Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 19 Sep 2016 20:33

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Wij hebben van de opa's en oma's de wishbonebike gekregen en hij kon er meteen al wel een beetje op, maar nu scheurt 'ie er echt al mee door de straat hoor! (als 3-wieler dan he:)) Dus zeker aanrader! Wij hebben 'm zelf Grimms regenboog gegeven en dat is voor ons monster juist weer net wat te vroeg. Hij smijt er vooral mee, en speelt er zeker niet lief mee haha :D Ook een keukentje had hier al goed gekund, als ik zie hoe hij daar bij anderen mee speelt.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 19 Sep 2016 20:39

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Wij hebben E. de loopfiets van Angels & Bandits gegeven, die F. van Uffe ook heeft. Wij hebben de blanco houten versie zeg maar. Echt een leuk ding! De laagste stand was hier te laag, dus 1 standje hoger gezet en dat is helemaal goed. Echt tempo heeft ze nog niet, haha, maar ze vind hem wel leuk!

Van mijn ouders heeft ze zo'n driewieler met duwstang gekregen. Ook een groot succes. Ik vind het duwen alleen niet heel handig, haha. Bochtjes draaien is toch best lastig als het voorwiel vast staat zodat baby niet steeds met het stuur de fiets om kan gooien :wink:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem243

Bericht 19 Sep 2016 20:54

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Wij vonden het zelf met de eerste verjaardag nog niet zo nodig een heel groot en duur cadeau te geven dus zoon heeft een speelgoed 'Ark van Noach' gekregen van ons; http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/speelgo ... GwodZVQKUw Was meteen een hit.

Daarnaast hebben we nog een handpop en vingerpoppetjes van de Ikea gegeven omdat hij dat toen erg leuk vond.

Ook kreeg hij van familie een loopfietsje en een loopquad :thumbup: Daar heeft hij het eerste half jaar bijna niets mee gedaan maar inmiddels speelt hij er af en toe mee.

Andere cadeaus die hij kreeg: puzzels (heeft hij vanaf zijn verjaardag tot nu vrijwel dagelijks mee gespeeld, de puzzelkampioen), badspeelgoed, boeken (o.a. Jip en Janneke complete voorleesboek), duplo basisset, blokkenkar.
<<

Heksenketel

Kwebbel

Berichten: 277

Geregistreerd: 13 Sep 2016 21:43

Bericht 19 Sep 2016 21:10

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Wij hebben onze dochter toen een hobbelpaard gegeven. Was een groot succes.
<<

Anoniem236

Bericht 19 Sep 2016 21:11

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

De oudste heeft toen een driewieler gekregen, van Puky. Leuk ding, veel plezier van gehad.
Jongste heeft het Ikea keukentje gekregen. Hij speelt op zijn manier met de pannetjes, maar het echte spelen zal nog wel even duren, maar dat geeft niet.

Voor een dametje is een mooie houten poppenwagen ook leuk.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Sep 2016 23:30

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Niks.

Hij kreeg cadeaus van opa's, oma's, tante en oom, ik vond het wel prima zo. Niets ten nadele van mensen die dit anders aanpakken, maar ik zag hier echt de meerwaarde niet van in. Kind snapt er toch niks van.
#teammaple🍁
<<

anoniem196

Bericht 20 Sep 2016 06:20

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Een stoeltje met haar eigen naam er op.
Heeft ze heel veel gebruikt.
http://www.kidzimpulz.nl/kinderfauteuil ... rfauteuil/

we gaan deze ook voor r. haar eerste verjaardag bestellen.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 20 Sep 2016 07:48

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Wij hebben een wheely bug egel! Dat is echt een succes. En een wat kleiner cadeau: de grimms ringentoren! Ook een groot succes.

En verder hebben we echt poppenmeisjes. Een houten kinderwagen met pop is ook echt leuk!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 20 Sep 2016 07:58

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Urban Naked schreef:Niks.

Hij kreeg cadeaus van opa's, oma's, tante en oom, ik vond het wel prima zo. Niets ten nadele van mensen die dit anders aanpakken, maar ik zag hier echt de meerwaarde niet van in. Kind snapt er toch niks van.


Zo hebben wij het ook gedaan.
Nu geven we nog steeds maar weinig cadeaus. Ze krijgt genoeg van de opa's en oma's.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem313

Bericht 20 Sep 2016 08:11

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Ooh La La! schreef:
Urban Naked schreef:Niks.

Hij kreeg cadeaus van opa's, oma's, tante en oom, ik vond het wel prima zo. Niets ten nadele van mensen die dit anders aanpakken, maar ik zag hier echt de meerwaarde niet van in. Kind snapt er toch niks van.


Zo hebben wij het ook gedaan.
Nu geven we nog steeds maar weinig cadeaus. Ze krijgt genoeg van de opa's en oma's.


Same here. Toen hij drie werd kreeg hij een benul van bepaalde dingen die hij wilde hebben, daarvoor niet.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Sep 2016 08:23

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Urban Naked schreef:Niks.

Hij kreeg cadeaus van opa's, oma's, tante en oom, ik vond het wel prima zo. Niets ten nadele van mensen die dit anders aanpakken, maar ik zag hier echt de meerwaarde niet van in. Kind snapt er toch niks van.

Ok is goed. :smile:

Snap wel wat je bedoelt ja, tuurlijk weet ze niet dat ze jarig is en dat ze een bepaald cadeau van ons heeft gekregen. Maar vind het toch leuk haar iets nieuws te geven om mee te spelen.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 20 Sep 2016 09:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem174

Bericht 20 Sep 2016 08:52

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 28 Okt 2016 16:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 20 Sep 2016 08:56

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Caulfield schreef:
Ooh La La! schreef:
Urban Naked schreef:Niks.

Hij kreeg cadeaus van opa's, oma's, tante en oom, ik vond het wel prima zo. Niets ten nadele van mensen die dit anders aanpakken, maar ik zag hier echt de meerwaarde niet van in. Kind snapt er toch niks van.


Zo hebben wij het ook gedaan.
Nu geven we nog steeds maar weinig cadeaus. Ze krijgt genoeg van de opa's en oma's.


Same here. Toen hij drie werd kreeg hij een benul van bepaalde dingen die hij wilde hebben, daarvoor niet.

Zo doen wij het ook. Op mijn zoon zijn tweede verjaardag had hij een graafmachine gekregen van de eerste gast, daarna wilde hij eigenlijk niks meer uitpakken maar gewoon met die graafmachine spelen.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 20 Sep 2016 09:14

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

F had voor zijn eerste verjaardag van ons de Pukylino gekregen. Hier heeft hij heel veel mee gespeeld. Verder veel duplo, playmobile, toet toet auto en van opa en oma een driewieler. Die driewieler heeft hij heel weinig mee gedaan.
<<

Anoniem286

Bericht 20 Sep 2016 09:35

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Ze kreeg een schommelstoeltje van een bij, eerder op de kop getikt op de tweedehandsmarkt voor een paar euro. Driewieler kreeg ze pas op haar tweede verjaardag. Derde verjaardag was een fietsje.

Misschien is een schommel voor in de tuin ook wel een leuk idee?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 20 Sep 2016 09:53

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Wij hebben hem voor zijn eerste verjaardag alleen twee kleinere cadeaus gegeven. We wisten dat hij een loopfietsje/driewieler van mijn ouders zou krijgen en daaromheen ook behoorlijk verwend zou worden. Het fietsje wat wij in gedachten hadden (Veloretti loopfiets) bleek pas vanaf twee jaar te zijn. Aangezien hij zijn eerste verjaardag toch niet echt zou snappen hebben we het zelf qua cadeaus rustig aan gedaan.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 20 Sep 2016 10:08

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Dat loopfietsje hebben wij N. ook voor haar 2e verjaardag gegeven maar ze past er nu nog steeds niet op :palm: De fietsjes zijn best hoog.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 20 Sep 2016 10:20

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Ze worden inderdaad al gauw erg verwend met verjaardagen. Maar ik doe daar zelf vrolijk aan mee, oeps. Niet dat zij in het begin doorhebben wat ze allemaal krijgen en van wie, maar ik vind het zelf toch ook wel leuk om iets groots of bijzonders te geven met de verjaardag.

Loopfietsjes heb je trouwens zoveel verschil in! Zoon kreeg er eentje met zijn tweede verjaardag. Eentje van bandits en angels met twee wielen, waarna hij op de laagste stand meteen mee kon wegscheuren. Hij staat nu met 2,5 al ietsje hoger maar voorlopig kan hij er nog mee vooruit. De Veloretti vond ik ook mooi, maar die was nog te hoog met zijn tweede verjaardag en ik wilde wel dat hij hem gelijk kon gebruiken. Voor de hele kleintjes is een loopfiets met drie wielen of zelfs met vier (zoals de pukylino) vaak ook al prima te doen.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 21 Sep 2016 19:39

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Hier heeft ze een speelkeukentje gekregen, ze speelt er elke dag mee en ook al meteen toen ze hem kreeg. An optrekken om te staan en deurtjes open en dicht doen, spulletjes in de kastjes en die weer leeg halen, lekker tutten!

Ook een poppen loopwagen en een pop en een boekje van boekjevankarton (idee van Zora gejat) waarin alle foto's van de familie staan, die was ook echt een hit!

Spullen voor de feestdagen ben ik hier al aan het verzamelen :smile:

Wishbonebike vind ik vet cool, hebben we toen ook nog over nagedacht, maar P. was ene kleintje en ik was gewaarschuwd dat ze best groot zijn. Ze heeft toevallig van de week op die van de buurjongen gezeten en ze kon net bij de vloer. Maar toen ze 1 werd zat ze nog maar in 68 dus had ze er nog niet opgekund.
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 21 Sep 2016 19:57

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Ooh La La! schreef:Dat loopfietsje hebben wij N. ook voor haar 2e verjaardag gegeven maar ze past er nu nog steeds niet op :palm: De fietsjes zijn best hoog.


Dat is hier ook zo. Met schoenen aan kan ze nu net met haar tenen bij de grond :12:
<<

Anoniem281

Bericht 21 Sep 2016 20:02

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Oh ik kan daar nu al over nadenken... Liefst geef ik 'm zo'n elektrische zitauto:

Afbeelding

Maar alleen als ik een goede prijs kan krijgen. Ik ken via m'n werk wel iemand en kan daar een leuke korting krijgen...
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Sep 2016 21:33

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Bazinga, hier hebben ze al bijna 2 of 3 jaar (ik weet het niet meer) een electrische mini, ze spelen er nog steeds mee. Ze vinden het fantastisch, alleen vinden ze nu dat die te langzaam gaat :thumbup: Als hier andere kinderen zijn wordt ook altijd gevraagd of ze in de mini mogen!
:heart: :heart: 2011
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 21 Sep 2016 21:38

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Hahahaha zoiets krijgt P denk ik voor z'n verjaarsag van z'n opa en oma.

Van ons een boekje en een kiepauto. Simpel... hij kijkt al genoeg. Volgend jaar pakken we uit als hij het snapt.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 21 Sep 2016 21:54

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Tsja P. Snapte er niet zoveel van maar ik deste meer. Ik riep ook de hele tijd tegen mn man, deze verjaardag is voor mij! Haha ja ik was het stereotype labiele jankmoeder op haar eerste verjaardag, hulde en bravo voor mijn man die net deed alsof hij het begreep.
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 21 Sep 2016 21:57

Re: Cadeau voor eigen kind die 1 wordt

Het is ook leuk om ze te verwennen. Ze worden maar 1x 1 jaar.
Man wilde niks kopen, maar dat vind ik niet leuk.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers