Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

<<

Anoniem205

Bericht 22 Sep 2016 08:38

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Zoon kreeg de regenboog van Grimm. Sinds een maand of 6 wordt daar echt mee gespeeld, daarvoor nog niet.
Dit jaar krijgt zoon een houten werkbankje.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 22 Sep 2016 08:42

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

E kreeg een fornuisje met pannetjes erbij, Y een huis van Little People.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 22 Sep 2016 10:59

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

De oudste was niet normaal verwend met 1 jaar.
Van ons kreeg ze het Little People geluidenhuis. House sounds ofzo.
En ze kreeg een grote Hello Kitty duplo trein met spoor en station enzo.
Van familie en vrienden kreeg ze:
- een driewieler met duwstang
- een loopauto
- kleding
- ikea keuken
- v tech boomhuis
- allemaal kleiner speelgoed.
Voor haar tweede verjaardag wisten we daardoor al bijna niet wat we moesten kopen.
De jongste wordt over 5 weken 1 jaar. We kopen maar niets. Ze heeft geen flauw benul en we hebben alles al.
Ze kreeg zomaar laatst de vtech babywalker om achter te lopen. We weten dus niks. Het is hier al net Bart Smit.
04-2014
10-2015
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 22 Sep 2016 19:31

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Milou: heeft jouw oudste niet door dat haar zusje jarig is? Mijn oudste dochter is 2,5 jaar en zij begrijpt echt al wel dat er bij een verjaardag cadeautjes horen. Zij zou niet snappen waarom haar zusje geen cadeautje krijgt op haar verjaardag.

On topic:
Mijn oudste dochter kreeg van ons het huis van duplo voor haar eerste verjaardag.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 22 Sep 2016 20:39

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Mmm das een goeie. Ze zou het dan alleen maar leuk vinden om zelf alle cadeautjes open te maken haha.
Denk dat ik de ballenblazende olifant dan geef, daar lag ze laatst helemaal in een deuk van bij een ander.
En verder wordt hier alles gebruikt van elkaar om mee te spelen.
04-2014
10-2015
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 794

Geregistreerd: 29 Jul 2016 12:50

Bericht 22 Sep 2016 20:58

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Een kind van 1 snapt nog niet dat hij jarig is, daar ben ik het wel mee eens. Maar desondanks had ik die eerste verjaardagscadeautje van onszelf niet willen missen. 's Ochtends samen in bed zingen en een eerste cadeautje en dan later beneden een groter cadeau. Beide kinderen vonden het prachtig en reageerden heel verwonderd en blij. Ik vond dat heel leuk.

Voor een eerste verjaardag zou ik wel iets kiezen waar het kind wat langer wat aan heeft, dus eigenlijk speelgoed voor als hij wat ouder is. Zo'n speelkeukentje bijvoorbeeld, echt rollenspel wordt nog niet gedaan op die leeftijd, maar deurtjes openen en dichtdoen en met de pannetjes rommelen is ook al heel leuk. Mijn ervaring is dat er met zulk speelgoed veel meer gespeeld wordt dan het typisch op de leeftijd van 1 jaar gerichte speelgoed.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 23 Sep 2016 06:00

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Hij kreeg een loop/blokkenkar van ons. Wordt nog steeds bijna dagelijks mee gespeeld en hij heeft er mee leren lopen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels