Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nav de leukste kringloopwinkels, markten, etc

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 11 Sep 2016 09:22

Nav de leukste kringloopwinkels, markten, etc

Naar aanleiding van topic "Tweedehands kopen", ben ik benieuwd naar jullie tips wat betreft kringloopwinkels, (rommel)markten of andere locaties om tweedehands items te kopen.

De mijne zijn:
Opnieuw & Co, te vinden in Zwijndrecht, Dordrecht, Barendrecht. Goed gesorteerd, op kleur en product en heel leuk geprijsd!

Tony's Garage Sale, nabij Blaak in Rotterdam: Gericht op vintage/retro, maar echt heel leuk. Ook de prijs viel mij niet tegen.

Klein Frankrijk, a.s. zaterdag te Recreatieoord Binnenmaas in Mijnsherenland (brocant & rommelmarkt). Fijn georganiseerd, lekker groot en uiteraard leuk spul! Zie ook www.uitdekofferbak.nl

Komt u maar verder met de tips :)
L2014 & H2017
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 11 Sep 2016 09:50

Re: Nav de leukste kringloopwinkels, markten, etc

Opnieuw & Co zit ook in Papendrecht!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Sep 2016 10:12

Re: Nav de leukste kringloopwinkels, markten, etc

De rommelmarkt IJ-hallen in Amsterdam Noord.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 11 Sep 2016 12:42

Re: Nav de leukste kringloopwinkels, markten, etc

In Zwijndrecht heb je ook nog kringloop Zwijndrecht (al werd dat verbouwd en ik weet niet of het inmiddels weer open is, kom er niet vaak). En in Hendrik Ido ambacht een grote kringloopwinkel van de Nieuwe Hoop. Al ga ik zelf toch het vaakst naar opnieuw en co, meestal in Zwijndrecht of Dordrecht.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 12 Sep 2016 12:03

Re: Nav de leukste kringloopwinkels, markten, etc

In Zwijndrecht zit ook Old Made New, daar lappen ze tweedehands spullen op.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dus nog nooit in een kringloopwinkel ben geweest, en ook dat ik de rommelmarkten altijd oversla.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 12 Sep 2016 21:14

Re: Nav de leukste kringloopwinkels, markten, etc

Hippie schreef:In Zwijndrecht heb je ook nog kringloop Zwijndrecht (al werd dat verbouwd en ik weet niet of het inmiddels weer open is, kom er niet vaak). En in Hendrik Ido ambacht een grote kringloopwinkel van de Nieuwe Hoop. Al ga ik zelf toch het vaakst naar opnieuw en co, meestal in Zwijndrecht of Dordrecht.


Volgens mij is die jij bedoelt, een kringloop voor alleen kleding aan het worden.

Waar is Old Made New dan, Parel? daar ben ik ook wel benieuwd naar.
L2014 & H2017
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 12 Sep 2016 21:37

Re: Nav de leukste kringloopwinkels, markten, etc

In de Frits vogelstraat geloof ik? Volgens mij in het winkelcentrum daar. Ze zitten ook op Facebook en daar staat het adres op! Wonen jullie tegenwoordig in de drechtsteden?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Sep 2016 22:04

Re: Nav de leukste kringloopwinkels, markten, etc

leuk, ik ben laatst voor het eerst bij opnieuw & co geweest in Dordrecht. Kon niet zo heel veel vinden, maar ik weet dat het ook een kwestie is van met enige regelmaat gaan kijken.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Sep 2016 22:06

Re: Nav de leukste kringloopwinkels, markten, etc

Ik wil trouwens binnenkort echt eens bij Bluebirds in the backyard gaan kijken, volgens mij hebben die ook echt supermooie spullen. Alleen ik heb geen idee wat voor prijzen ze hanteren.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 12 Sep 2016 23:50

Re: Nav de leukste kringloopwinkels, markten, etc

Oja, Old Made new is er ook nog idd! Zat hier eerst heel erg dichtbij en is verhuisd. Ben er overigens nooit geweest. Jammer dat degene die verbouwd wordt waarschijnlijk alleen voor kleding is, dat koop ik er namelijk juist niet zo gauw.

Opnieuw en co vind ik ook vaak erg wisselen trouwens, maar dat hoort er een beetje bij denk ik. De ene keer allemaal leuke dingetjes en een andere keer niks bijzonders. Al ben ik nu alweer een tijdje niet geweest, toch maar weer eens doen. Vind het altijd wel leuk om er even rond te kijken in elk geval! En soms heb je mazzel, zo heb ik er een keer een strandhuisjeskast gevonden die ik het opgeknapt, voor op de kamer van dochter.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 13 Sep 2016 16:10

Re: Nav de leukste kringloopwinkels, markten, etc

Parel schreef:In de Frits vogelstraat geloof ik? Volgens mij in het winkelcentrum daar. Ze zitten ook op Facebook en daar staat het adres op! Wonen jullie tegenwoordig in de drechtsteden?


Sinds 2,5m in Z'drecht inderdaad :) bevalt goed!!

Ik doelde met dit topic trouwens op tips all-over Nederland hoor, want ik kom ook elders graag op markten en kringlopen.

Ik was laatst in 's-Gravendeel, daar zit er ook één. Ik vond 'm mwah, wel mooi gesorteerd en redelijk geprijsd. Ik kan alleen niet op de naam komen :palm:
L2014 & H2017
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 15 Sep 2016 07:21

Re: Nav de leukste kringloopwinkels, markten, etc

Wat een leuk topic, ik hou echt van kringloopwinkels en rommelmarkten. Hier in de omgeving zijn jaarlijks een paar hele grote toffe rommelmarkten. Op koningsdag in IJsselmuiden, verder in Heino, Hattem en aankomende zaterdag in Zalk. Verder ga ik ook wel naar de kleinere rommelmarkten maar deze zijn zo groot dat mensen uit het hele land erheen gaan.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Minty

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 55

Geregistreerd: 15 Jun 2016 22:09

Bericht 16 Sep 2016 14:39

Re: Nav de leukste kringloopwinkels, markten, etc

Op www.meukisleuk.nl staan alle markten etc. Leuke en handige site!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9421

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 17 Sep 2016 20:32

Re: Nav de leukste kringloopwinkels, markten, etc

Ooh La La! schreef:De rommelmarkt IJ-hallen in Amsterdam Noord.


Daar ga ik binnenkort een dag de inhoud van de kledingkast van F. en mij te slijten! Nog tips?

Kringloop ik was pas in een Almkerk en die vond ik erg leuk, heel veel kleine kamertjes!
⁠♡♡♡

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers