Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 16 Sep 2016 08:17

Weekend!

Het is weer (bijna) weekend. Wat zijn jullie plannen? Gaat er iemand nog iets leuks of bijzonders doen?

Ik heb al weekend. Ik ben heel moe, dus ik wilde een klein beetje uitslapen, maar dat is dus mislukt. Ik blijf nog wel even lekker met de tablet in bed liggen, of zo een beetjs tv kijken of zo, even rustig aan doen. Mijn man is even een ochtendje werken. Misschien gaan we vanmiddag even naar de Ikea, en dan daar in de buurt lekker uit eten. Maar we kijken nog wel even of we zin hebben.
Morgen overdag boodschappen doen, huishouden doen en relaxen. 's Avonds komen mijn ouders en zus eten.
Zondag is hier een cultureel evenement rondom de opening van het culturele seizoen, dus daar gaan we zeker even heen.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 16 Sep 2016 08:29

Re: Weekend!

Ik heb ook al weekend.
Mijn dochter was vroeg wakker en ik dus ook...
Ben nog erg moe en heb vanavond een bruiloftfeest tot in de nacht.
Dus hoop nog wat te kunnen slapen zo.
Ga verder vandaag even wat kleding shoppen.

Morgen lekker naar de markt en opruimen in huis.

Zondag naar een oudtante in Amsterdam.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Sep 2016 08:38

Re: Weekend!

Ik ben vandaag nog ziek thuis.. M'n hoofdpijn is eindelijk beetje gaan zakken maar doe nog even rustig aan.

Morgen overdag gaan we verder met de babykamer opruimen, die moet helemaal leeg voordat we spulletjes mogen kopen.
S avonds hebben we een feestje van een vriendin van me.

Zondag hebben we familiedag van mijn moeders kant. Sommige familieleden weten nog niet dat we een kindje krijgen dus leuk om te delen!
Let's discover the world together.
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 16 Sep 2016 08:44

Re: Weekend!

Ik ga het het meest saaie antwoord geven. Ik ga helemaal niets doen. Het weekend hopelijk relax thuis doorbrengen.
Afbeelding
<<

Anoniem245

Bericht 16 Sep 2016 09:28

Re: Weekend!

Ik ga vandaag een paar uur werken, daarna thuis relaxen, zoon is bij vriendinnetje, en vanavond repetitie.
Morgen eerst uitslapen, dochter van vriend komt want vriend moet werken, ik wil sporten, boodschappen, schoonmaken, repetitie voor maandag voorbereiden, koken voor mijn ouders en ergens ook nog even lekker niks doen.
Zondagochtend eerst repetitie, zoon met de drumband al om 9.30 en daarna uurtje repeteren, daarna met een ander orkest concert geven en daarna weet ik nog niet. Of ik blijf even na kletsen of ik ga lekker naar huis.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 16 Sep 2016 09:42

Re: Weekend!

Wij hebben ook helemaal geen plannen en dat vind ik prima! Ik vind het wel fijn om de dag per dag te bekijken wat we doen met een baby in huis. Er is hier in de straat wel een evenement te doen dit weekend dus de kans is groot dat we daar heen gaan.
2012 & 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 16 Sep 2016 09:51

Re: Weekend!

Ik heb mijn gastkindje vandaag en om 12.00 gaan we mijn dochter uit school halen.

Morgen en zondag nog niet echt plannen. Waarschijnlijk mijn ouders helpen met opruimen op de camping, want mijn moeder heeft haar duim gebroken, dus die kan nu niet zo veel :(
Verder rustig aan, we hebben een drukke week gehad en mijn dochter is best wel moe.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 16 Sep 2016 09:52

Re: Weekend!

Ik ben vandaag nog tot ongeveer 17.00u aan het werk.
Dan komen man en kind mij ophalen en rijden we naar het oosten van het land.
T. gaat naar mijn schoonouders en wij hebben een housewarming van vrienden.
Daarna slapen we allemaal bij mijn schoonouders en gaan we morgen na de lunch weer richting huis.

Morgenavond loop ik de Dam tot Dam by Night en zondag loopt mijn man de gewone Dam tot Dam.
Ik ga zondag lekker appeltaart bakken denk ik.
Hebben vorige week appels uit T. z'n boom geplukt, dus appeltaart en appelmoes it is, de komende weken :P
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 16 Sep 2016 10:10

Re: Weekend!

Als de meisjes uit school komen vertrekken wij richten Drenthe voor een weekendje center parcs met vrienden, zin in!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 16 Sep 2016 12:32

Re: Weekend!

Mijn weekend begint eigenlijk altijd al beetje op donderdag voor mijn gevoel. Dan turn ik en na de les gaan we altijd met groepje borrelen tot laat. Gisteren heerlijk buiten gezeten met een rosé biertje. Vanavond ga ik uit eten met mijn man samen. Misschien daarna nog naar de feesttent in dorp met de vrienden.
Morgen heb ik een verjaardag en dan de avond ook weer met de vrienden naar de feesttent.
Zondag heb ik een lunch gepland staan met vriendinnen.
Heerlijk weekendje zo dus.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Sep 2016 13:13

Re: Weekend!

Ik heb niet zoveel plannen. Morgenochtend is er een soort open dag bij de bakker dus daar ga ik even heen met mijn neefjes, ze mogen dan taartjes versieren. Mijn man heeft trainingsdag van de brandweer dus hij is er de hele dag niet. Misschien ga ik wel een appeltaart bakken, dat las ik net bij Snirp en ik vind het wel een goed idee :)
Zondag heb ik helemaal geen plannen en dat wil ik graag zo houden. Beetje de was bijwerken en lekker op de bank hangen.

♥♥
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 16 Sep 2016 13:16

Re: Weekend!

Vrijdag: schoonmaakdag. Stofzuigen, dweilen, stof afnemen, wc en badkamer poetsen.

Zaterdag: nieuwe telefoon terugbrengen. De was doen. Boodschappen doen. In de avond met vriendin uit eten en naar Bridget Jones.

Zondag: geen plannen. Misschien naar de O.lmenhorst om appels/peren te plukken.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2016 13:18

Re: Weekend!

Nou mijn weekend begon vanochtend met een hele zieke poes die inmiddels alweer aan de beterende hand lijkt te zijn.
Vanavond naar Bridget Jones Baby en verder heb ik lekker geen plannen!
<<

Anoniem201

Bericht 16 Sep 2016 14:07

Re: Weekend!

Ik moet werken het weekend en heb 2 shoots op staan en in ons huis werken. Dus druk druk.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Sep 2016 14:11

Re: Weekend!

ik heb voor het eerst sinds weken niks te doen. Heerlijk geen plannen
Afbeelding
<<

Anoniem192

Bericht 16 Sep 2016 14:16

Re: Weekend!

Ik heb me ziek/afgemeld voor vandaag op werk, dus heb nu al weekend. Ga zo min mogelijk doen, maar morgen komt m'n schoonmoeder en schoonzusje even & zondag komen m'n ouders en gaan we uit eten. Verder slapen en uitrusten.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 16 Sep 2016 14:17

Re: Weekend!

Leuke plannen van iedereen! Ik wil zo ook iets gaan bakken, denk ook een appeltaart!

Vandaag: lekker vrij, gister ook, echt even tot rust komen. Veel gewerkt, en normaal ben ik nooit 2 dagen na elkaar vrij, dus dit is wel heel lekker. Gister niet veel speciaals gedaan, de voortuin onkruidvrij gemaakt. Vandaag alleen nog maar een was opgeruimd, ga zo even naar de winkel, en vanavond lekker uit eten met vriend.

Morgen: werken van 11 tot 21 uur, mijn vriend heeft een BBQ op zijn werk, denk dat ik daar nog even naartoe ga.

Zondag: weer lekker vrij, in de ochtend komt mijn schoonmoeder op de koffie. En verder ga ik wat hapjes voorbereiden. In de middag komen er vrienden PSV-Feyenoord kijken.
<<

Anoniem221

Bericht 16 Sep 2016 14:41

Re: Weekend!

We hebben voor dit weekend geen plannen. Het enige wat ik sowieso wil doen is onze auto door de wasstraat halen. Lekker saai dus. :)
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 16 Sep 2016 14:45

Re: Weekend!

Mijn weekend begon vanmiddag om 12 uur.
Ben nu samen met mijn vader op mijn nichtje aan het passen.
Voor morgen en zondag heb ik geen plannen. Gewoon lekker rustig aan doen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem189

Bericht 16 Sep 2016 17:52

Re: Weekend!

Vandaag: boodschappen gedaan, bij m'n ouders geweest, met m'n moeder en oma naar wat winkels geweest. Vanavond blijf ik lekker thuis.
Zaterdag: hardlopen en we hebben een familie-etentje.
Zondag: huishouden, boodschappen doen en verder nog geen plannen.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 17 Sep 2016 07:56

Re: Weekend!

Milou schreef:Vrijdag: schoonmaakdag. Stofzuigen, dweilen, stof afnemen, wc en badkamer poetsen.

Zaterdag: nieuwe telefoon terugbrengen. De was doen. Boodschappen doen. In de avond met vriendin uit eten en naar Bridget Jones.

Zondag: geen plannen. Misschien naar de O.lmenhorst om appels/peren te plukken.


Leuk Milou! De zelfpluk is altijd zo leuk en gezellig :).
Wij zijn vorige week T. zijn boom al leeg gaan plukken, volgend weekend de laatste appels eruit halen!
<<

anoniem196

Bericht 17 Sep 2016 10:13

Re: Weekend!

Vandaag lekker thuis rommelen.
Dochter is moe van de hele week school en is een hut op haar kamer aan het maken.
Ik ga een wasje vouwen en stofzuigen.
Misschien vanmiddag even langs de supermarkt.

Zondag ochtend misschien even naar het bos.
Zondag middag voetbal kijken op tv.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 17 Sep 2016 11:24

Re: Weekend!

Gisteren heb ik gewerkt en 's avonds heb ik, op wat boodschappen na, niks gedaan.
Vandaag heb ik de benedenverdieping schoongemaakt en ik ga zo even naar de stad. Nog wat cadeautjes halen voor een vriendin die jarig is geweest en ik vanavond zie.
Verder ga ik vanavond wat eten met vriendinnen en daarna naar de Bridget Jones film.
Morgen niet zoveel plannen. wil de bovenverdieping in ieder geval schoon gaan maken en in de ochtend misschien zwemmen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers