Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nog één dag en dan... tijd voor weekend!

<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 23 Sep 2016 13:33

Re: Nog één dag en dan... tijd voor weekend!

Vandaag heb ik gewerkt, nu ff huishouden doen. Vanavond zullen er vast vrienden langskomen en anders blijven we lekker op de bank. Morgen moet ik eerst werken, in de middag een verjaardag en 's avonds gaat mijn man door naar een volgende verjaardag. Ik moet zondag om 7 uur weer werken dus ik blijf thuis met de kinderen. Voor zondag nog geen plannen, naast dat ik moet werken tot 14 uur.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 23 Sep 2016 14:44

Re: Nog één dag en dan... tijd voor weekend!

Vandaag wat wasjes gedraaid en bezig geweest in het huishouden. Nog even op het terras gezeten met mijn beste vriendin.
Morgen ga ik met mijn vriend naar Avifauna. Ben benieuwd, erg lang geleden dat ik er ben geweest (20 jaar, ik voel me oud :P)
En voor zondag niet echt plannen voor als nog. We zien dan wel!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 23 Sep 2016 15:26

Re: Nog één dag en dan... tijd voor weekend!

Ik heb heerlijk nog vakantie t/m dinsdag. Wij hebben amper iets gepland en ik ga lekker een beetje aanrommelen in huis. Misschien gaan we nog een dagje naar Amsterdam. We zien het allemaal wel.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 23 Sep 2016 15:55

Re: Nog één dag en dan... tijd voor weekend!

Ik moet morgen werken van 10.00-14.00. Verder geen plannen voor het weekend.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 23 Sep 2016 20:02

Re: Nog één dag en dan... tijd voor weekend!

Best een werkweekend heb je zo Katie, met werken en in huis aan de slag moeten.

Nog een plekje voor Sara Kroos kunnen krijgen Winegum?

Succes met tekenen Pompoen! Balen dat het kdv geen plek had!

Fijne vakantie Jip!

Succes met de loop zondag Snirp!

Wij gaan morgen eindelijk een babykamer kopen! We zijn eruit welke we willen, dus nu maar even actie ondernemen. Verder babyshoppen stellen we nog even een weekje uit, folder van de mama mazzelden lag in de bus net.
Verder gaat mijn man een 5km loop doen ter voorbereiding op de 10km loop die hij volgende week doet, D. en ik gaan even kijken.

Voor zondag hebben we nog geen plannen, maar we zullen in het weekend ook wel het nodige aan het huishouden doen en ik wil aan de slag met het opruimen in wat de babykamer gaat worden.

Maandag heb ik met een oud-collega afgesproken, gezellig even borrelen, en dinsdag hoop ik met D. naar de dierentuin te gaan, we hebben nog zoveel dagje uit korting liggen :).
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 23 Sep 2016 20:11

Re: Nog één dag en dan... tijd voor weekend!

Zo ik heb ook lekker weekend!
Vanavond heb ik boodschappen gedaan en nu ben ik lekker nog een poosje alleen thuis.
Morgen ga ik lekker uitslapen, iets aan de studie doen en s'avonds komen er vrienden langs.
Zondag hebben we nog geen plannen, ik denk dat we lekker een dagje thuis blijven. Misschien ga ik nog even langs mijn oma.

Fijn weekend allemaal!
<<

anoniem203

Bericht 23 Sep 2016 20:15

Re: Nog één dag en dan... tijd voor weekend!

Ik ga morgenochtend of middag even met de kinderen naar de markt en een ijsje eten en in de middag even de was wegwerken. 's Avonds ga ik uit eten met wat vriendinnen.

Zondag uitslapen. Heb echt een dukke week achter de rug en ik ben echt toe aan 2 uurtjes extra slaap. Daarna even langs mijn ouders en later op de middag maar een verjaardag van het kindje van een vriendin.

Vandaag heb ik een ochtend gewerkt, boodschappen gedaan en rondje winkels gehad en nu lig ik met één oog tv te kijken en te forummen. Mijn man is net thuis van zijn werk en ik blijf nog een half uurtje op en ga dan m'n bed opzoeken. Ik ben echt zo moe.. :sleep:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 23 Sep 2016 20:18

Re: Nog één dag en dan... tijd voor weekend!

Vandaag gesport en een beetje in huis bezig geweest.
Morgen ga ik even de stad in (moe oa naar de Hunkemoller en boodschappen doen). Man moet dan nog werken, waardoor het vaak nog niet echt als weekend voelt.
Zondag hebben we een verjaardag en dan is het weekend alweer voorbij! :o
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem282

Bericht 23 Sep 2016 20:37

Re: Nog één dag en dan... tijd voor weekend!

Vandaag liep wat anders dan op de planning stond: ik had een beetje last van een kater. Vanmiddag nog wel alles kunnen inlezen voor een functie waarop ik wil solliciteren en twee referenten geregeld die aanbevelingsbrief willen schrijven. Nu nog even Netflixen en op de bank hangen.
Zaterdag: laatste deel rootsreis plannen en lunchen in de stad. 's Avonds sollicitatiebrief aan beginnen.
Zondag: sollicitatiebrief afmaken en als ik op tijd klaar nog even naar m'n zus.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 24 Sep 2016 07:09

Re: Nog één dag en dan... tijd voor weekend!

Ik heb nog vakantie!

Gisteren: Eerst naar de kapper, toen naar Giethoorn met een vriendin. 's Avonds naar de bouwmarkt en even langs mijn ouders.

Vandaag: Thuis even wat dingen regelen, vanmiddag de hele middag op het korfbalveld aanwezig. Vanavond lekker niets doen!

Morgen: Ik hoop even motorrijden met mijn man.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 24 Sep 2016 08:19

Re: Nog één dag en dan... tijd voor weekend!

Rondje Hema, Prenatal en Kruidvat om de babyuitzetlijst wat verder aan te vullen.
Verder lekker relaxen om op te laden voor de laatste twee weken werken!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Sep 2016 11:28

Re: Nog één dag en dan... tijd voor weekend!

Ik ga slapen.
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron