Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


iPad reparatie?

<<

Pitty

Bericht 25 Sep 2016 21:20

iPad reparatie?

Sinds gisteravond werkt onze iPad mini 4 niet meer, dwz hij laadt niet meer op. En dat ligt waarschijnlijk aan de ingang van de iPad zelf, want het kabeltje en oplader werken nog wel. Heb het al schoongeblazen, maar helaas, ik krijg het echt niet aan de praat. Ik zit al te zoeken op de website van Apple, maar ik word er niet echt wijzer van: moet ik nou mailen/bellen/chatten of langsgaan in een winkel? Wie weet raad?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 25 Sep 2016 23:52

Re: iPad reparatie?

Kan je kijken met een puntpincetje of er stof oid in de ingang zit. Mijn vriend heeft dat nogal eens met zijn iPhone. Doordat ie de telefoon veel in zijn broekzak heeft komt er stof in en door het telkens erin drukken van de lader word dat een soort vilt haast. Dat moet ie er dan uit pulken en dan laad ie weer op.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Sep 2016 07:21

Re: iPad reparatie?

Ik denk inderdaad ook dat er nog teveel stof in zit. Daar hoef je hem niet voor op te sturen maar zou je ook even langs zo'n telecom winkel kunnen gaan.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Pitty

Bericht 26 Sep 2016 10:05

Re: iPad reparatie?

Stof was ook het eerste wat ik dacht, dus ik heb geblazen en gepulkt zonder resultaat. Lady, bedoel je gewoon de Phone House of echt de Apple store?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 26 Sep 2016 10:09

Re: iPad reparatie?

Bij de Applestore weet ik dat ze een speciale methode hebben om het stof eruit te halen. Of een andere telecomwinkel dat ook heeft durf ik niet te zeggen.
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 26 Sep 2016 12:16

Re: iPad reparatie?

Ik zou naar een Apple store gaan, als het geen stof is kunnen zij je gelijk verder helpen!
<<

Anoniem187

Bericht 26 Sep 2016 12:16

Re: iPad reparatie?

Apple store inderdaad!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Sep 2016 12:52

Re: iPad reparatie?

De Apple Store zit alleem in A'dam en Haarlem dus is voor veel mensen niet erg praktisch. Ik bedoel zo'n winkeltje waar ze ook hoesjes verkopem en reparaties uitvoeren. Meestal zijn de eigenaren van buitenlandse komaf. Het zou natuurlijk ook kunnen dat je oplader kapot is.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 26 Sep 2016 12:54

Re: iPad reparatie?

Den Haag ook, Lady!
Wist niet dat ze maar op zo weinig plaatsen zitten.
<<

Anoniem198

Bericht 26 Sep 2016 13:05

Re: iPad reparatie?

MediaMarkt doet ook reparaties of wellicht zit Amac bij je in de buurt.
Dat is een premium reseller van Apple.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 26 Sep 2016 13:33

Re: iPad reparatie?

Wij hebben in Dordrecht ook een Apple Store zitten.
<<

Anoniem193

Bericht 26 Sep 2016 13:45

Re: iPad reparatie?

Er zijn door het hele land officiele apple service providers.
<<

anoniem203

Bericht 27 Sep 2016 20:36

Re: iPad reparatie?

Is de lader een officiele van Apple?
<<

Pitty

Bericht 27 Sep 2016 20:50

Re: iPad reparatie?

Hoe het afliep... Vanmorgen naar de plaatselijke winkel geweest, daar werd me aangeraden om na de Apple store te gaan. Maarrrrr, hij deed een harde reset (wat ik zelf ook thuis al deed zonder resultaat) en hij doet het weer! :banaan:

Volgende week toch even naar het iCentre in Groningen gaan, want het ding vertoont wel wat kuren.

Maar voor nu: weer tv kijken! (Wij streamen alles)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers