Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tony Chocolonely

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 03 Jan 2017 23:46

Re: Tony Chocolonely

Ik lust zowel geen bier als chocolade, maar het lijkt mij wel een leuk cadeautje! Heeft iemand het al geproefd? :smile:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

anoniem213

Bericht 03 Jan 2017 23:56

Re: Tony Chocolonely

Reva schreef:Ik lust zowel geen bier als chocolade, maar het lijkt mij wel een leuk cadeautje! Heeft iemand het al geproefd? :smile:

Je mag het mij wel cadeau doen, dan proef ik het voor je!
<<

Anoniem243

Bericht 04 Jan 2017 15:25

Re: Tony Chocolonely

Ik lust geen bier, maar ben toch ook wel benieuwd, haha. Dit topic is echt niet goed voor mij....
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jan 2017 15:29

Re: Tony Chocolonely

Skyler schreef:Ik las vandaag in Viva dat er nu ook bier op de markt is van Tony's. Een samenwerking met de Amsterdamse Brouwerij De Prael. Het bier draagt de naam Tony's Stout en is tijdelijk verkrijgbaar via o.a. Marqt, Gall en Gall, Mitra en een aantal AH's. Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Toch eens zien of ik een flesje kan bemachtigen. Zouden jullie dit bier willen proberen?


Die zou ik ook wel willen proberen!
Let's discover the world together.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 04 Jan 2017 19:14

Re: Tony Chocolonely

Ik denk dat mijn vriend dat wel zou willen proberen! Nu nog op zoek naar een verkooppunt.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Jan 2017 20:44

Re: Tony Chocolonely

Cotton schreef:Ja dat is best prijzig!

Ik heb van mijn Secret Santa Suus een melk kaneelbiscuit gekregen en die wilde ik eigenlijk zelf al kopen (maarja al veel te veel chocolade gehad etc. etc.) maar nu kan ik 'm toch proeven! Jeej!

Beetje laat, haha, maar vond je hem lekker? Het was toch wel mijn favo, maar mag geen chocola meer kopen :wink:

Die wit met framboos en knettersuiker heb ik ook gekregen, maar vind hem niet geweldig. Niet vies hoor en dat geknetter vind ik wel grappig, maar doen al bijna een maand met een reep en dat lukt me met andere chocola nooit :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jan 2017 20:50

Re: Tony Chocolonely

Suus schreef:
Cotton schreef:Ja dat is best prijzig!

Ik heb van mijn Secret Santa Suus een melk kaneelbiscuit gekregen en die wilde ik eigenlijk zelf al kopen (maarja al veel te veel chocolade gehad etc. etc.) maar nu kan ik 'm toch proeven! Jeej!

Beetje laat, haha, maar vond je hem lekker? Het was toch wel mijn favo, maar mag geen chocola meer kopen :wink:

Die wit met framboos en knettersuiker heb ik ook gekregen, maar vind hem niet geweldig. Niet vies hoor en dat geknetter vind ik wel grappig, maar doen al bijna een maand met een reep en dat lukt me met andere chocola nooit :smile:

Jaaa super lekker. Maar ik mag nu ook geen nieuwe chocola meer. :P
<<

Anoniem286

Bericht 08 Jan 2017 15:22

Re: Tony Chocolonely

Nou ik heb de gluhwein Tony geproefd, echt helemaal niet lekker. Dus de reep is in de prullenbak beland.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 10 Jan 2017 23:35

Re: Tony Chocolonely

Jammer, Highway! Dat had ik met de witte reep met wortel, die heb ik gedoneerd aan een familielid.

Heeft iemand het bier al gespot? Ik ben vanavond gaan kijken bij de grootste AH in mijn woonplaats, maar helaas.
<<

Minty

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 55

Geregistreerd: 15 Jun 2016 22:09

Bericht 11 Jan 2017 12:33

Re: Tony Chocolonely

Nog niet gespot! Misschien al wel bij de Wereldwinkel of Bijenkorf?
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 11 Jan 2017 13:30

Re: Tony Chocolonely

Daar schijnt het niet verkocht te worden. Verkooppartners zijn tot nu toe Marqt, Gall en Gall, Mitra en een aantal AH's.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers