm koopt.
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Dec 2016 13:48

Re: Laatst gekregen

Ik kreeg net een kerst pakketje van vrouw waar ik werk van 81 jaar. Een fout kerst tasje met daarin 2 douche schuim. 2 zakken Chocolaatjes zak schuinpjes zak koekjes foute kerst glitter bal waxinelichtje echt zo lief. Grappig is ze stuurt haar dochter altijd om cadeautjes voor mij ook als ik jarig ben krijg ik leuke dingen.
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 08 Dec 2016 14:01

Re: Laatst gekregen

Ik heb gisteren 2 setjes babykleren van mijn moeder gekregen.
<<

Anoniem243

Bericht 08 Dec 2016 14:52

Re: Laatst gekregen

Suus schreef:Heel veel!

Nieuwe laarzen, twee boeken, twee cd's, een puzzel van 1000 stukjes inclusief puzzelmat: ik ga de puzzel met mijn man maken als de kinderen slapen, lijkt ons wel leuk in plaats van beide achter een computer of de tv, is dat erg burgerlijk? :smile:



Ja héél burgerlijk. Maar ik hou van burgerlijk. Burgerlijk is awesome. :banaan:
<<

Anoniem243

Bericht 08 Dec 2016 14:53

Re: Laatst gekregen

Ik heb als laatste een luier gekregen van een andere moeder omdat ik zoals gewoonlijk weer eens iets vergeten was in te pakken voor het zwemmen :palm:
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 08 Dec 2016 23:29

Re: Laatst gekregen

We hebben sinterklaasavond gehad op het werk nog. We moeten dan allemaal 3 cadeautjes kopen van €4/€5 en dan spelen we een dobbelspel. Ik heb uiteindelijk 1 cadeau van mezelf terug wat ik eigenlijk zelf heel erg leuk vond. Een dienblad met 3 pastelkleurige vaasjes erop grijs blauw en mint met zilverkleurige steentjes rondom gestrooid. Een witte grote rieten kerstster met lampjes erin. Een stolp met lampjes. Zelf nog even decoratie voor erin kopen. Een setje van 2 washandjes 2 gastendoekjes en een baddoek zachtroze en een verjaardagskalender met plaatjes die je zelf in moet kleuren. Zo een voor volwassenen met een zakje m&m's. Ik ben d'r blij mee!
D. 💙14-01-2019💙
<<

Brooke

Bericht 09 Dec 2016 23:38

Re: Laatst gekregen

20 euro, van de opa en oma van mijn man. Echt zulke lieve mensen. Ik had ze een kerstkaartje gestuurd 3 dagen terug, nu lag er vandaag een lieve brief in de bus met die 20 euro. Veel te lief.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 15 Dec 2016 22:52

Re: Laatst gekregen

Afbeelding

Van de "kerstman" a.k.a. mijn vriend haha :) Ik zag een mooie ring van deze serie. Dit zijn de bijpassende oorbellen :D
AfbeeldingAfbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 16 Dec 2016 00:09

Re: Laatst gekregen

Mooi zeg! Zomaar of een speciale gelegenheid?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 16 Dec 2016 06:45

Re: Laatst gekregen

Mooi Briggy!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 16 Dec 2016 09:10

Re: Laatst gekregen

Van (secret) Santa mijn favoriete geurstickies, heel blij mee!
Er liggen allemaal cadeautjes onder de boom van mijn man, mag ik nog hele week naar kijken..
Afbeelding
Afbeelding
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 16 Dec 2016 13:42

Re: Laatst gekregen

Ik was met hem gaan kijken in de juwelierszaak, ik zag daar een mooie ring uit die serie. Toen zag ik dat ze op internet ook meerdere sieraden uit de serie hadden. Heb toen gezegd dat ik het mooi vond, nu had hij het besteld :D
AfbeeldingAfbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 16 Dec 2016 13:46

Re: Laatst gekregen

Een hele mand vol kadootjes tegen verveling tijdens mijn verlof.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Dec 2016 17:03

Re: Laatst gekregen

Wat een mooie oorbelletjes Briggy, lief!


Van m'n stiefmoeder en vader heb ik een heel mooi cadeau gekregen voor m'n verjaardag. Eigenlijk wilde ik niets voor de baby, want het is mijn verjaardag niet van hem, maar ik kon écht niets bedenken wat ik graag wilde wat voor mezelf was. Dus heb ik ze een lijstje gegeven met suggesties en daar hebben ze dit van gekozen.

Een wipstoeltje van Stokke (op het plaatje hieronder de twee linker plaatjes, ook in 't blauw), wat gebruikt kan worden als los wipstoeltje en ook bovenop de Stokke Steps geklikt kan worden. Dit is een meegroeikinderstoel (a la Tripp Trapp maar dan nieuwer model). En toen hoorden ze dat we de kinderstoel zelf nog willen/moeten kopen, en boden ze aan om dat dan als kraamcadeau te geven. Echt gaaf, heel mooi cadeau zeg! We zijn er super blij mee!

Afbeelding

En van m'n broertje en zijn vriendin kreeg ik heel erg lief een setje van de Rituals, lekker om mezelf te verzorgen (hadden ze juist bewust iets voor mijzelf gedaan) én toch nog iets kleins voor de baby, namelijk een schattig washandje. Wist niet dat de Rituals dat ook had, maar echt schattig met een olifantje.

Afbeelding

Echt super cute!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem192

Bericht 19 Dec 2016 18:16

Re: Laatst gekregen

O wat een schattig washandje! Rituals heeft meerdere dingen voor baby's, erg leuk!

En leuke wipstoel, leuk dat je het kan combineren.
<<

Anoniem243

Bericht 19 Dec 2016 21:34

Re: Laatst gekregen

Jip, wat zit er zoal in? Wel een heel leuk cadeau!

Gaaf Marin! Vind de Stokke stoel echt supermooi (zoals vrijwel alles van Stokke, haha). Ik struikelde alleen in de winkel al over de poten :palm: Lief washandje, ik wist niet eens dat Rituals babyspul had.

Mijn kerstpakket dat ik van mijn man kreeg is het laatste wat ik gekregen heb. Ohnee, wacht, een kerststuk voor op tafel van mijn schoonmoeder!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Dec 2016 21:39

Re: Laatst gekregen

Ja haha dat voorzie ik ook wel, dat struikelen. We moeten m maar tactisch plaatsen had ik al bedacht. En ik wist dat ook niet van de Rituals, echt leuk (en zo lief dat m'n stoere broertje dat dat bedenkt, nou ja, samen met z'n vriendin maar toch).

Ik had gezien dat je een kerstpakket had gehad van je man. Wat onwijs lief!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem243

Bericht 19 Dec 2016 21:42

Re: Laatst gekregen

Ja, een goed plekje uitzoeken inderdaad! En een beetje ruimte eromheen. Maar dat gaat vast lukken. Echt lief van je broertje inderdaad!
<<

Anoniem243

Bericht 19 Dec 2016 21:45

Re: Laatst gekregen

Deze dus;

Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers