Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaring met Wish?

<<

Vesper

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 166

Geregistreerd: 24 Jun 2016 14:41

Bericht 17 Aug 2016 17:27

Iemand ervaring met Wish.com?

Ik zie regelmatig op Facebook Wish.com voorbij komen en heb uit nieuwsgierigheid de app gedownload. Je kunt er kleding kopen, maar ook sieraden, accessoires, make up etc. Het kost allemaal geen drol maar de verzendkosten zijn torenhoog. Heeft iemand hier al eens wat besteld en is dat allemaal goed gegaan? Is het een betrouwbare site?
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 18 Aug 2016 23:38

Re: Iemand ervaring met Wish.com?

Ik heb er laatst een jurkje besteld. Kwaliteit is gewoon goed en het viel ook op maat. Binnen 3 weken was het in huis en de verzendkosten waren 2 euro, niet bepaald torenhoog dus. Ik zou zo weer bestellen.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 19 Aug 2016 22:36

Re: Iemand ervaring met Wish.com?

Ik heb al regelmatig iets besteld, en altijd goed ontvangen. Kwaliteit is ook goed.
Ik kijk altijd goed naar de revieuws zijn die goed dan bestel ik het.
Meestal ontvang ik het binnen 2 weken.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 20 Aug 2016 00:18

Re: Iemand ervaring met Wish.com?

Regelmatig iets besteld. Goede kwaliteit en de levering elke keer eerder dan aangegeven.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Vesper

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 166

Geregistreerd: 24 Jun 2016 14:41

Bericht 20 Aug 2016 19:38

Re: Iemand ervaring met Wish.com?

Fender schreef:Ik heb er laatst een jurkje besteld. Kwaliteit is gewoon goed en het viel ook op maat. Binnen 3 weken was het in huis en de verzendkosten waren 2 euro, niet bepaald torenhoog dus. Ik zou zo weer bestellen.


Als je per stuk bestelt zijn de verzendkosten niet hoog, maar ik heb nu bijvoorbeeld een stuk of 8 kledingstukken in mijn winkelmandje en de verzendkosten worden dan gewoon bij elkaar opgeteld waardoor ik nu dus al een bedrag heb van €27,-. Dat vind ik wel erg veel.

Ik ga het er eens op wagen en bestel gewoon 1 artikel. Als dat goed gaat kan ik het wel vaker doen.
<<

Anoniem237

Bericht 20 Aug 2016 19:49

Re: Iemand ervaring met Wish.com?

<<

Anoniem255

Bericht 18 Sep 2016 08:19

Ervaring met Wish?

Koopt er weleer iemand bij Wish?
Ik zie een leuk jack maar dan staat er in de advertentie 18.- en als ik naar het artikel ga, staat er bij dat het ex BTW is, dat zou dan 21 nog iets zijn maar in het winkelwagentje staat 28.- en ook nog 7.- verzendkosten... Ik vind het maar een beetje vreemd. Is het een soort aliexpress?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 18 Sep 2016 08:33

Re: Ervaring met Wish?

Vorige maand is we ook al een topic geopend over dit bedrijf. Ik heb je topic even samengevoegd.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers