Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tony Chocolonely

<<

Anoniem282

Bericht 26 Dec 2016 19:17

Re: Tony Chocolonely

Ik ben benieuwd, Sublimo. :) Heb 'm hier ook liggen!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 26 Dec 2016 19:57

Re: Tony Chocolonely

Hier ligt hij ook, ben benieuwd.
2015 💙
<<

Anoniem331

Bericht 26 Dec 2016 20:04

Re: Tony Chocolonely

Volgens mijn broer was die met gluhwein echt niet lekker. Ik heb voor vanavond nog een zeezout Caramel liggen. Het leek de kinderen ook wel lekker, maar ik heb ze wijs gemaakt dat het alleen voor grote mensen is. En grappig genoeg trapten ze er ook nog in :)
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 26 Dec 2016 20:56

Re: Tony Chocolonely

Haha, Popcorn. Die reep moet je ook helemaal niet willen delen :wink:
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 27 Dec 2016 13:14

Re: Tony Chocolonely

Ik heb net een paar stukjes amandel en zeezout gegeten. Die vind ik te zout, ik vind juist de combi met het zoete van de karamel erg lekker!

Ik heb ook de wit met framboos gehad, die was lekker! De kleur hadden ze wel wat aan mogen doen van mij. Doet me denken aan die ene tandpasta, parodontax denk ik?
<<

Anoniem210

Bericht 27 Dec 2016 14:06

Re: Tony Chocolonely

Haha popcorn!

Ik heb met kerst de reep met cola gekregen en ik vond hem echt verrassend lekker.
Ik wil de witte met framboos ook graag proeven maar kom hem nergens tegen, helaas.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 27 Dec 2016 15:40

Re: Tony Chocolonely

Ik heb wit met framboos bij de Wereldwinkel gekocht. Al zou ik de WW in Zwolle overslaan, die vragen 3,50/3,95 per reep.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 27 Dec 2016 17:39

Re: Tony Chocolonely

Dat zijn normale prijzen voor specials, girli. Ik heb gisteren een witte reep met wortel en walnoot gekregen. Straks testen!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 27 Dec 2016 17:44

Re: Tony Chocolonely

Ik heb nog nooit een reep Tony Chocolonely op, maar had in mijn kerstpakket van het forum een reep met hazelnoot liggen.
2012 & 2016
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 27 Dec 2016 18:20

Re: Tony Chocolonely

Skyler schreef:Dat zijn normale prijzen voor specials, girli. Ik heb gisteren een witte reep met wortel en walnoot gekregen. Straks testen!
Dat ben ik niet met je eens. Bij "mijn" WW in Groningen betaal ik voor specials altijd 2,95. Daarnaast kost een gewone reep (puur, melk etc.) daar rond tussen 2,65 (hetzelfde als bij de AH). Dus ik vind dat als je 3,50 voor een normale reep vraagt en 3,95 voor een specials reep, je duur bent.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Dec 2016 19:25

Re: Tony Chocolonely

Ja dat is best prijzig!

Ik heb van mijn Secret Santa Suus een melk kaneelbiscuit gekregen en die wilde ik eigenlijk zelf al kopen (maarja al veel te veel chocolade gehad etc. etc.) maar nu kan ik 'm toch proeven! Jeej!
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 27 Dec 2016 19:34

Re: Tony Chocolonely

He wat grappig dat de prijzen in het noorden dan duidelijk lager liggen dan dat ik hier gewend ben. Toch eens op letten in andere regio's.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Dec 2016 19:37

Re: Tony Chocolonely

Skyler schreef:He wat grappig dat de prijzen in het noorden dan duidelijk lager liggen dan dat ik hier gewend ben. Toch eens op letten in andere regio's.

Ik ben hier bij een woonwinkeltje waar ze Tony's verkopen ook duur uit. De gewone zitten tegen de €3 of zelfs erover?? en de specials bijna op €4 dacht ik.
<<

Anoniem244

Bericht 28 Dec 2016 00:45

Re: Tony Chocolonely

girli schreef:Ik heb wit met framboos bij de Wereldwinkel gekocht. Al zou ik de WW in Zwolle overslaan, die vragen 3,50/3,95 per reep.


Dit heb ik ook voor de Tony witte chocola framboos betaald. Ook bij de ww. In delft
De limited / speciale zijn sowieso wat duurder,
Misschien dat de witte sowieso duurder is
<<

Anoniem282

Bericht 28 Dec 2016 00:54

Re: Tony Chocolonely

Ik heb de Kerstreep geprobeerd en vind 'm niet vies. Zou niet nog zo'n reep kopen, maar lust het wel. :)
<<

Anoniem210

Bericht 28 Dec 2016 01:08

Re: Tony Chocolonely

De ww is een goede tip. Daar ga ik morgen kijken.

Die is met Glühwein toch Guattari?
<<

Anoniem282

Bericht 28 Dec 2016 11:37

Re: Tony Chocolonely

Ja, klopt! :)
<<

Anoniem210

Bericht 28 Dec 2016 19:20

Re: Tony Chocolonely

Ik heb de witte met framboos en knettersuiker gevonden! Zo blij als een kind.
Nu wachten tot zaterdag. Dan mag ik hem proeven. :cheers:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Dec 2016 17:05

Re: Tony Chocolonely

Lennox schreef:Ik heb de witte met framboos en knettersuiker gevonden! Zo blij als een kind.
Nu wachten tot zaterdag. Dan mag ik hem proeven. :cheers:


Ik ben die nu aan het eten en dat geknetter is echt raar joh!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem210

Bericht 29 Dec 2016 17:41

Re: Tony Chocolonely

Bliss schreef:
Lennox schreef:Ik heb de witte met framboos en knettersuiker gevonden! Zo blij als een kind.
Nu wachten tot zaterdag. Dan mag ik hem proeven. :cheers:


Ik ben die nu aan het eten en dat geknetter is echt raar joh!


Haha vet leuk! Ik heb de bruine met cola al geproefd. Die heeft ook van dat knettersuiker.
Vroeger had je van die ijsjes met knettersuiker. Dat was echt mijn favoriete ijsje, mede vanwege de knettersuiker.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 29 Dec 2016 19:39

Re: Tony Chocolonely

Ik heb de versie met wortel en walnoot inmiddels geproefd, maar ik ben er niet zo kapot van. Er lijkt haast iets van een pepertje in te zitten. Een tamelijk specifieke smaak, niet mijn ding. Mijn absolute favoriet blijft de karamel/zeezout.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 02 Jan 2017 21:08

Re: Tony Chocolonely

Dat vind ik ook! Ik heb de meeste smaken wel geprobeerd en de favoriet blijft toch de karamel/zeezout.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 03 Jan 2017 13:53

Re: Tony Chocolonely

Ik las vandaag in Viva dat er nu ook bier op de markt is van Tony's. Een samenwerking met de Amsterdamse Brouwerij De Prael. Het bier draagt de naam Tony's Stout en is tijdelijk verkrijgbaar via o.a. Marqt, Gall en Gall, Mitra en een aantal AH's. Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Toch eens zien of ik een flesje kan bemachtigen. Zouden jullie dit bier willen proberen?
<<

Anoniem286

Bericht 03 Jan 2017 15:07

Re: Tony Chocolonely

Oh dat klinkt wel leuk Skyler, dat zou ik inderdaad ook wel willen. Maarja om daarvoor speciaal naar 1 van die winkels te gaan.. ik kom daar eigenlijk nooit. Dus het zal er waarschijnlijk niet van komen.
Mijn Gluhwein reep is nog steeds niet aangebroken, ben inmiddels ook met de weightwatchers begonnen dus hij zal nog wel even dicht blijven :D
<<

Anoniem244

Bericht 03 Jan 2017 21:51

Re: Tony Chocolonely

O wat leuk, daar ben ik ook benieuwd naar :-)
Hou sowieso van speciaal biertjes
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers