Opgelicht of toeval?
10-2015
Alibi schreef:Je hebt die J5 gekocht, omdat je dacht dat je S3 kapot was en nu wil je je geld terug, omdat je S3 het toch weer doet.
Nee, zij zijn niet verplicht je dat geld uit te betalen.
Chipa schreef:Op basis van het non confirmiteitsbeginsel heb je recht op herstel of overeenkomst ontbinden. Geld terug dus. Een telefoon behoort langer mee te gaan dan 2 maanden.
Maple schreef:Even over die Poolse telefoon: wat is het verschil tussen een Poolse Samsung en een Nederlandse? Je kunt de taal toch gewoon wijzigen? En die Poolse apps verwijderen?
Mizz_S schreef:Maple schreef:Even over die Poolse telefoon: wat is het verschil tussen een Poolse Samsung en een Nederlandse? Je kunt de taal toch gewoon wijzigen? En die Poolse apps verwijderen?
Dat snap ik ook niet. Wij hebben sinds dit jaar een werktelefoon en een laptop, die kwamen ook allemaal uit Polen. Gewoon even de taal wijzigen en dan merk je er niets meer van hoor. En dat is allemaal centraal ingkocht via een grote organisatie, niets dubieus aan dus. Dus dat hoeft niet per se iets te betekenen.
Maple schreef:Even over die Poolse telefoon: wat is het verschil tussen een Poolse Samsung en een Nederlandse? Je kunt de taal toch gewoon wijzigen? En die Poolse apps verwijderen?
Indigo schreef:Mizz_S schreef:Maple schreef:Even over die Poolse telefoon: wat is het verschil tussen een Poolse Samsung en een Nederlandse? Je kunt de taal toch gewoon wijzigen? En die Poolse apps verwijderen?
Dat snap ik ook niet. Wij hebben sinds dit jaar een werktelefoon en een laptop, die kwamen ook allemaal uit Polen. Gewoon even de taal wijzigen en dan merk je er niets meer van hoor. En dat is allemaal centraal ingkocht via een grote organisatie, niets dubieus aan dus. Dus dat hoeft niet per se iets te betekenen.
Er zal waarschijnlijk geen verschil zitten tussen een Poolse en Nederlandse Samsung, maar ik zou het toch erg vreemd vinden wanneer ik in een Nederlandse winkel een nieuwe telefoon koop, deze helemaal in het Pools zou zijn.
Milou schreef:Dat vind ik gewoon vreemd en heb ik nog niet eerder meegemaakt bij de aankoop van telefoons.
Verder is ook de handleiding en het doosje Pools. Had de apps er al afgehaald.
Ik wil geen nieuwe telefoon of reparatie, we gaan gewoon ons geld terugvragen.
Ik zeg dat ik geen vertrouwen meer heb in dit toestel en ga nadenken over een ander toestel...
wil er niet meer heen na morgen.
Ze wilden ook mijn man 50 euro aftroggelen door te zeggen dat er iets kapot was in zijn iphone (die laadde niet meer op) maar er zat een pluis in die ze in de apple store eruit haalden.
Beachgirl schreef:Maple schreef:Even over die Poolse telefoon: wat is het verschil tussen een Poolse Samsung en een Nederlandse? Je kunt de taal toch gewoon wijzigen? En die Poolse apps verwijderen?
Ik heb mijn telefoon bij Belsimpel besteld en die stond ook Pools (of iets anders onleesbaars) ingesteld. Kreeg er gewoon een handleiding bij hoe ik hem naar Nederlands kon zetten. K zou daar echt niet raar van opkijken, zoveel telefoons komen via het buitenland.
Milou schreef:Gezien ze een ondeugdelijk product hebben verkocht dat binnen een week stuk gegaan is en er garantie op zit heb ik recht.op een andere telefoon of geld terug.
Nu wil ik met hun geen zaken meer doen dus vraag ik mijn geld terug.
Zal wel ff laten weten hoe het afloopt.
Lijkt me dat iedereen geld terug wil als je ergens een telefoon koopt die na een week stuk is en je oude het ineens weer doet. Of hebben jullie allemaal een geldboompje?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers