Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wij zijn getrouwd!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Sep 2016 11:18

Wij zijn getrouwd!

Voordat ik op huwelijksreis ga, hierbij mijn trouwdagverslag! :heart:

Donderdagmiddag ben ik met mijn beste vriendin de bedankjes gaan maken, daarna samen uit eten geweest en toen naar m’n ouders. Daar aangekomen was het al mooi versierd. Daar een gezellige avond gehad met mijn ouders, rond half 12 maar een richting mijn bed gegaan, want de volgende dag zou om 7 uur mijn wekker gegaan.

Na in bed alles nog een overdacht te hebben (heb ik niets vergeten? Zal alles goed gaan? Zal Nick me wel mooi vinden?) ben ik rond half 1 in slaap gevallen. De eerste keer dat ik de wekker zag was het 2.30u, gelukkig toen nog even weer in slaap gevallen. Om 4 uur zag ik de wekker weer, vanaf dat moment niet meer geslapen. Ik zat vol adrenaline en heb ’s nachts nog even met Nic k geappt, gezien hij ook wakker lag. Om half 7 kwam m’n moeder mijn slaapkamer ingesneakt, heel voorzichtig terwijl ik uit m’n bed hard riep JOEHOE! M’n moeder is bij me in bed gekropen en daar hebben we nog lekker een half uur samen liggen kletsen over het verleden en de toekomst. Een erg waardevol moment.

Om 7u het bed uitgesprongen en me aangekleed voor de kapper, toen gezamenlijk ontbeten met mijn ouders. Met veel moeite 2 boterhammen binnengekregen. Om 7.45u moest ik in de auto zitten naar de kapper, vlak daarvoor kwam mijn broer (onze chauffeur) binnen gelopen WAUW! Wat een knappe chauffeur hadden met een chauffeurspet en handschoenen. Na even met hem geknuffeld te hebben was het echt tijd om te gaan.
Met m’n zusje bij de kapper heerlijk gekletst, gelachen en onze zenuwen proberen onder controle te krijgen.

Nadat we om 10.10u bij de kapper wegreden, snel weer naar het ouderlijk huis gezien Nick om 10.30u aan zou bellen. Boven m’n jurk aangetrokken met hulp van mijn moeder en zusje. Toen ik mezelf zag in de spiegel werd ik emotioneel. WAUW! Wat ben ik mooi! Na de nodige kussen en knuffels van m’n zusje en moeder de trap afgegaan.
Terwijl ik in de gang stond te wachten hoorde ik dat Nick aankwam onder luid applaus.

Toen eindelijk de deur open ging was ik even stil, want wat ging ik trouwen met een lekkerding! Ons even geshowd aan de mensen die op de straat stonden, zijn we in de auto gesprongen om foto’s te gaan maken met Nick zijn andere trots, de vrachtwagen en de motor. De motor startte helaas niet, accu kapot dus moesten we het alleen doen met de vrachtwagen.
Toen door naar de locatie waar ik ten huwelijk gevraagd ben en daar nog meer foto’s gemaakt.

Op naar huis, tijd voor de inwendige mens. Na een paar lekkere broodjes en wat te drinken zijn we richting de trouwlocatie gegaan. Het was prachtig weer, we hadden een cabrio dus bovenop de bank (het allerlaatste stukje) zijn we heen gereden.

**

Nick kwam met de ceremonie met z’n moeder naar voren, ik met m’n vader. Vond het een emotioneel moment, m’n vader had zelf een liedje uitgekozen (Heartland – I loved her first). Mede door de geschiedenis van m’n vader was ik erg dankbaar dat mijn vader me naar het altaar kon brengen. Na een mooi persoonlijk verhaal van de ambtenaar en een chagrijnige bode was het dan eindelijk zover. We zeiden ja! Nick en ik zijn man en vrouw!

Tijd voor de bruidstaart! Deze was nagemaakt n.a.v. foto’s van onze kleding. Ze heeft het perfect gedaan en hij smaakte heerlijk!
**

Nadat we de familiefoto’s gemaakt hadden stond er een warme maaltijd voor ons gereed. Erg lekker! Na het eten was ik er even klaar mee, het duurde me allemaal te lang en ik wilde verder. Ik was moe, misselijk en zenuwachtig voor de openingsdans.

Alle felicitaties van de avondgasten in ontvangst genomen en toen was het moment daar. Na lang oefenen konden we eindelijk onze openingsdans laten zien. Hij ging bijna perfect, m’n jurk maakte het dansen wat lastiger. Maar ik ben er trots op!

Hierbij het filmpje:
**

En toen viel alle spanning van me af en kon ik gaan genieten! We hebben er een groot feest van gemaakt!
Om half 1 zijn we door een haag van spetterkaarsjes naar buiten gegaan en gingen we richting onze slaapplek. Na nog samen met mijn ouders een laatste drankje hebben gedronken was het tijd voor slapen. Mijn schoonzusje had het daar nog versierd met rozenblaadjes.

**

We hebben een topdag gehad! Ik wil iedereen hier dan ook bedanken voor de reacties, PM’s, kaartjes, appjes en facebookberichtjes!
Laatst gewijzigd door Burn op 19 Sep 2016 19:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem184

Bericht 11 Sep 2016 11:24

Re: Wij zijn getrouwd!

Wat een enorm mooie dag hebben jullie gehad! Jullie zien er stralend uit, mooie jurk ook. Van harte gefeliciteerd!
<<

Anoniem315

Bericht 11 Sep 2016 11:28

Re: Wij zijn getrouwd!

Ohhh klinkt super! Wat jammer dat de accu van de motor leeg was, maar als dat het enige was.. Je dans vind ik erg mooi.. Mooie muziek! Jullie zagen er prachtig uit. Veel geluk gewenst!!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43578

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Sep 2016 11:29

Re: Wij zijn getrouwd!

Gefeliciteerd prachtig bruidspaar! Een dag om met blijdschap op terug te kijken!
Let's discover the world together.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 11 Sep 2016 12:29

Re: Wij zijn getrouwd!

Gefeliciteerd Burn! Klinkt als een zeer geslaagde dag.

Mooie openingsdans ook. Hadden jullie al stijldanservaring of speciaal voor de openingsdans lessen gehad?
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Sep 2016 12:32

Re: Wij zijn getrouwd!

Mijn vriend (ehhh man!) heeft al meerdere jaren gestijldanst.
Ik ben vorig jaar september begonnen en heb nu 2 diploma's binnen. Voorlopig gaan we door drukte helaas niet verder, maar hoop dat we het wel weer op gaan pakken ooit.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 11 Sep 2016 12:44

Re: Wij zijn getrouwd!

Dat dacht ik al te zien aan de manier waarop je man ;) klaar ging staan. Maar zag er echt netjes uit hoor, zeker met zo'n jurk.

Supermooie Engelse Wals (welk nummer?) en dan nog een Weense Wals in trouwjurk! Petje af.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 11 Sep 2016 12:44

Re: Wij zijn getrouwd!

Hee! Je openingsdans begon met een nummer van Yiruma, mijn favoriete pianist hahaha! Wat hebben jullie mooi gedanst en wat een prachtig bruidspaar waren jullie :love: Leuk om zo te lezen over jullie hele dag!

Nogmaals gefeliciteerd, geniet van jullie huwelijksreis en ik wens jullie veel liefde en geluk!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 11 Sep 2016 13:45

Re: Wij zijn getrouwd!

:love:

Heel veel plezier als man en vrouw samen op huwelijksreis!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Sep 2016 13:49

Re: Wij zijn getrouwd!

Gefeliciteerd Burn, klinkt als een mooie dag!
❤ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 11 Sep 2016 14:09

Re: Wij zijn getrouwd!

Nogmaals gefeliciteerd Burn!
Jullie zagen er echt stralend uit!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 11 Sep 2016 14:42

Re: Wij zijn getrouwd!

Klinkt als een prachtige dag! Gefeliciteerd en een hele fijne huwelijksreis!
⁠♡♡♡
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 11 Sep 2016 16:19

Re: Wij zijn getrouwd!

Het eerste wat ik dacht toen ik je zag. Wauww wat is ze mooi!! Wat zijn jullie mooi. Echt prachtig. De ceremonie was echt met een lach en traan voor mij. Het feest was een woord FANTASTISCH!! Zo geweldig om dat meegemaakt te hebben. Ik wens jullie heel veel geluk en jullie zijn echt zo leuk samen
<<

Anoniem221

Bericht 11 Sep 2016 17:03

Re: Wij zijn getrouwd!

Jullie zagen er fantastisch uit! Veel geluk, newlyweds!
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 11 Sep 2016 17:46

Re: Wij zijn getrouwd!

Wauw mooi! Gefeliciteerd en veel geluk samen!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 11 Sep 2016 18:20

Re: Wij zijn getrouwd!

Wat zagen jullie er prachtig uit! Gefeliciteerd!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 11 Sep 2016 19:01

Re: Wij zijn getrouwd!

Klinkt als een mooie dag! Jullie zien er heel gelukkig uit. Gefeliciteerd!
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 11 Sep 2016 19:16

Re: Wij zijn getrouwd!

Gefeliciteerd en veel geluk samen! Jullie zien er erg mooi uit en zo te zien hadden jullie een prachtige dag.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem273

Bericht 11 Sep 2016 20:24

Re: Wij zijn getrouwd!

Wat mooi, Burn! Klinkt als een super fijne dag :)
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 11 Sep 2016 20:38

Re: Wij zijn getrouwd!

Gefeliciteerd! Heel veel plezier op jullie huwelijksreis!
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 11 Sep 2016 21:07

Re: Wij zijn getrouwd!

Wat leuk, Burn! Proficiat en een fijne huwelijksreis gewenst.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 11 Sep 2016 21:25

Re: Wij zijn getrouwd!

Gefeliciteerd! En jullie zagen er prachtig uit, erg mooie foto's.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 12 Sep 2016 06:24

Re: Wij zijn getrouwd!

Wat mooi, klinkt als een geweldige dag! Jullie zagen er prachtig uit. Een hele fijne huwelijksreis gewenst!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 12 Sep 2016 06:33

Re: Wij zijn getrouwd!

Ziet er fantastisch uit, gefeliciteerd en mooie reis toegewenst!
L2014 & H2017
<<

Anoniem193

Bericht 12 Sep 2016 08:55

Re: Wij zijn getrouwd!

Prachtig! Gefeliciteerd! Geniet van jullie vakantie!
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers