Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sinterklaascadeaus voor de kinderen 2016

<<

Maan

Kletskop

Berichten: 795

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 07 Sep 2017 21:46

Re: Sinterklaascadeaus voor de kinderen 2016

Studiebol, is Lego van Aliexpress origineel of namaak? Het scheelt wel erg in prijs.

Onze kinderen krijgen nooit zoveel speelgoed met Sinterklaas. Voor komend jaar kopen we een mooie tipi-tent, omdat ze graag in een tent in de woonkamer spelen. En dan allebei nog 1 cadeautje er naast, Lego of Playmobil.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 07 Sep 2017 21:49

Re: Sinterklaascadeaus voor de kinderen 2016

Hasse geen idee eigenlijk ik heb geen lego friends uit nederland. Maar het functioneert prima. Het wordt zonder doos geleverd maar wel met een boekje hoe je het moet maken. En die zien er eigenlijk ook gewoon uit.

Denk dat het niet echt echt origineel is maar gewoon goede namaak.
:heart: :heart: 2011
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 07 Sep 2017 22:06

Re: Sinterklaascadeaus voor de kinderen 2016

Waarschijnlijk is het van lepin (een soort namaak lego, die echt qua uiterlijk precies op de lego sets lijkt). Ze maken hele sets bijna identiek na. Maar geef mij maar de echte lego.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 08 Sep 2017 06:56

Re: Sinterklaascadeaus voor de kinderen 2016

Lego van aliexpress is namaak inderdaad. Mijn dochter heeft wat echte Lego, maar ook een aantal sets van aliexpress. Het is op sommige gebieden iets minder van kwaliteit heb ik gemerkt, maar mijn dochter vindt al haar Lego even mooi en leuk. Dus hier zeker geen spijt van de sets die van aliexpress komen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Sep 2017 12:39

Re: Sinterklaascadeaus voor de kinderen 2016

Munk waarom wil jij de echte lego? Merk je verschil?

Nogmaals wij hebben geen echt in huis dus ik zie het verschil (nog) niet.
:heart: :heart: 2011
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 08 Sep 2017 13:00

Re: Sinterklaascadeaus voor de kinderen 2016

De gewone lego is dus wel te combineren met lego van aliexpress? Ik wil dochter ook lego geven, en had bij aliexpress ook wat gevonden. Maar t moet dadelijk niet zo zijn dat ze van mij via aliexpress krijgt en van oma bijv 'gewone' en dat dat niet in 1 bak samen kan om mee te spelen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Sep 2017 08:42

Re: Sinterklaascadeaus voor de kinderen 2016

Elsa dat weet ik niet, wij hebben geen echte lego.
:heart: :heart: 2011
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 09 Sep 2017 10:59

Re: Sinterklaascadeaus voor de kinderen 2016

Het is te combineren hoor, mijn dochter heeft zowel originele als van aliexpress. Alleen bij de echte Lego staat het merk op de steentjes en bij die van Ali niet, maar daar merk je niks van met spelen ;)

Het enige wat ik vind is dat stickers soms van wat mindere kwaliteit zijn en er is hier al een elke dingetje afgebroken bij de neppe (geen steentjes maar accessoires). Maar dan nog minimaal, dus wat dat betreft zou ik rustig nog meer via Ali kopen als het zo uitkomt.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron