Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een nieuwe week! Wat zijn jouw plannen?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Sep 2016 16:50

Re: Een nieuwe week! Wat zijn jouw plannen?

Bob schreef:WORK WORK WORK WORK WORK.


Hee bedankt he.
Let's discover the world together.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 26 Sep 2016 16:55

Re: Een nieuwe week! Wat zijn jouw plannen?

Vandaag had ik mijn laatste werkdag.
Morgen komen mijn oppaskindjes. 's middags als dochter uit school is gaan we naar de bieb.
Woensdagochtend huishouden doen en 's middags komen mijn oppaskindje en dochter uit school. 's avonds naar de informatie avond van de school van mijn dochter.
Donderdag en vrijdag ook oppassen.
Zaterdag naar mijn ouders, helpen om de laatste dingen in de caravan op te ruimen.
Zondag nog geen plannen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem185

Bericht 26 Sep 2016 17:05

Re: Een nieuwe week! Wat zijn jouw plannen?

Marin schreef:
Bob schreef:WORK WORK WORK WORK WORK.


Hee bedankt he.

Graag gedaan :dance:
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 26 Sep 2016 22:04

Re: Een nieuwe week! Wat zijn jouw plannen?

Maandag - werken, naar de bieb, nietsen :smile:
Dinsdag - in de ochtend sporten (dansen), eigenlijk is het mijn vrije dag, maar ik denk dat ik in de middag thuis ga werken, moet nog heel veel nakijken en doe het liever vast morgen
Woensdag - is een werkdag maar er staan helemaal geen lessen ingeroosterd, dus ik blijf lekker thuis, als ik inderdaad dinsdagmiddag alvast thuis ga werken hoef ik waarschijnlijk weinig tot niets meer te doen, nog geen idee wat ik dan ga doe, ik denk lekker lezen, tv kijken, knutselen, Italiaans huiswerk en de was, 's avonds naar dansen
Donderdag - overdag werken, 's avonds Italiaans les
Vrijdag - iig boodschappen doen en huishouden en misschien naar de Ikea, 's avonds nog geen plannen
Zaterdag - in de ochtend op kraamvisite, 's middags en 's avonds een feest van mijn tante inclusief diner
Zondag - nog helemaal geen plannen en dat wil ik graag zo houden :wink:
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 27 Sep 2016 17:24

Re: Een nieuwe week! Wat zijn jouw plannen?

Maandag: Ben gister met T. en mijn man een dagje naar de Efteling geweest. Gisteravond wilde ik bloed geven, maar ik had weeeeeeeeer een te laag HB. Dus denk dat ik me maar ga afmelden als donor :(
Dinsdag: Vanmorgen de laatste appels van T. z'n adoptieboom geplukt. De rest vd dag weinig gedaan, was ook wel lekker na de drukke dag van gister.
Woensdag: Werken en 's avonds een uurtje baantjes trekken met een vriendin
Donderdag: Werken en 's avonds een ouderavond bij de opvang van T.
Vrijdag: Werken en 's avonds niks.
Zaterdag: Misschien op ziekenbezoek bij mijn schoonvader die donderdag een nieuwe heup krijgt.
Anders met Marin afspreken :).
Zondag: Neven- en nichtendag. Erg hopen op mooi weer, we gaan solex rijden en boerengolfen. Als het prutweer is, gaan we iets anders bedenken :laughcry:
<<

Anoniem221

Bericht 27 Sep 2016 17:35

Re: Een nieuwe week! Wat zijn jouw plannen?

Maandag: Vriend en ik zijn naar Duitsland gereden om te tanken. Toen we Duitsland binnenkwamen wisten we gelijk dat we op het verkeerde moment wilden gaan tanken. Het was op dat moment 134.9. Dus we zijn Papenburg en Leer even ingegaan en op de terugweg (anderhalf uur later) was de benzine opeens 130.9. Ik snap nog niet waarom de prijzen gedurende de dag afnemen en om 23.00u weer teruggezet worden. (In Brillion kochten we een flesje cola om 22.59u en de benzineprijs was 127.9 en we lopen naar buiten om 23.00u en opeens was het 137.9 :O) Maar goed, we hebben goedkoop getankt.
Dinsdag: Dit is mijn vrije dag en op die dag mag ik doen wat ik wil.
Woensdag: Naar het UMCG voor vriend en daarna moet ik mijn ID opnieuw aanvragen.
Donderdag: Geen idee.
Vrijdag: Vrijdag = schoonmaakdag.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 28 Sep 2016 10:56

Re: Een nieuwe week! Wat zijn jouw plannen?

Duchess schreef:Nog geen idee eigenlijk. Hoop vandaag mail te krijgen van mijn docent wanneer ik een gesprek met haar heb, en daar stem ik mijn planning op af. Vandaag een huishouddagje en ik wil minimaal 3 dagen op school aanwezig zijn, maar wanneer is even afhankelijk van wanneer de docent kan (ik heb verder geen colleges ofzo)
Zondag komt mijn schoonvader langs om de laatste dingetjes af te werken van de radiatorombouw. Rest van het weekeind geen plannen.


Na eindelijk bericht te hebben gehad van mijn docent:
Maandag - huishouddagje
Dinsdag - School
Woensdag - school (gesprek) en in de avond naar mijn schoonmoeder dr verjaardag
Donderdag - School
Vrijdag - niks
Zaterdag - Naar mijn vader toe
Zondag - schoonvader komt langs
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers