Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trapbekleding

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Okt 2016 15:22

Re: Trapbekleding

Huismus schreef:Zora ik werd er zelf zenuwachtig van en iemand op het forum zei het ook al dus ik dacht ik verander maar eens . Ben je er al aan uit wat je wilt?


Haha oh :nopompom:

We denken nu erg pro-sisal, hoewel we daar ook de nadelen van zien, denken we dat het het mooist staat (licht!) en het meest praktisch is.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 07 Okt 2016 14:10

Re: Trapbekleding

Milou, een late reactie, maar bedankt voor je antwoord!
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 07 Okt 2016 14:12

Re: Trapbekleding

Milou schreef:Huismus dat krijgen wij vrijdag.

Helaas krijgen we nu al commentaar dat we de zijkanten ook mee laten bekleden. Mensen vinden dat lelijk en zeggen dat het veel mooier is om dat gewoon te schilderen. Maar ja wij kunnen dat niet mooi en anders zijn we nog meer geld kwijt plus ik vind dat de zijkant er ook bij hoort.


Los van of je mooi kunt schilderen of niet... zijn diegene zich er ook van bewust dat je dat minstens elk jaar moet doen wil je het écht netjes houden? Het schilderwerk op die plek beschadigd echt heel snel.
En net wat huismus zegt; het schoonmaken is ook veel prettiger. Anders moet je steeds die rand gaan soppen.

Raar ook dat mensen zich geroepen voelen om te zeggen dat zij het lelijk vinden.. mag jij ook een rondje in hun huis lopen om te benoemen wat jij lelijk vindt?
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 07 Okt 2016 16:22

Re: Trapbekleding

elk jaar de zijkanten opnieuw schilderen?
bij ons is de zijkant gestoffeerd maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat beschadigd. daar kom je met lopen niet eens bij in de buurt.
Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 07 Okt 2016 16:28

Re: Trapbekleding

Elska schreef:elk jaar de zijkanten opnieuw schilderen?
bij ons is de zijkant gestoffeerd maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat beschadigd. daar kom je met lopen niet eens bij in de buurt.


Dat lijkt mij ook niet. Wij hebben een totaal geverfde trap en hoeven ook niet ieder jaar te verven, zelfs niet de delen waar je loopt.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jip