Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Egypte in December temperatuur.

<<

caribbeanlover

Bericht 29 Sep 2016 21:17

Re: Egypte in December temperatuur.

Maple schreef:At is jullie prijsklasse? En wat zijn jullie wensen/eisen? Misschien kunnen we meezoeken?


Tot € 1000,00 voor ons samen en dan all in. We zitten nu eronder en goedkoper is er niet zei de reisorganisatie. Lief dat je meedenkt, maar vrees dat het geen zin heeft omdat dit het goedkoopste is.
<<

Anoniem315

Bericht 29 Sep 2016 21:19

Re: Egypte in December temperatuur.

Dat is ook mijn gedachte. En ik zou me niet te veel vastpinnen op Egypte. Er is vast ook iets anders in jullie prijsklasse te vinden.

Edit: Oh, voor dat bedrag moet er wel iets zijn te vinden..
<<

Anoniem184

Bericht 30 Sep 2016 04:22

Re: Egypte in December temperatuur.

In december? Ik wel zeker dat dat moet lukken in jullie prijsklasse. Tenzij je met de feestdagen weg wilt, dan misschien niet. Ik ga later vandaag eens zoeken.
<<

Anoniem245

Bericht 30 Sep 2016 06:59

Re: Egypte in December temperatuur.

Vrienden zijn van de zomer in Egypte geweest, en zij hebben geen fijne vakantie gehad. In de resorts is het prima te doen, al merkten ze wel dat het personeel minder vriendelijk was dan voorgaande jaren, maar zodra ze een stap buiten het resort zetten voelden ze zich ongemakkelijk met alle maatregelen, militairen etc.
Ik zou sowieso niet die kant op gaan, Turkije bijvoorbeeld ook niet.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 30 Sep 2016 07:23

Re: Egypte in December temperatuur.

Mijn zusje is net terug uit Egypte, Marsa Alam. Zij heeft een fijne vakantie gehad. Ze hebben geen excursies de woestijn in gemaakt of iets dergelijks, buiten het resort is het niet overal even veilig. Dit werd door het resort zelf ook afgeraden. Maar ze zijn gewoon lekker op het resort gebleven. Voor zo'n 8 dagen lijkt mij dat ook prima. Resort, strand en snorkelen. Mijn moeder heeft, na de ervaring van mijn zusje, zojuist een lastminute geboekt naar Marsa Alam voor over twee weken.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Sep 2016 15:36

Re: Egypte in December temperatuur.

Exogenesis schreef:Dat is ook mijn gedachte. En ik zou me niet te veel vastpinnen op Egypte. Er is vast ook iets anders in jullie prijsklasse te vinden.

Edit: Oh, voor dat bedrag moet er wel iets zijn te vinden..


Heb al gekeken en helaas. We willen met kerst weg was ik vergeten te zeggen.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Sep 2016 15:37

Re: Egypte in December temperatuur.

Maple schreef:In december? Ik wel zeker dat dat moet lukken in jullie prijsklasse. Tenzij je met de feestdagen weg wilt, dan misschien niet. Ik ga later vandaag eens zoeken.



Super lief van je :hulde: . We willen met kerst dus dit is echt het goedkoopste dat scheelt jou zoeken.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Sep 2016 15:39

Re: Egypte in December temperatuur.

Parisienne schreef:Mijn zusje is net terug uit Egypte, Marsa Alam. Zij heeft een fijne vakantie gehad. Ze hebben geen excursies de woestijn in gemaakt of iets dergelijks, buiten het resort is het niet overal even veilig. Dit werd door het resort zelf ook afgeraden. Maar ze zijn gewoon lekker op het resort gebleven. Voor zo'n 8 dagen lijkt mij dat ook prima. Resort, strand en snorkelen. Mijn moeder heeft, na de ervaring van mijn zusje, zojuist een lastminute geboekt naar Marsa Alam voor over twee weken.



Wij gaan ook naar Marsa Alam, daar is het te doen. We zitten vlakbij Port Ghalib dat is een havenstadje wat leuk is hopelijk dus daar kan je zo naartoe lopen. Verder zijn we niks van plan omdat je daar heel lang moet rijden wil je iets zien.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 30 Sep 2016 15:51

Re: Egypte in December temperatuur.

Ik ben in Port Ghalib geweest, maar stel je er niet al te veel van voor. Er is weinig te doen. El Gouna is wat dat betreft interessanter...
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem253

Bericht 30 Sep 2016 17:45

Re: Egypte in December temperatuur.

Even offtopic: ik ben benieuwd wat je van Jamaica vond CBL?
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Sep 2016 22:55

Re: Egypte in December temperatuur.

KOL schreef:Ik ben in Port Ghalib geweest, maar stel je er niet al te veel van voor. Er is weinig te doen. El Gouna is wat dat betreft interessanter...



Ach we zijn naast luieren toch niks van plan en dan is het een leuke afleiding om ergens anders te zijn dan het resort/hotel. Dat er niet veel aan is vinden wij niet erg, dan zijn we er iig even uit geweest. Het ligt aan de overkant van het hotel dus lekker dichtbij.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Sep 2016 23:06

Re: Egypte in December temperatuur.

Champagne schreef:Even offtopic: ik ben benieuwd wat je van Jamaica vond CBL?


Het was echt geweldig! Wilde eigenlijk niet reageren, maar in tegenstelling tot jou reageer ik wel. Ik heb je meerdere keren gevraagd om foto's van Jamaica en dat heb je zeker weten gelezen. Je bent niet verplicht om dat te doen en ook niet om te reageren. Het zou je sieren als je dat wel had gedaan. Ik had ook gezegd dat als je het niet wilde een simpel dat wil ik liever niet zonder uitleg voldoende was. Op die manier was het dan duidelijk geweest.
Sorry, maar dat vind ik echt jammer dat je niet even de moeite hebt genomen om te reageren. Vind het dan ook vrij apart dat je vraagt hoe het was, maar oke. Vandaar ook mijn korte reactie, maar dat is iig meer dan niet reageren.
Je mag het opvatten hoe je het wilt, maar ik had dat niet van je verwacht zeker na de mooie verhalen/ervaringen van je.................jammer!
<<

Anoniem253

Bericht 30 Sep 2016 23:17

Re: Egypte in December temperatuur.

Omg :palm:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 01 Okt 2016 00:06

Re: Egypte in December temperatuur.

Pfff ik helemaal dat topic over Jamaica opzoeken, blijkt dat champagne gewoon dat hele topic lang gezellig heeft mee zitten kletsen en tips heeft lopen geven aan CBL. Dat viel een beetje tegen dus.
#teammaple🍁
<<

anoniem213

Bericht 01 Okt 2016 00:13

Re: Egypte in December temperatuur.

Urban Naked schreef:Pfff ik helemaal dat topic over Jamaica opzoeken, blijkt dat champagne gewoon dat hele topic lang gezellig heeft mee zitten kletsen en tips heeft lopen geven aan CBL. Dat viel een beetje tegen dus.

Kun je zo doen, maar geen foto te zien hoor.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 01 Okt 2016 00:15

Re: Egypte in December temperatuur.

Da's wel karig inderdaad :(
#teammaple🍁
<<

Anoniem184

Bericht 01 Okt 2016 03:51

Re: Egypte in December temperatuur.

Soooooo, het stinkt hier naar ondankbaarheid zeg!
<<

Anoniem253

Bericht 01 Okt 2016 05:04

Re: Egypte in December temperatuur.

June schreef:
Urban Naked schreef:Pfff ik helemaal dat topic over Jamaica opzoeken, blijkt dat champagne gewoon dat hele topic lang gezellig heeft mee zitten kletsen en tips heeft lopen geven aan CBL. Dat viel een beetje tegen dus.

Kun je zo doen, maar geen foto te zien hoor.

Die zijn weggehaald ivm herkenbaarheid, ik laat foto's nooit staan. Maar goed maakt verder ook niet uit, was benieuwd of ze een leuke tijd gehad heeft in het hotel. Maar als het zo moet dan interesseerd het me ook helemaal niks :smile: .
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Okt 2016 10:57

Re: Egypte in December temperatuur.

Ik heb je meerdere pm's gestuurd daar weet je dondersgoed vanaf dus je hoeft het excuus van dat je foto's in dat topic weg zijn niet te gebruiken. Oh en ik had het in meerdere topics gevraagd dus het verwijderen van je foto's gaat dan ook op. Fijne dag nog!
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 01 Okt 2016 14:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Okt 2016 10:58

Re: Egypte in December temperatuur.

Maple schreef:Soooooo, het stinkt hier naar ondankbaarheid zeg!



Nee hoor.
<<

Anoniem184

Bericht 01 Okt 2016 12:50

Re: Egypte in December temperatuur.

Waar zijn jouw foto's van Jamaica? Die wil ik ook wel zien. Ik bedoel, als jij vindt dat je recht hebt op de foto's van Champagne, dan mag ik wel vinden dat ik recht heb op de jouwe, toch?


En ja, je bent wel ondankbaar. En niet zo'n beetje ook.
<<

Anoniem315

Bericht 01 Okt 2016 13:51

Re: Egypte in December temperatuur.

Hahaha! Lovely :)

Ontopic: oei ja, met de kerstdagen is alles duur. Nou ja, ik zou gewoon gaan dan. De hele wereld is onrustig en een aanslag kan overal gepleegd worden.

Je kunt trouwens ook naar een resort in Nederland gaan voor een paar dagen en daar lekker de sauna in gaan of in een verwarmd zwembad bubbelen? Of vind je het niet leuk om in NL op vakantie te gaan? De Ardennen zijn ook erg leuk en niet duur...
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Okt 2016 14:43

Re: Egypte in December temperatuur.

Maple schreef:Waar zijn jouw foto's van Jamaica? Die wil ik ook wel zien. Ik bedoel, als jij vindt dat je recht hebt op de foto's van Champagne, dan mag ik wel vinden dat ik recht heb op de jouwe, toch?


En ja, je bent wel ondankbaar. En niet zo'n beetje ook.


Je moet beter leren lezen! Heb nergens gezegd dat ik er recht op heb! Bij deze mijn antwoord omdat ik wel antwoord geef...........ik ga geen foto's plaatsen. Ik ben niet ondankbaar vraag alleen waarom ze niet heeft gereageerd.
Dat ik zeker niet ondankbaar ben is omdat ik haar toen gewoon bedankt heb voor de foto's die ze had geplaatst. Snap overigens niet hoe men je kan herkennen als je er zelf niet op staat.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 01 Okt 2016 17:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Okt 2016 14:43

Re: Egypte in December temperatuur.

Exogenesis schreef:Hahaha! Lovely :)

Ontopic: oei ja, met de kerstdagen is alles duur. Nou ja, ik zou gewoon gaan dan. De hele wereld is onrustig en een aanslag kan overal gepleegd worden.

Je kunt trouwens ook naar een resort in Nederland gaan voor een paar dagen en daar lekker de sauna in gaan of in een verwarmd zwembad bubbelen? Of vind je het niet leuk om in NL op vakantie te gaan? De Ardennen zijn ook erg leuk en niet duur...


Dank je voor de tips, maar dan kan ik net zo goed thuis blijven qua weer hahaha. Ik wil wel zon!
<<

Anoniem282

Bericht 01 Okt 2016 23:53

Re: Egypte in December temperatuur.

caribbeanlover schreef:Ik heb je meerdere pm's gestuurd daar weet je dondersgoed vanaf dus je hoeft het excuus van dat je foto's in dat topic weg zijn niet te gebruiken. Oh en ik had het in meerdere topics gevraagd dus het verwijderen van je foto's gaat dan ook op. Fijne dag nog!


Haha, serieus? Na 1x vragen of hooguit 2x, bleef je volhouden? Gaat het toch niet altijd op dat de aanhouder wint. Een simpele nee en dan geen uitleg geven, was Champagne nooit mee weggekomen. Ik heb je er iig nog nooit op kunnen betrappen dat je genoegen neemt met een antwoord dat jou niet zint.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers