Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderfeestje thuis, leuk ideeën?

<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 22 Sep 2016 09:48

Re: Kinderfeestje thuis, leuk ideeën?

Studie op pinterest/welke.nl doe ik inderdaad kinderfeestje/kids party en dan een thema. Dan krijg je inderdaad wat traktaties/taarten maar ook activiteiten of knutsels.

Zijn er via Google geen thema's te vinden? Of hebben je meiden iets wat ze heel leuk vinden.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Okt 2016 16:29

Re: Kinderfeestje thuis, leuk ideeën?

Thanks meiden, ik heb wel wat ideeen op gedaan. Het thema word een beetje prinsessen. Dus de prinsessen uitnodigingen zijn vandaag uitgedeeld en nu knijp ik hem toch wel een beetje :palm: HEt is toch 3,5 uur vermaken maar goed daar zit ook wat eten in na schooltijd en weer naar huis brengen ,dus daar mee praat ik het goed voor mezelf.

Hebben jullie de feestjes echt helemaal volgepland met activiteiten of ook gewoon momenten van ga maar lekker spelen? Of eerst van alles wat doen en daarna nog ff lekker spelen?
Mijn dochters roepen ja we gaan gewoon leuke spelletjes doen, maar als elk spelletje 10 min duurt dan moet ik heeel veel spelletjes verzinnen :-) Dus daar zit ik nog wel een beetje over in.
:heart: :heart: 2011
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 03 Okt 2016 17:03

Re: Kinderfeestje thuis, leuk ideeën?

Op deze leeftijd heb ik ervaren dat ze vooral gewoon graag spelen. Spelletjes is leuk, gezamenlijk wat lekkers eten is leuk, tussendoor wat knutselen aan tafel met elkaar is leuk.. maar spelen is ook gewoon nog prima voor die kinderen. Op N.'s eerste kinderfeestje werd tijdens het eten door verschillende meiden al gevraagd: mogen we zometeen spelen? Dus je hoeft ze echt niet de hele tijd bezig te houden.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5681

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 03 Okt 2016 18:46

Re: Kinderfeestje thuis, leuk ideeën?

Het grootste succes nummer bij ons is een springkussen. Nu is wel ons geluk dat wij deze altijd kosteloos kunnen lenen.
De jongste heeft vandaag een kinderfeestje gehad waar ze (zand)koekjes hebben gebakken en daarna versierd. De ouders hadden het deeg al voorbereid. En koksmutsen versierd.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 14 Okt 2016 19:57

Re: Kinderfeestje thuis, leuk ideeën?

Nou ik zit moe op de bank maar volgens mij is het erg leuk geweest! Bedankt voor de tips dames zeker wat aan gehad! Ik had het idee dat iedereen het erg leuk heeft gehad.
:heart: :heart: 2011
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 14 Okt 2016 21:01

Re: Kinderfeestje thuis, leuk ideeën?

Ik ben morgen aan de beurt. Wat heb je uiteindelijk gedaan?
L 7-10-2011
N 23-5-2013
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers