Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slecht drinken

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 15 Sep 2016 17:39

Slecht drinken

Luuk heeft vanaf donderdag hoge koorts gehad en buikgriep. Vandaag is de koorts over maar hij drinkt nog steeds amper iets. Maximaal 1 a 1.5 glas per dag. Ook waterijsjes eet hij maar half (maximaal 1 op een dag). Verder wil hij ook geen yoghurt o.i.d. We zijn dinsdag bij se dokter geweest, maar die kon niets vinden om je zorgen over te maken. Ik vind het nou wel echt lang duren, maar krijg er gewoon niets in. Hoe lang zouden jullie het aankijken voordat je opnieuw naar de dokter zou gaan? Hij heeft nu natuurlijk geen koorts meer, maar zo lang zo slecht drinken met dit weer lijkt me niet bevorderlijk... Hij is ook al bijna een kilo kwijt.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 15 Sep 2016 17:41

Re: Slecht drinken

Ik zou toch wellicht ORS geven nu, zeker met dit weer..
2016
<<

Anoniem197

Bericht 15 Sep 2016 18:10

Re: Slecht drinken

Hoe oud is hij?
Laten sabbelen op een nat washandje? Ijsklontjes sabbelen misschien of een lekkere milkshake maken?
Fruit als aardbeien enz?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 15 Sep 2016 18:31

Re: Slecht drinken

Hier geef ik ze momenteel chips, dan gaan ze vanzelf drinken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Sep 2016 18:42

Re: Slecht drinken

Dora schreef:Hier geef ik ze momenteel chips, dan gaan ze vanzelf drinken.

Dan is het hele effect van dat drinken toch al weer weg? Of drinken ze dan meteen twee keer zoveel?
#teammaple🍁
<<

ChiQ

Bericht 15 Sep 2016 19:22

Re: Slecht drinken

ik snap je zorgen, maar kindjes van deze leeftijd drogen niet zo gauw meer uit. Gewoon drinken neerzetten, hij vraagt er vanzelf om. Of gewoon iets laten drinken wat ie normaal niet mag.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 15 Sep 2016 21:31

Re: Slecht drinken

Urban Naked schreef:
Dora schreef:Hier geef ik ze momenteel chips, dan gaan ze vanzelf drinken.

Dan is het hele effect van dat drinken toch al weer weg? Of drinken ze dan meteen twee keer zoveel?


Zo drinken ze meer/extra. Beide meiden zweten ook veel dus die zouten moeten toch aan gevuld worden.
En het is geen hele zak chips wat ze krijgen hoor, gewoon een bakje naturel.

Oh! En hier zijn ijsblokjes in het drinken ook een enorm succes, dan vinden ze drinken ook leuker, haha.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Sep 2016 21:55

Re: Slecht drinken

Mijn man heeft zovaak gedaan alsof hij ziek was zodat hij chips zou krijgen, en cola. Zijn ouders trapten er ook nog in.
Dat zou ik dus niet doen. Maar wat wel dat weet ik niet..
R. 2013
D. 2016
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Sep 2016 22:05

Re: Slecht drinken

Wil hij dat ijsje wel graag ook al eet hij het maar half? Want dan zou ik het ijsje als beloning doen voor het drinken van een glas water.

Ohja en laatst zag ik die water-app voorbij komen ergens op dit forum, dat zou voor mijn zoon ook nog wel kunnen werken.
#teammaple🍁
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 15 Sep 2016 22:50

Re: Slecht drinken

Het probleem is dat we nog geen vriezer hebben hier thuis. Dus ijsblokjes heb ik niet bij de hand en ijsjes moeten we bij de snackbar halen. Anders had ik hem inderdaad ook gewoon veel vaker aangeboden.
Hij is 4.5 en sabbelen op washandjes doet hij niet meer, Helaas...
Eten wil hij niet, ook geen chips.

Ik kan morgen wel even kijken of ik bij de supermarkt iets van speciale pakjes ofzo kan vinden. Of een bijzondere beker.

Die app ga ik even naar kijken UN
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Sep 2016 23:31

Re: Slecht drinken

Er zijn er ook voor kinderen zie ik, zoals Plant Nanny.
#teammaple🍁
<<

Anoniem197

Bericht 16 Sep 2016 06:42

Re: Slecht drinken

Ow nee dan doen ze dat niet meer nee.
Je zou die pakjes van capri sun kunnen proberen. Deze in de koeling leggen. Dat wordt echt heel koud en misschien vindt hij dat lekker?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers